GiantElectrobikeFillariHepha
Sivu 201 / 275 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 101 151 191 199 200 201 202 203 211 251 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 6.001 - 6.030 / 8228

Aihe: 50/60 Tasajako

Näistä pienen porukan julkisista lenkeistä on muuutama hiuksianostattava kokemus. Hurjimmillaan 7 hengen lengistä on tullut 70 hengen häröpallo...
    U have been warned.
    Mä olen kotona sairastamassa jtn saatte pärjää peränpitäjättä.
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    Mä olen kotona sairastamassa
    Aj attanas, onpa sulla sitkee kaveri seurana Parantumisia!
    Festina lente

Alkaa hiljalleen jo uituttaa tämmöistä hitaammaltakinkiihtyvää. Tehdäänkö treffit leidi Anastaassian kaa huomiseksi?

Valitettavasti Lady of The House riekkuu huomenna omissa menoissaan, joten tapaaminen onnistuu aikaisintaan su vasaroiden lakattua naputtamasta
    Festina lente

mutanaama Guest
    su lenkki petikko kello 12:00, olisko tulijoita?

Vielä ei tiiä onko samaan aikaan hakuhaukuttelua, mutta jos ei niin kyllä. Ja meno on to del la hi das ta jos olen mukana

Paaskattoonny sunnuntaille, selviää tänään myöhemmin.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

mutanaama Guest
    Mä aattelin et vois sen pari tuntia ajaells

Haukkulenkillä bhongattua

Päivän ülläri: joku on käynyt sähkölinian alla tekemässä polun helepotustöitä: siinä SLOn kohdalla olevalla kalliolla on kahta 15cm porrasta madallettu kivituhkalla ja Pitkänsillan länsipään kuoppa on täytetty kivenmurikoilla. Tunnustaako kukaan?

Seuraavaksi siellä sit on vissiin asfaltti.....

Mää su aamusta aattelin jonnenniin koittaa. Laadinpa suuntimasuunnitelmia silleen et Petikossa puoliltapäivin.

Lähetetty minun H60-L04 laitteesta Tapatalkilla
    "Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
    Anatole France

Kai nää koivet on jonninverran palautunut huomiseen joten mukana Petikossa. Oli kyllä upeet mestat ja hyvää settiä tänään Espoon perukoilla ja Marikalla vauhti kohillaan, onneksi kaikki ei ajanut yhtä kovaa niin sai välillä vähän hengähtää.

Ja üllättäen - kalikka kertoo että suntaakina mennään hakumettään kierrätyskoiran kaa. Aamusella siis juoksutamma Turbonuuskun(tm) Krammpussin kera auringonnousuun ja takasin.
    Shimaani muokkasi tätä : 18.10.2015 at 08.14 Syy: Siä mtn auringonnousua ollu, tanakka sumu kyllä

Kiitos vielä kyydistä Liikkuva Shikaani, tais mennä sun nimesi ohi Tarjoan pullakahvit seur. lenkillä! Hyvä, että sait Ranen saattoseuraksi, me könyttiin kolmeen Jos haluat ajoseuraa, niin laita viestiä tänne tai Facebookin kautta tms. Ja tervetuloa myös Mtbcf:iin! Sitä voi ajella monissa eri porukoissa! Kiva, jos tykkäsit reitistä; siitä on joko pidetty, tai ei Voisin mennä sinne vielä kertaalleen tämän vuoden puolella, ja kunnolla levänneenä (nautinnollisempaa!), jos porukoilla intoa sinne suunnille vaihteeksi.

Kiitos itsellesi vedosta, oli kyllä mieluisaa baanaa Ranen suunnistustaidot vaikutti kyllä vähän arveluttavilta mutta kerettiin kuin kerettiinkin ajoissa parkkikselle! Onko sulle tuttua Kivikon/Hallainvuoren seutu? sinne olis kiva päästä ajamaan mutta olen niin surkea suunnistaja että yksinään menee ympyrää ajelemiseksi.. Muutenkin ajoseura kelpaa kyllä vaikka keskuspuistossakin.

En osaa kuin Leppävaaran (vois olla hyvä Hallainvuoren korvike!) ja Helsingin Keskuspuiston tuon Olarin ym. lisäksi. Nakitan joskus seurakaverini tuonne Kivikkoon oppaaksi, joten siten onnistuu 1. tai 7.10. vois vaikka sopia jotain ajoa, kun Klubin ajot kauempaa. Ja voihan sitä heitellä tännekin muulloin ajoja, jos aikaa piisaa. Itse ehdin joskus valoisankin aikaan lenkille. Nyt menee ainakin pari päivää toipuessa polvitällistä. Eipä tarvinnut tänään tehdä vaikeaa valintaa kolmesta eri ajosta

Jep jep, liityinkin tuonne mtbcf facebookkiin mutta puhuit jostain maksusta? laita vaikka yv:llä tai facen kautta viestiä tästä niin hoidetaan pois ja toipumisia polvelle, ei kuvasta olis tunnistanut että mikä ruumiinosa

[QUOTE=Shimaani;2448815]Päivän ülläri: joku on käynyt sähkölinian alla tekemässä polun helepotustöitä: siinä SLOn kohdalla olevalla kalliolla on kahta 15cm porrasta madallettu kivituhkalla ja Pitkänsillan länsipään kuoppa on täytetty kivenmurikoilla. Tunnustaako kukaan?

Meika lätki ne kivet sinne pitkänsillan päätyyn ettei mun pyörä kuraannu. Niistä kallion päällä olevista sorastuksista ei ole hajuakaan kuka ne on tehnyt.
    jukka-blogi.blogspot.com

mutanaama Guest
    Huomenna taas lenkki syväojalla kello 18:00 ajellaan pari tuntia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mutanaama Katso viesti
    Huomenna taas lenkki syväojalla kello 18:00 ajellaan pari tuntia.
    Pieni alue, mutta loistavaa ajomaastoa - haluu tollasen omallekkin takapihalle.
    Tänks pyörityksestä.
    Päivät ilman vahinkoa

Oliko Marcolla vielä se 180 pinkki jarrilevy mistä oli puhe vähän aikaa sitten? Voisin hakea pois tänään tai huomenna

Mitkettua, oliko se eilen?
    Multa on pöllitty kalenterista yks päivä.... :swear1:
    Olin tänään lähdössä mut ei sitte, vietetään sit laatuaikaa haukun kaa. Kierrätyskoira veti sen verran rankan aamufilllaroinnin että tippui ruuan päälle ihan totaalisti.

Möyk: startti pihasta oli aamuviideltä ja koira veti puoli tuntia hihna piukalla semifattia ja sen päällä hyllyvää läskiä. Paluumatka oli sit vähän rauhallisempaa mutta intervallipitoista. Ihme rekku.....
    Kerettiin vielä nykäsee tunnin päikkärit ennen työmatkatemmmpoa
    Shimaani muokkasi tätä : 21.10.2015 at 10.23

^Hirmukyytiä heti aamusta. Saas nähä kerkeiskö tänä iltana johku ajamaankin.
    Korppikotkat hiipii, sammioihin käy. Sotahuuto riipii, vaikkei ketään näy.

Mulla on tällä hetkellä 2 läskiä levällään keittiössä, joten tänään ei ajeta.

Mä meenki iltavuoroon töihin, vaikka vain yksi läski levällään ja toinen ajokunnossa. Lälläsllää.

Hoosee harrastaa siis lääkärileikkiä tänään :-D

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Oliko Marcolla vielä se 180 pinkki jarrilevy mistä oli puhe vähän aikaa sitten? Voisin hakea pois tänään tai huomenna
    Löytyy vielä. En taida ehtiä Deepditchille joten pörrään kodin lähistöllä.

Onneksi en ehtinyt teh Syvikselle, onnistuin kaatumaan jo tasaisella asvaltilla itsekseni. Uhreina toinen polovi ja sykähdysmittari naarmutettuna, fifty-sixty tuurilla maastossa olis varmaan lähtenyt pää irti...

mutanaama Guest
    Noo, mää mukkasin otb:n kalliolle, onneks sain pään eteen, niin ei käsille käynyt mitään. Oikea jalka ja kylkiluu vähän kiukuttelee.

alus-ta-vaa kartoitusta; la ja/tai su semimegaeeppistraagiskoomista 4-6h kierrosta jommankumman/kummankin kans_puiston seuduilla ?
    Limajuurakoiden + niljaisten kivikoiden + ylämäkien määrän maksimointi lienee taasen pop. Tai ainakin todennäköistä.
    Mahdolliset jiihaajees- ilmoitteet tänne mieluusti seuraavan 24h aikana.

^joo jollekin päivälle johonkin :-D Jos oon reipas, niin MuklukSS tai sit velliperseenä laitan varuiks pakan takasin kiinni.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •