GiantFillariHephaElectrobike
Sivu 41 / 89 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 31 39 40 41 42 43 51 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.201 - 1.230 / 2654

Aihe: XXL

Pyörähuollossa kohtalaista jonoa ainakin pk-seudulla, vasta yli kk päähän sai ajan varattua. Itselle ei tämän pyörän kanssa ongelma, mutta ehkä joidenkin hyvä tiedostaa.

Tuurilla voi saada aikasemmin, itse sain 26. päivälle tätä kuuta kun joku perui aikansa. Edellisenä päivänä myymälässä kysellessä oli eka vapaa aika vasta 11. marraskuuta. Ja itiksen myymälä tosiaan kyseessä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JTu Katso viesti
    Pyörähuollossa kohtalaista jonoa ainakin pk-seudulla, vasta yli kk päähän sai ajan varattua. Itselle ei tämän pyörän kanssa ongelma, mutta ehkä joidenkin hyvä tiedostaa.
    On ollut kesästä lähtien samanlainen tilanne. Itse varailin elokuun puolessa välissä huoltoa ja meni reilun kuukauden päähän. Kertoo siitä että XXL myynyt ison määrän pyöriä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Almarro Katso viesti
    On ollut kesästä lähtien samanlainen tilanne. Itse varailin elokuun puolessa välissä huoltoa ja meni reilun kuukauden päähän. Kertoo siitä että XXL myynyt ison määrän pyöriä.
    Ei! Se kertoo siitä, että huolto on alimitoitetusti resurssoitu tai muuten vaan tehotonta toimintaa.

Onnea vaan niille ketkä joutuu tuon ajan odottelee, hyvässä lykyssä ajokelvottomalla pyörällä.
    Imatra MTB
    imatramtb.fi / facebook.com/imatramtb

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antti_S Katso viesti
    Ei! Se kertoo siitä, että huolto on alimitoitetusti resurssoitu tai muuten vaan tehotonta toimintaa.

Onnea vaan niille ketkä joutuu tuon ajan odottelee, hyvässä lykyssä ajokelvottomalla pyörällä.
    Asia on juuri näin.

Ajokelvoton pyörä vaatii korjausta. Huoltotoimenpiteet erikseen

Erikseen sanottiin pyörää ostaessa että jos jotain sellaista tulee mikä vaatii nopeita toimenpiteitä niin tuo pyörän vaan liikkeeseen, he laittavat samantien kuntoon. Huolto on huolto ja korjaukset erikseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Almarro Katso viesti
    Erikseen sanottiin pyörää ostaessa että jos jotain sellaista tulee mikä vaatii nopeita toimenpiteitä niin tuo pyörän vaan liikkeeseen, he laittavat samantien kuntoon. Huolto on huolto ja korjaukset erikseen.
    Jos näin menee niin toimii kuin normaali pyörämyyjäliike. 👍

Pk-seudulla nyt aina joutuu auton huoltoakin odottamaan kuukauden. Siksi Espoossa asuessani ajoin usein Tampereelle teettämään huollon kun auton sai huoltoon parin päivän varoitusajalla. Toki minulla oli muutakin asiaa Tampereelle jatkuvasti.

Tampereella saa ainakin nopeasti huoltoja XXL:stä pyörille. Eli tänäänkin soitin Kalevaan, että saisiko ensihuollon 3Fat Litelle. No parin tunnin päästä oli vapaa aika ja 15min kuluessa siitä kun pyörän vein liikkeeseen se oli myös huollettu.
    Samoin kun maantiepyörästä meni vaijeri niin se vaihdettiin Kalevassa odottaessa. Luulin tosin, että vika oli kahvassa joita minulla on hajonnut ennenkin, sillä vaijeri tuntui kireältä edelleen. Jos olisin itse tajunnut vaijerin olevan 'lähes' poikki olisin sen itse vaihtanut jo lenkillä, enkä olisi ajanut lenkkiä loppuun yhdellä vaihteella ja vielä ajanut samalla 'sinkulalla' Kalevaan

Nopeata huoltoa sai myös kaksi muuta XXL:n pyörää mitä tänä vuonna perheeseen on ostettu. Samana päivänä sai molemmat huollosta takaisin. Molemmat ilman ajanvarausta.
    Eh?

mla,milainen tuo 15min huolto on laajuudeltaan = sisältää mitä ?

Ottaen huomioon, että suurin osa XXL:ssä teetetystä huoltotyöstä on asiakkaalle maksutonta, niin miten oikein odottaisit, että tuollainen palvelu resursoitaisiin? Suoraan sanottuna en edes ymmärrä, miten kolmen vuosihuollon lahjoittaminen kaupanpäällisinä jollekin 300 euron perushybridin ostajalle voisi olla edes hyvää bisnestä... Vai varaosakauppa se on mikä kannattaa?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti SSGT-92 Katso viesti
    mla,milainen tuo 15min huolto on laajuudeltaan = sisältää mitä ?
    Ensihuoltoon varataan tunti ja sivuilta näkee mitä siihen kuuluu.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuH Katso viesti
    Ottaen huomioon, että suurin osa XXL:ssä teetetystä huoltotyöstä on asiakkaalle maksutonta, niin miten oikein odottaisit, että tuollainen palvelu resursoitaisiin? Suoraan sanottuna en edes ymmärrä, miten kolmen vuosihuollon lahjoittaminen kaupanpäällisinä jollekin 300 euron perushybridin ostajalle voisi olla edes hyvää bisnestä... Vai varaosakauppa se on mikä kannattaa?
    Juurikin näin. Perustallaaja vie pyörän vaikka vuoden ajon jälkeen keväällä huoltoon ja huomataan että vaijerit ovat huonossa kunnossa ja myös vaikka laakerit. Sitten nämä vaihdetaan ja tästä veloitetaan vaikka 60€.
    Kaks pyörää ja Black&Decker! Paras ja halvin pyörän hankinta tapahtuu foorumin palstalla. Loputtomia unelmia ja ostoksia käymättä edes nettipankissa.

SSGT-92: Kuten tuolla sanottiin jo niin sivuilta näkee mitä huoltoon kuuluu. Minulla oikoivat suurempaa eturatasta samalla vähän kun olin sen hampaita saanut väännettyä jossain.
    Tunnin varaavat huoltoon, mutta ei siihen ole kolmen pyörän kokemuksella ainakaan tähän mennessä kulunut tuota 15min pidempään.
    Eh?

Sunnuntaitarjouksessa:
    https://www.xxl.fi/gore-bike-wear-ro...098101_1_style 39,90€

Yhen lenkin perusteella loistavat. Shimanon 48 koon kenkään, koko 45-47 meni ku nakutettu. Meinasin alkuun ostaa jokku hinnat alken 29,90€ päälliset mut tohon tarjoukseen oli tartuttava, ku aamulla katoin s-postin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mankelist Katso viesti
    Tarjous se on tuokin. Kesällä noita sai 25 eurolla...

Oliko pakko pahoittaa mieleni?

(No, toisaalta tuollaisissa 25€ supertarjouksissa ei välttämättä ollu kaikkia kokoja. Joskus kans ketutti ku ostin Diadoran bibsit 50€ ja parin kuukauden päästä ne oli 25€, mut eipä ollu tuolla hintaa ku yhtä pikkukokoa jäljellä.)

Oliko ne nuo "thermo"-versiot vai tavalliset? Tavallisia sai kesällä poistolaarista kahdellakympillä...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Mankelist Katso viesti
    Oliko pakko pahoittaa mieleni?

(No, toisaalta tuollaisissa 25€ supertarjouksissa ei välttämättä ollu kaikkia kokoja. Joskus kans ketutti ku ostin Diadoran bibsit 50€ ja parin kuukauden päästä ne oli 25€, mut eipä ollu tuolla hintaa ku yhtä pikkukokoa jäljellä.)
    Ei se ollut mikään yksi pari XS-kokoisia 25 eurolla -vedätys, hyllyn täydeltä sitä tavaraa silloin.

pee: Kyseessä siis lämpövuorelliset Windstopper-suojat

Hienosti toimi läskin ensihuolto. Eilen kyselin vapaita aikoja ja tänään (su) vein huoltoon. Bonuksena pyörä oli myös punnittu ja tulos merkattu lappuun. Tämä Tammistossa.

Hommasin myös nuo GOREn kenkäsuojat, erittäin toimivat ekan lenkin perusteella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti pee Katso viesti
    Oliko ne nuo "thermo"-versiot vai tavalliset? Tavallisia sai kesällä poistolaarista kahdellakympillä...
    Kaks eri tuotetta tosiaan. Itekkin ostin parinkympin poistohintaan ne edelliset.

Oli ne windstopper thermot 25e, 43.5 kengän päälle passelit löytyi itselleni kesällä.

Hyvät suojat, tosin etuosan vahvike on mennyt jo maastossa kävelystä puhki.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti FP3 Katso viesti
    XXL on perseestä
    Rohkenen olla eri mieltä.

Oman kokemuksen mukaan hinnat ovat halvat, hyviä tarjouksia, valikoima urheilun yleisliikkeeksi laaja, huoltoaikoja ainakin Tampereella on ollut hyvin tarjolla ja myyjät yleensä hyvin palveluhenkisiä. Myös hintahyvitykset ovat toimineet. Ainoa negatiivinen kokemus oli siinä, kun yhdessä kolmesta ostetusta pyörästä ei ollut kaikkia varusteita asennettuna(ne sai kyllä myöhemmin jäljitettyä ja haettua liikkeestä).

Toivotaan että homma jatkuu vähintään yhtä hyvänä.

Läskin nastarenkaat tuli XXL:stä alkuperäisissä pakkauksissa, mutta lisäksi ympärille oli kääritty kiinalaista sanomalehteä, joka sitten oli XXL:n pahvilaatikossa. Tehdäänköhän XXL:n pakkaus tuolla Kiinassa, jotka sitten vaan lähetetään isommissa paketeissa keskusvarastolle? Tuohan selittäisi osan halvoista hinnoista.
    Muutenkin miettinyt XXL:n halpoja hintoja. Saakohan klarna laskutuksella osan rahoista takaisin. Itse en kyseistä laskutusta mielellään käyttäisi vaan kerralla maksaisin. Nyt maksoin kerralla laskun, mutta eihän siinä ollut mitään viivakoodia tai linkkiä vaan kaikki piti näpytellä manuaalisest verkkokauppaan.
    Joka tapauksessa ihan tyytyväinen olen ollut kyseiseen kauppaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Poy Katso viesti
    Läskin nastarenkaat tuli XXL:stä alkuperäisissä pakkauksissa, mutta lisäksi ympärille oli kääritty kiinalaista sanomalehteä, joka sitten oli XXL:n pahvilaatikossa. Tehdäänköhän XXL:n pakkaus tuolla Kiinassa, jotka sitten vaan lähetetään isommissa paketeissa keskusvarastolle? Tuohan selittäisi osan halvoista hinnoista.
    Muutenkin miettinyt XXL:n halpoja hintoja. Saakohan klarna laskutuksella osan rahoista takaisin. Itse en kyseistä laskutusta mielellään käyttäisi vaan kerralla maksaisin. Nyt maksoin kerralla laskun, mutta eihän siinä ollut mitään viivakoodia tai linkkiä vaan kaikki piti näpytellä manuaalisest verkkokauppaan.
    Mä en saanut kiinalaista lehtee. Pitäiskö tehdä reklamaatio?

Lielahden myymälässä oli poistopöydällä kasa Contin Sprintteri tuubeja 30€/kpl, 22 ja 25mm. Olisin ostanut tuolla hintaa jos olisin tarvinnut.

Saakohan klarna laskutuksella osan rahoista takaisin. Itse en kyseistä laskutusta mielellään käyttäisi vaan kerralla maksaisin.
    Saahan ne verkkokaupan ostokset maksettua myös saman tien. Tai ainakin sai pari kuukautta sitten.
    In a world without fences and walls, who needs Gates and Windows?

Saakohan klarna laskutuksella osan rahoista takaisin. Itse en kyseistä laskutusta mielellään käyttäisi vaan kerralla maksaisin. Nyt maksoin kerralla laskun, mutta eihän siinä ollut mitään viivakoodia tai linkkiä vaan kaikki piti näpytellä manuaalisest verkkokauppaan.
    Itse ostin lampun verkkokaupasta ja maksoin koko summan pois samantein juurikin noin manuaalisesti näpyttelemällä kun viivakoodi loisti poissa olollaan..

Itsellä ainakin luki laskussa et jos maksaa yli 9e mutta alle kokonaishinnan niin muuttuu automaattisesti klarna laskutukseksi.. Minkä voi sitten maksaa itselleen sopivissa erissä siitä etiäppäin

Jos nyt oikein muistan niin tilauksen vahvistamisen jälkeisellä sivuilla voi vaihtaa maksutavaksi verkkopankkimaksun.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti paaton Katso viesti
    Oli ne windstopper thermot 25e, 43.5 kengän päälle passelit löytyi itselleni kesällä.

Hyvät suojat, tosin etuosan vahvike on mennyt jo maastossa kävelystä puhki.
    Eivät muuten olekkaan samat suojat nämä xxl_n nykyiset 65e suojat. Materiaali on selvästi paksumpaa näissä uudemmissa. Uudet ovat thermot, vanhat tarkoitettu varmaankin kesäkeleille, vaikka itse noilla tarkenenkin nollassa kesäkenkien kanssa.

Thermot, eli xxl nykyiset

Kesän 25e softshellit

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •