Pk-seudulla nyt aina joutuu auton huoltoakin odottamaan kuukauden. Siksi Espoossa asuessani ajoin usein Tampereelle teettämään huollon kun auton sai huoltoon parin päivän varoitusajalla. Toki minulla oli muutakin asiaa Tampereelle jatkuvasti.
Tampereella saa ainakin nopeasti huoltoja XXL:stä pyörille. Eli tänäänkin soitin Kalevaan, että saisiko ensihuollon 3Fat Litelle. No parin tunnin päästä oli vapaa aika ja 15min kuluessa siitä kun pyörän vein liikkeeseen se oli myös huollettu.
Samoin kun maantiepyörästä meni vaijeri niin se vaihdettiin Kalevassa odottaessa. Luulin tosin, että vika oli kahvassa joita minulla on hajonnut ennenkin, sillä vaijeri tuntui kireältä edelleen. Jos olisin itse tajunnut vaijerin olevan 'lähes' poikki olisin sen itse vaihtanut jo lenkillä, enkä olisi ajanut lenkkiä loppuun yhdellä vaihteella ja vielä ajanut samalla 'sinkulalla' Kalevaan
Nopeata huoltoa sai myös kaksi muuta XXL:n pyörää mitä tänä vuonna perheeseen on ostettu. Samana päivänä sai molemmat huollosta takaisin. Molemmat ilman ajanvarausta.
Kirjanmerkit