GarminElectrobikeGiant
Sivu 39 / 195 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 29 37 38 39 40 41 49 89 139 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.141 - 1.170 / 5849

Aihe: Mikä se tänään sut hyvälle tuulelle sai?

Huh, helpotusta. Laitoin fiksuna iPhone 5S:n vetoketjuttomaan hupparintaskuun koiralenkin ajaksi. Jäin juttelemaan tuttuni kanssa ja kun jatkoin matkaa tajusin, ettei minulla ole enää luuria taskussa. Säntäilin hetken paniikissa ympäriinsä, kunnes tajusin juosta kaverin kiinni ja pyytää tätä soittamaan minulle, jos luuri ilmoittaisi siten itsestään. Joku ystävällinen
    /rehellinen sielu oli jo ehtinyt napata sen talteen ja vastasi puhelimeen ja pääsin hakemaan sen heti takaisin, jee! Meinas tulla kallis lenkki.
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

Ajelin aamun työmatkaani ja täydeksi yllätyksekseni matkan 300 metrin hiekkaosuus oli eilispäivän aikana saanut uuden hienot asfalttipinnoitteen.

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Yle Turun toimittaja Jouni Koutonen ujutti tyylikkäästi Arno Kasvin kyselyohjelman alkuun keskusteluun lauseen: "Ruskaa pakkasella".
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Buranat puri sen verran, että jaksoin lähteä pienen lenkin heittämään Butcher Controleilla.
    Hyvältä ja kotoisaltahan ne tuntuivat, Butcher oli sentään lähes ekoja maastorenkaita, joilla ajoin. Gridillä tullut toistaiseksi ajeltua, mutta hyvin samantyyppinen on Controlkin. Kivaa oli kalliokiipeillä ja polkurallatella ja pelaavat varsin hyvin yhteen takana rullaavan Nobby Nickin kanssa.
    -team Söpöshox

Turbonuusku(tm) tottiskentällä.

Haukku oli ihan liekeissä, woo - hoo!
    Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne

Hyvä musiikki
    http://zeus.sporttisaitti.com/

Oma auto taas perseen alla. Yeah. Hymyilytti lisäksi nähdä ihan nice-to-know tietona korjauslasku mitä EI tarvii itse maksaa. Pienehkön uuden henkilöauton hinta perkule. ZeZus.

Edit: Ja tämän vain yhden peurakolarin hinta vakuutuslaitokselle. Just oli Hesarissa artikkeli (jonka luin luonnollisesti maksamatta kun olen niin hakkeri että osaan kiertää niiden luodinlujan maksumuurin (=hiiren väärä näppäin ja "Open page in new private window)) jotta peurakolareita sattunut tähän mennessä suomessa tänä vuonna 2600kpl. Jos kaikki maksaa about saman verran, joutuu vakuuutuslaitokset maksaa aika julmetun summan rahaa noista elukoista johtuen! Ja tästä huomaa miksi niitä vakuutusmaksuja maksaa, vaikka välillä kirpaiseekin. Aika pitkältä ajalta nytkin sai korvattua nuo vuotuiset vakuutusmaksut auton osalta pelkästään tällä yhdellä mällillä.

tempokisu Guest

Hymy jotain hyvää

no hyvä juttu. Tänään ( meillä jo aamuaikaa) alkoi 2015 Fashion Royalty Convention. Ennakkoon ostin kaksi nukkea - ja sattuivat olemaan juuri ne jotka olisin muutenkin halunnut, ja vain yhden nyt ilmestyneistä ostin lisää. Kolme - ja näitä ilmeistyi ekana päivänä...23.
    Ihanaa että sain nämä eurooppalaisilta. Suurin osa nukeista ei inspiroi mua, minulla on konservatiivisempi maku; moni keräilijä on pulassa kun tykkäävät juuri tällaisista mitä tuli.
    Nyt on varaa ostaa vielä 2-3 ns. Centerpiece-nukkea.

Hirvee helpotus, ettei tullut kymmentä "wanted"-nukkea, kuten aiemmin.

markettipyörämies Guest
    Mun uusi konttori, mukavasti ollut karhun jälkiä, yksi syöty hirven jämä, halkaistuja kantoja...

^Keväällä tommottisii näkyi P-karjalassa. Karhuja on vissiin sillä suunnalla kohtuullisesi

Tänään parhaan kummelisketsin tarjoili harjoittelija. Käveltiin parin pomon kanssa kohteen ulko-ovesta ja jäätiin ulos juttelemaan. Jossain vaiheessa aloin ihmetellä mitä tää harjoittelija jäi puuhaamaan taakse. No tää painaa liiketunnistimellista ulko-ovea väkisellä kiinni ja se aukeaa koko ajan uudestaan . Mä kysyin että: "Sami hei,mitä sä touhuut?" Tämä: "Nokun tuuli avaa koko ajan tän oven uudestaan auki. Mä: "siinä on kuule liiketunnistin ja sä seisot liian lähellä sitä."
    Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora

markettipyörämies Guest
    Toissa kesänä kun käytiin haaskalla katsomassa karhuja kävi niitä yön aikana 16 eri yksilöä. Parhaillaan oli 9 samaan aikaan näkösällä. Eli onhan noita täällä

Että tuli vaihdettua eilen vielä loistavasti onnistuneen kaverin renkaan litkutuksen inspiroimana itsellekin vielä rullaavampi rengas tämän päivän pitkää kelviajelua varten.
    Se litkuttui yhtä äkäisesti kuin Mini-GC ja kaverin Purga.

Taakse, Nonin seuraksi tuli siis Fast Trak. Olipa mukava ajella. FT otti tosin hiukan nokkiinsa takastulomatkan jätemäki ryskytyksestä. Jos se osaisi puhua se sanoisi varmaan: "Olen xc-rengas, odotat minun olevan sellaisena nopea, mutta silti vähintään yhtä kestävä kuin dh renkaat kivikkomäissä, vaikka laitat minuun vain lusikallisen vanhaa litkua."
    Itse asiassa olen yllättynyt, että toi on pitänyt ilmat, sillä siinä oli vain pikkuliraus vanhaa litkua. Kelveillä se riittää hyvin, mutta portaissa ja kivikkomäissä ei. Noh, katsotaan, laitan siihen hiukan lisää, kyllä se siitä kuivahtaa. Vertailun vuoksi, snakeskin Noni hikoili myös mäkien jälkeen.
    -team Söpöshox

Hemmetin hyvä valolenkki maastossa, belgialaishenkistä lihapataa, Chimayta... Ihan ok maanantai.

Suomen Canyonin hyvä asiakaspalvelu.

Muna-anjovisvoileipä.
    Memento mori

Sain uuden työpaikan 1.3.2016 alkaen.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

^ Onnittelut!

^^ ylipaljon onnitteluja ylikuntomiehelle
    -- not fast but furious --

tempokisu Guest

Punapää tärkeä asia

Onnittelut LJL:lle täältä myös uudesta työpaikasta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Sain uuden työpaikan 1.3.2016 alkaen.
    Onnittelut!
    The older I get the faster I was

Onnittelut LJL:lle, muutos on mahdollisuus

Kiitos kiitos Kyseessä on eräs 12kk harjoittelupaikka/käytännön lisäkoulutus, jossa hakijoita oli noin 300, 16 haastateltiin ja 5 valittiin vuodelle 2016. Pienet oli prosentit mutta sitäkin parempi mieli. Ja voin palata takaisin nykyisiin hommiin sen jälkeen tai suunnata uusille urille, jos mun lysti on ja kädet yhteen lyön.
    -L.

^aavistelen että ko. duuniin liittyy erinomaisen joustavat työajat, myötätuntoiset ja aktiivisesti tukevat esimiehet ja hirrrrmu hyvä palkka.

Isot respectit kuitenkin jos paikka löytyi ruuhka-Suomen puolelta eikä tarttenut lähteä perä-jönsesteriin pätevyyttä hakemaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti marco1 Katso viesti
    ^aavistelen että ko. duuniin liittyy erinomaisen joustavat työajat, myötätuntoiset ja aktiivisesti tukevat esimiehet ja hirrrrmu hyvä palkka.

Isot respectit kuitenkin jos paikka löytyi ruuhka-Suomen puolelta eikä tarttenut lähteä perä-jönsesteriin pätevyyttä hakemaan.
    Kiitos. Joo todella muhkeat liksat, ainut lohtu on että bruttopalkan ~puolittuessa nettopalkka ei sentään aivan puolitu... Mutta eipä tarvi muuttaa perähikiälle nyt kun ihan kotikylästä sain paikan
    -L.

Vanhan työpaikan nostalgia.

Monta seikkaa olisi antanut myös syytä pahaan mieleen nykyisen jaman nähtyäni, mutta silti - vanhan kaartin näkeminen ja oman kädenjäljen bongaaminen niiden kerrostumien alta... Oi että!

^ Ja onnittelut LJL:lle! Kova saavutus näinä päivinä.

Tajusin, että ensi viikolla pääsen kasaamaan projektin. Kaikki roina speksattu ja matkalla tai tiedossa.

Aamusella upeaan auringonnousuun tehty koirafillarilenkki ja eilen ehtoolla bongattu kuun valaisema monikerroksinen sumupatja Haltijalan pellon yllä toisen koiran kanssa fillaroidessa.

Huoneeseen kannettu pahvilaatikko, joka oli täynnä fillarin rakentamiseen tarvittavaa roinaa... jarrua, voimansiirtoa, stongaa... KARKKIPÄIVÄ!

Sekä:
    FP3:n viestit XXL-topicciin

Se hiukan parempi vuoden viimeinen maantielenkki.
    *

La chance, c’est comme le Tour de France : on l’attend longtemps et ça passe vite. -Jean-Pierre Jeunet, Amelie

tempokisu Guest

Punapää tukka hyvin

Sain "oman" hiusvärini takas.
    Tumma okra tuntui raskaalta ja inhosin, nyt on takas pirtee porkkana.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •