FillariElectrobikeHephaGiant
Sivu 29 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 19 27 28 29 30 31 39 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 841 - 870 / 1581

Aihe: Polar V800

Hyvin toimii.
    Sony Xperia Z3compact, Android 5.1.1.
    Hyvin palauttaa yhteyden, vaikka käy Bluetoothin kantamaan ulkopuolella.

Lähetetty minun D5803 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pepe 70 Katso viesti
    Miten sulla näkyy se bluetooth logo G3:ssa? Mulla se on harmaana ja yhteyskatkeilee tosi usein. Pitääkö sn Flow ohjelman olla taustalla auki/aktiivisena koko ajan?
    Juu harmaana on bluetooth merkki ja ei ole Flow aktiivisena tai auku. Tuleeko sulla ilmoituksia lainkaan vai ihan satunnaisesti? Oletko sallinut Flow:n pääsyn ilmoituksiin asetuksista?

Hyvin on toiminut notifikaatiot. Hyvä alku.

Minulla ei ole tullut yksikään perille. Joku asetus varmaan pielessä. Öisin näkyy kuun kuva ruudussa sen merkiksi etten halua ilmoituksia. Ollessani kaukana kännystä ruudussa on kännykän kuva, jonka keskellä kysymysmerkki. Puhelimessa sallin viestit ja samoin kellossa. Puhelimena galaxy 4s g4 ja käyttis android 5 jotain.

Kysymysmerkkikännykkä lähtee pois sillä että synkkaa
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

IncBuff Guest
    Eipä ole päässyt edes kokeilemaan notifikaatioita kun FlowSync ei suostu löytämään kelloa. Kello kyllä lataa piuhan päässä, mutta FlowSync vaan kitisee yhdistämään Polar Productin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Kysymysmerkkikännykkä lähtee pois sillä että synkkaa
    Lähtee se itsestäänkin kun laitteet ovat taas kantomatkan sisällä toisistaan. Oli miten oli niin nyt ei näy mitään logoja mutta puhelut tai vaikka whatsupit ei tule kelloon.

Pitikö siellä flowssa (ei mobiiliversiossa) käydä myös vaihtamassa asetuksia kuntoon?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kauris Katso viesti
    Lähtee se itsestäänkin kun laitteet ovat taas kantomatkan sisällä toisistaan.
    Mutta kun ei ainakaan Applen kanssa aina tapahdu näin, vaikka mittari on ranteessa ja kännykkä taskussa. Se on onneksi aika harvinaista. Wifen M400 tekee joskus samaa. Kysymysmerkkiä näyttää ja älymystö-viestit ei tule perille. Mutta jos yhteys jää syystä tai toisesta nukkumaan, sen kokemukseni mukaan saa "piristymään" synkkauksella.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Onko joku muuten kokeillut allas uinnin jälkeen sitä, että kestääkö V800 saunomisen ? Vai pitääkö välissä viedä uimahallin lukittuun kaappiin ennen kuin voi mennä saunomaan..
    Pysähdy välillä katsomaan maisemia... voit oppia jotain.

On ollut saunassa jo monta kertaa, ei ongelmia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti peirani Katso viesti
    Juu harmaana on bluetooth merkki ja ei ole Flow aktiivisena tai auku. Tuleeko sulla ilmoituksia lainkaan vai ihan satunnaisesti? Oletko sallinut Flow:n pääsyn ilmoituksiin asetuksista?
    Aamulla poistin pariliitokset ja flown puhelimestan ja asensin uudestaan niin nyt on toiminut paremmin.

Mulla toimi ilmoitukset puoli tuntia ja sen jälkeen ei ole mitään kuulunut.
    Mitäs taikoja sitä kokeilisi?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heikkivierela Katso viesti
    Mulla toimi ilmoitukset puoli tuntia ja sen jälkeen ei ole mitään kuulunut.
    Mitäs taikoja sitä kokeilisi?
    Mulla on sama ongelma mutta taitaa puhelimessa vika. Flow ei synkkaa jos ei sammuta ja käynnistä bt.tä uudestaa. Heti bt uudelleen käynnistyksen toimii hetken.

Sent from my A0001 using Tapatalk

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sambe Katso viesti
    Mulla on sama ongelma mutta taitaa puhelimessa vika. Flow ei synkkaa jos ei sammuta ja käynnistä bt.tä uudestaa. Heti bt uudelleen käynnistyksen toimii hetken.

Sent from my A0001 using Tapatalk
    Koittakaaa poistaa pariliitos ja flow ensin välimuisti ja tiedot, sitten koko sovellus. Asentakaa sen jälkeen flow uudestaan.

Sen jälkeen on toiminut paremmin.

Olen kytkenyt LGn smartlockin päälle kun kello on lähellä, siitä huomaa hyvin koska yhteys on katki. Silloin tällöin on mennyt poikki, mutta palautuu heti kun kytkee kerran puhelimen lukituksen auki. En tiedä onko puhelimessa joku "viive" jolloin se katkaisee yhteyden? Puhelimen Bluetooth asetuksissa on YHTEYSHAKU muodossa "kysy aina" Onko muilla näin joilla ei ole ollenkaan ongelmia?

[QUOTE=Pepe 70;2446451
    Puhelimen Bluetooth asetuksissa on YHTEYSHAKU muodossa "kysy aina" Onko muilla näin joilla ei ole ollenkaan ongelmia?[/QUOTE]

Jep, näin on ja ilmot toiminut koko ajan moitteettomasti.

No niin, ja jostain syystä tänään enää ilmoituksia ole tupsahdellut. Pitää tutkia mistä johtuu...

EDIT. Puhelimen uudelleen käynnistäminen näköjään korjasi asian
    peirani muokkasi tätä : 12.10.2015 at 14.20

Hip hei. Sain vihdoin ekat ilmoitukset. Poistin parituksen ja poistin flow-sovelluksen puhelimesta ja asensin uudelleen. Johan alkoi ilmoituksia tulemaan ja esim. kännykässä päällä olleen nettiradion soiton pystyin kellosta pysäyttämään, kun olin sammuttanut bluetoothilla musaa toistaneen laitteen ja kännykkä älysi, että nettiradiokin saatetaan siten haluta sammuttaa.

Onkos se nyt niin, että nämä smart noticationit toimii ainakin Android-maailmassa ainoastaan kun harjoitus ei ole käynnissä? Vai onko joku saanut ilmoituksia harjoituksen aikanakin? Tuosta Polarin sivulta ymmärsin, että ainakin iMaailmassa puheluista pitäisi tulla ilmoitus harjoituksen aikanakin.

Menettää ainakin minulla tämä ilmoitusominaisuus merkityksensä, jos niitä ei tosiaan saa harjoituksen aikana. Olisi kätevä tietää kellosta vilkaisemalla, että kuka soittaa ja tarviiko alkaa kaivamaan puhelinta repusta kesken lenkin. Kotona tai töissä lorviessa joudan kyllä kaivaa sen puhelimen taskustakin.

Täällä seisoo seuraavasti:
    "Please note that you can’t receive any notifications during training sessions."

Harmi sinänsä koska tuo olisi kätevin ominaisuus. Parin viikon käytön aikana mulle on käynyt myös useamman kerran niin, että kellon ilmoitukset vaan lakkaavat toimimasta enkä ole saanut niitä takaisin ilman puhelimen reboottia.

Sent from my Xperia Z1 Compact

Lainaus Alkujaan tämän lähetti maou Katso viesti
    Harmi sinänsä koska tuo olisi kätevin ominaisuus. Parin viikon käytön aikana mulle on käynyt myös useamman kerran niin, että kellon ilmoitukset vaan lakkaavat toimimasta enkä ole saanut niitä takaisin ilman puhelimen reboottia.
    Kiva olisi kyllä jos toimisi ilmoitukset reenin aikana, mutta kai sille joku pätevä syy on miksi ei toimi.

Tuohon ilmoitusten toimimattomuuteen oli Polarin sivulla vinkkinä käyttää Polar Flown pääsy ilmoituksiin pois ja uudelleen päälle (asetukset -> äänet ja ilmoitukset -> pääsy ilmoituksiin). On toiminut ainakin minulla.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuupo Katso viesti
    Kiva olisi kyllä jos toimisi ilmoitukset reenin aikana, mutta kai sille joku pätevä syy on miksi ei toimi.

Tuohon ilmoitusten toimimattomuuteen oli Polarin sivulla vinkkinä käyttää Polar Flown pääsy ilmoituksiin pois ja uudelleen päälle (asetukset -> äänet ja ilmoitukset -> pääsy ilmoituksiin). On toiminut ainakin minulla.
    Kiitos vinkistä! Täytyy kokeilla seuraavalla kerralla.

Sent from my Xperia Z1 Compact

Harjoituksen aikana niitä justiinsa tarvitsisi.
    Muuten toimii ja ihan hyvä, mutta aika turhake.
    Passivoin nuo ilmoitukset.

-Juha

Vastaanpa itselleni jos asia sattuu kiinnostamaan muitakin. Ostin kolmannen anturipaketin ja sen liittäminen onnistui V800:n ykköspyörään. Eli ykköspyörässä on nyt määritelty neljä anturia. Pikaisen kokeen jälkeen homma toimii halutulla tavalla. Tietysti rengaskoko pitää olla sama, mutta päällisin puolin toimii niinkuin pitääkin. Road bike sportti toimii ulkona huristellessa ja sisällä Indoor cyclingia voi sitten ajella maantiepyörällä rullilla tai traineripyörällä trainerilla.

Samalla hävisi akuutti tarve V650:n ostamiseen. Kunhan se alkaa osata päivittää rasitukset flowhun, niin ehkäpä sitten.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti KL! Katso viesti
    Onko kellään käytössä useampia pyöriä V800:n kanssa kuin kaksi? Itsellä on maantiepyörä ykkösenä ja MTB kakkosena. Nyt kun talvi lähestyy niin traineripyörä olisi myös kiva saada käyttöön V800:n kanssa. Sport proofilin luonti kyllä onnistuu kolmannelle pyöräilytyylille, mutta jos hankin kolmannet nopeus- ja kadenssianturit, niin kuinkas nuo saa määriteltyä uudelle profiilille? Käsittääkseni varsinaisia pyörävaihtoehtoja Polarilla on vain kaksi. Eikä hirveästi kiinnostaisi vaihtaa antureita katupyörästä traineripyörään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Kuupo Katso viesti
    Täällä seisoo seuraavasti:
    "Please note that you can’t receive any notifications during training sessions."
    No niinhän siellä sanotaa, kiitokset Kuupo. On kyllä kyllä aika persiistä sitten. Kovasti kaipailin tätä smart notifications -ominaisuutta ja kavereillekin hehkutin kun se viimein tuli. Ja nyt sitten saakin alkaa pyörtämään puheita, kun eihän tällä sitten käytännössä juuri mitään tee. Olisivat voineet Polarilla käyttää tämänkin ajan johonkin harjoitusominaisuuten. Gadget ja bling bling -lelut on sitten erikseen.

Asiasta toiseen, onkos porukka tehnyt Polarin kuntotestejä viime päivityksen jälkeen? Ja kaikki ovat testin mukaan edelleen yhtä hurjassa kunnossa kuin ennenkin? Paitsi minä... Minulla testin lukemat ovat yht'äkkiä tippuneet 1,5 kk takaisesta yli 20 pykälää. Kolmena päivänä olen kokeillut ja samassa suuruusluokassa pyöritään, joten ei ole ihan yksittäisestä hudistakan kyse. Kukaan muu havainnut vastaavaa? Tietääkseni kunnossani ei pitäisi olla tapahtunut suuria muutoksia.

Notifikaatioiden toiminta lenkin aikana olisi hyvä siksikin, että V800:een saisi vaikka Google Mapsin navigointiopastuksen ja käläkätin voisi olla repussa äänettömänä.

Kuntotestitulosten romahdus on muuten tämän viimeisimmän päivityksen mukana tullut bugi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LoneWolf76 Katso viesti
    Notifikaatioiden toiminta lenkin aikana olisi hyvä siksikin, että V800:een saisi vaikka Google Mapsin navigointiopastuksen ja käläkätin voisi olla repussa äänettömänä.

Kuntotestitulosten romahdus on muuten tämän viimeisimmän päivityksen mukana tullut bugi.
    Huomasin saman tuosta kuntotesti tuloksesta. Yhtäkkiä romahti vajaa 20 pykälää. Onko tietoa onko tulossa korjausta ?
    Ahneella on kehno loppu.

IncBuff Guest
    Ettei olis päivityksessä mennyt joku asetus pieleen? Esim. Training Background, jonka vaikutus tuohon testiin vaikuttaa olevan varsin suuri.

Antureista puheen ollen. Onkohan joku tietoinen toimiiko Velocomputerin smart sensorit V800:n kanssa? Se näyttää hemmetin hyvältä designilta. Googlailu ei ole vieläkään tuottanut tulosta. Ehkä pitää vaan tilata sellainen testaukseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    Ettei olis päivityksessä mennyt joku asetus pieleen? Esim. Training Background, jonka vaikutus tuohon testiin vaikuttaa olevan varsin suuri.
    Tietoisesti en kyllä ole mitään asetusta muuttanut, mistä tuon voi tsekata ?
    Ahneella on kehno loppu.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •