Taitaa olla syytä ottaa haarukka irti ja katsoa sekä laakeripesät että ohjainputken ja haarukan kiinnityskohta murtumien varalta. Jos laakeri on huonosti paikallaan, voi se vähän löystyä ekan lenkin aikana (jolloin se tietysti pitää kiristää), mutta jos sitä pitää joka lenkin jälkeen kiristää, se voi tarkoittaa jonkun kohdan antautumista.






 
					
					 Alkujaan tämän lähetti Gargamel
 Alkujaan tämän lähetti Gargamel
					
 
				
				
				
					 Lainaa viestiä vastauksessa
  Lainaa viestiä vastauksessa Ensimmäistä kiristystarvekertaa pidin normaalina, mutta toisesta yllätyin. Toivottavasti kyse on edelleen luonnollisesta osien asettumisesta ja siten turhasta huolesta. Ehkä hätäilyä herätti se, kun myös toisessa ajamassani samanlaisessa Dudessa havaitsin ohjainlaakerin lonksumisen. Se on näissä ollut jarrulla, seinää vasten ja ajaessa havaittavissa.
 Ensimmäistä kiristystarvekertaa pidin normaalina, mutta toisesta yllätyin. Toivottavasti kyse on edelleen luonnollisesta osien asettumisesta ja siten turhasta huolesta. Ehkä hätäilyä herätti se, kun myös toisessa ajamassani samanlaisessa Dudessa havaitsin ohjainlaakerin lonksumisen. Se on näissä ollut jarrulla, seinää vasten ja ajaessa havaittavissa. 
				 
						
					 .
.
				
 
				 
						
					 
						
					 
				 
				 
						
					 
						
					
Kirjanmerkit