Käteenvedettävät r-kioskista
![]()
Käteenvedettävät r-kioskista
![]()
uuden käynnistysakun veneeseen, vanha pyöritti aika hitaasti..
Ilo ilman pyörää on teeskentelyä..
Cyclocrossi tuli hankittua
Spessun Atlas XC Pro shortsit..
The end of the road is just the beginning...
Cyclocrossi. Hiekkatiet, here we come!
Poranteriä jotta saisi puuhun reikiä.
2 Hectorin albumia. Herra Mirandos ja linnut linnut.
Nakkeja huomiseen hakumettään.
Mountain Housen retkimuonaa iso satsi kun sai halvennuksessa 5.50e.
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
Kadonneen Spibeltin tilalle uuden juoksuvyön ja pimeää poistamaan Petzlin Nao 2:n.
Levyt
jarruihin.
2XL Lumikengät kokoa 26x5.05.
markettimallin dude kotiutui tänään, harmi että päivystysviikko vähän haittaa ajamista
Laakeria, rengasta ja adapteria.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Sovitteet, joilla saa renkaat pysymään akseleiden ympärillä.
Memento mori
www.youtube.com/watch?v=zSPsEn7Mfb8
Hyvää olutta.
Eiköhän muotipoliisi-asioissa päde sama kuin työmatkatemmon sääntöjen tulkinnassa, eli jos täytyy kysyä niin olet todennäköisesti hävinnyt.
Kiinasta tulemaan pari vaihtajankorvaketta kun parilla jurolla postikuluineen saa härmän perukoille. Toivottavasti ei ihan tinaa ole.![]()
Glencairnin viskilasi. Nenäilyyn ja maisteluun.
Mitäh? "nenäilyyn" - laitetaanko se kippo jotenkin nenuun, niinkun nenäpäiväpallo????
"Herkkupeppu"- Veronique nukke, samanlainen kun tuo kuvassa oleva mun all-time-favourite, numero 31. Aattelin että en mä turhaan yölenkkiä aja, pitää se sitten saadakin minkä vuoksi ajoin. Tiukalle meni.
Windstopper-irtohihat ja Schwalben Sammy Slick krossariin taakse
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Wellgon maantiepolkimet Ylikiimingin Seon poistolaarista!?! En ees kehtaa sanoa, mihin hintaan.
Kannattaa kysäistä tuolta http://www.bikecompany.fi/ajovarusteet/housut?p=1
Bike Companyssä (Mechelininkadulla) on aika hyvä valikoima erilaisia shortseja. Vaikka Atlasta ei nettisivun mukaan näytä olevan, saattaa olla, että sitäkin olisi mahdollista saada.
Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
-team Söpöshox
Yhdet uudet Oakleyt tuli tilattua taas. Tällä kertaa Radarit transition linsseillä. Jotta voi pitää samoja laseja auringossa ja sit kun tulee jo pimeä (kesken lenkin siis). Lisäksi Castellin ajohanskat paketin täytteeksi vielä.
Offtopic: Täytyi eilen heittää vanhimmat Oakleyt roskiin. Varmaan ~15v vanhat. Linssit oli täysin iskussa ja naarmuttomat ja kaikkee. Kehykset oli niin räjähtäneet (maali kulunut kupruille jne) että päätin pistää ne eläkkeelle ja heitin roskikseen ne. Tais olla Half Jacket malliltaan ne, red iridium linssit.
Mulla ei ole reseptiä siihen millä Suomen kilpailukykyä nostettaisiin ja vienti saataisiin vetämään, mutta mä tiedän miten kotimainen kulutuskysyntä saataisiin virkoamaan:
VesaP pitäisi saada vaikka hypnoosin keinoin tekemään ostoksensa kivijalkakaupoissa ja minun aivokopasta pitäsi onnistua poistamaan semmoinen ylisukupolvinen pelko siitä että tulee häätö, ulosottomiehet vievät huonekalut ja joudutaan mieron tielle jos hairahdun ostamaan uutta jotenkin vielä toimivan vanhan tillalle, saati sitten jotain "ylimääräistä" (kuten esim suklaapatukan R-kioskista tai kahvin ja pullan sunnuntailenkillä).
On topic: 2 x Weldtite Airtite -paikkarasia.
Takajäykän laitoin tilaukseen täyttämään aukkoa maantiepyörän ja täpärin väliin.
https://www.canyon.com/fi/mtb/grand-...cf-sl-7-9.html
Tuosta heitän vielä etuvaihtajan varastoon ja ostan 32 t NW rattaan noiden kahden etulimpun tilalle.
Lisäksi Isp nastat talveksi.
No perse, lasit on jo ulkona jossain roskalaatikon alimmaisena. Ei jaksa kaivaa esille. Olishan tuosta joku saanut tuunaamalla loistolasit, kun linssit oli tosiaan naarmuttomat. Maali vain lohkeili itse sankojen pinnasta. Hiomalla ja tuunaamalla olis tullut ehdat pelit varmaan vielä. No, no can do enää.
Kirjanmerkit