Suttuinen kuva hämärästä metsästä, mutta olin fiiliksissä
![]()
Suttuinen kuva hämärästä metsästä, mutta olin fiiliksissä
![]()
^toi on hienompi nyt kuin kaupasta tullessaan.
melko kesäinen fiilis vaikka syyskuuta mennään.
![]()
Ei Syöte, ei Ruka, vaan Ruskotunturi ! Kivaa oli !
Ja Nallikarissa täys kesä
![]()
Loimaan Ladun Latupirtillä Ypäjällä.
Omaakivaa Kokkolassa. Polkua olis riittänyt taas enemmän mitä aikaa.
Lähettiin Kalajoelle koestamaan kehuttu Siiponjoen luontopolku. Olipahan makija pätkä! Sitte vähä tsillailtiin biitsillä.
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Ei ole tullut pitkään aikaan palstafiilisteltyä, niin laitetaanpa nyt useampi kuva.
Merikotkanpesä ja oli yksi merikotkakin lähipuussa:
+ hakkuuaukkoa ja 4,7 miljoonaa hirvikärpästä.
Laatikollinen läskinosia odottaa runkoa mihin ne kasataan. Outo fiilis. Kuva puuttuu...
go play chicken with your lactate threshold
Mun Youtube
https://fi-fi.facebook.com/raparossitampere/
Liian myöhään taas liikkeellä, muutaman kilsan pääsi valoilla, sitten tuli valo.
Nyt ei ehtiny seilailla venheellä.
Jos joku tietää molemmat paikat, niin vihree pallura siitä...
Dingon ja NeonKakkosen rinnalle Mambaa: Vielä on kesää jäljellä!
Aakenusjärven ja Homevaaran välinen suo.
Ps. hirvikärpäset on löytäneet tiensä tännekin![]()
Cycling El Burro
Varmaan kohta lakkaa helpottamasta
Hirvikärpäsistä en (onneksi) ole kovinkaan varma: itse kuulin pari etelän metsistä tuttua surahdusta. Kaveri kertoi samaa ja näimme yhden epäilyttävän näköisen siivekkään, mutta en ehtinyt ottaa kameraa kun se jatkoi matkaa. Muistikuva ja nyt netistä tarkistetun hirvikärpäsen kuva eivät oikein täsmää. Eräs paikallinen tosin kertoi myös kohdanneensa moisia petoja eli lieneekö täysin mahdotonta?
Cycling El Burro
Varmaan kohta lakkaa helpottamasta
Minäkin fiilestelin uimassa otin toki läskinkin mukaan järveen. Kyllä se tosiaan kelluu
. Olipahan pehmeämpi kaatua jordaaniin, kuin kivikkoon. Harmi, kun meidän pikku fiilistelijoiltä jäi näkemättä, no mitäs ajovat niin kovaa ettei isukki pysyny perässä.
Talven ekat lumitestitkin suoritettiin paikallisen jäähällin nurkilla Bud toimii edeleen suojalumella Mammoth ei ole miun valinta lumelle.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Yök..halpa päivä.2kpl flowbeistejä +laken mx303.Noh,talvi saa tulla.
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Päätettiin vaimon kanssa katkaista 10v pyörättämyys. Olo on ku pikkulapselle karkkikaupassa
![]()
Aika makoisat läskit siinä
Kävin viikonloppuna kruisailemassa radan läpi:
Ompas tuokin nykyään umpeenkasvanut vaikka pari tuorettakin jälkeä näkyi. Kuulin huhuja että suljetaan jossainvaiheessa, muka liikaa valitettu metelistä?
On tuokin upeaa että eka on moottorirata ja sitten vuosia myöhemmin ympärille rakennetaan omakotitaloja ja sitten valitetaan metelistä....
Jyväskylän "valloitus" jatkuu, Kanavuorella:
Vaajakosken kanava:
![]()
Välillä hiljempoo.
https://instagram.com/p/7j5pcOEZAv/
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Kirjanmerkit