Ei näyttäny kuvarasteilijoiden kulkineelta tuo vasemman puoleinen.
Liekö vakuutus-issue tahi luvaton-käyttöönotto-ja-omaisuuden-pienimuotoinen-tärvellys?![]()
Ei näyttäny kuvarasteilijoiden kulkineelta tuo vasemman puoleinen.
Liekö vakuutus-issue tahi luvaton-käyttöönotto-ja-omaisuuden-pienimuotoinen-tärvellys?![]()
OT: No nyt on rasti sillä sektorilla, johon itselläni oli tavoite se viedä - kiitos iltayövuoro![]()
Olihan ihan hemmetin hyvä rasti, ei ihan ekalla katsomisella auennut mutta väittäisin että tuolla oltiin. http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...310341&lang=fi
Ja sitten on paljon romua kuvassa
![]()
Olis pitäny tehdä kotityöt, eikä vain lähteä kruisaileen kohti rastia. Olin varma, että rasti on Puuvuoren lähellä koillis-itä puolella tahi Pinsiö-Sasi tien lähellä ennen Pinsiön koulua.
Pskat, tyhjä arpa, no tulipahan reipas 50km.
Liekö uus Lehmijärven takana, pikku teiden varressa, mene ja tiedä
Edellinen oli just siellä mitä muistelin.
Sysimiilunmonttuhan siinä näkyi. Monttuun pääsee ajamaan Pinsiön koulun vierestä ja sen pääsi ajamaan cyclocrossarilla ympäri kuvauspisteeseen saakka. Samassa montussa sijaitsee myös Teletappimaa.
Tuo uusi on hankalampi. Minulle tuli mieleen myös Lehmijärvi. Rastia en kyllä lähde pimeässä etsimään.![]()
OT: Anteeksi roskaaminen mutta ajattelin, että tarkkasilmäisistä kuvarasteilijoista olisi apua. Eli, oletan että pätkä on Tampereelta mutta osaako joku sanoa mistä tarkalleen?
Joo eli itään vanhalta rastilta.
Luulis on rytöläjän ohi monen ajaneen ja jos muistan ollut vuosia jo ton näkönen
Metsäkylän pojat voisi käydä tuon hakemassa, niin ei tulisi liian pitkiä siirtymiä.
Jos tarvis jotain veikata niin onko paikka metsäkylän ja pinsiön taimiston välillä ?
Vanha mutta lihava.
Siis toi rasti? Ehkä lähtisin sieltä suunnalta etsimään.
En ole "Metsäkylän poikia", joten tuli siirtymää jonnin verran tuonne.
Seuraava on sitten randomisti vedetty matkan varrelta, eikä edes kovin hyvä kuva paikasta, valitan.
![]()
Vai mitä, Tetsa
Pidettiin tuolla uudessa joskus pyöräilyseuran vuosikokousta. En nyt tosin heti ehdi hakemaan rastia.
Kidi kolas lumet katolta ja taas ollaan pelissä ja leikeissä
Liekö PLR jo perinteisellä yöreissulla?
Nyt ois lännen atleeteilla aika iskee!
mth muokkasi tätä : 27.09.2015 at 07.51
Vanha.http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...319469&lang=fi
Nyt tuli vähän pidempi loikka mutta ei yli kymppiä kuitenkaan.
![]()
Ja minä kun jätin eilen vähän pidemmän loikan tekemättä ettei tule sanomista![]()
Vai mitä, Tetsa
Vanha (#805) : Tulitikkutehtaan vieressä oleva skeittipaikka
Uusi:
Kiitokset Startrekille, säästyi paljon renkaiden kulutuspintaa, kun rasti tuli vastaan. Olin Pyynikin keilahallin kohdalla ja tarkistin rastin tilanteen, jotta voin korjata suuntaa jos rasti olisi liikkunut kotoa lähdön jälkeen. Tässähän tarvittiin 90-asteen suunnanmuutos ja huristelu Terveysaseman vierestä serpentiiniä alas.
KJP muokkasi tätä : 27.09.2015 at 20.09
Vanha
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...327671&lang=fi
Veturista tuli mieleen VW
Uusi
StarTrekil tais tosiaan lipsahtaa yli 5km, mutta kuten kesällä lupasin, en hutki sääntökirjalla eli näillä mennään.
mth muokkasi tätä : 28.09.2015 at 07.38 Syy: VW
vanha:
uusi:
![]()
Voi olla, ettei StarTrek ainakaan kotoa postaten ehdi mukaan. Laskettakoon kuitenkin hänen pienen sääntörikkeensä ansioksi, että rasti liikkuu. Toki parilla aktiivillakin on osuutensa. Nyt rasti olisi minua lähellä...
Pääasia että Tampereen kuvarastit löytyy taas Tampereelta eikä jostain Hämeenkyröstä tai Nokialta... ;-)
Jahans. Ilmeisesti ollut kuvarastiaddikteilla vierotusoireita, kun maisema vaihtuu tiuhaan. Vaikka sitten kivenheiton verran kerrallaan. Vielä ehtisi yhden tai kaksi tälle päivälle.Pitäisikö startata vai onko ämteehoo jo matkalla?
Vai mitä, Tetsa
Kirjanmerkit