Voi olla suht kova voima joka kohdistuu pyörään jos jarruttaa 10m/s vauhdista 0m/s metrin matkalla...
Voi olla suht kova voima joka kohdistuu pyörään jos jarruttaa 10m/s vauhdista 0m/s metrin matkalla...
Ehdin kuitenkin eilen 2,5h fiilistellä. Kummaa että ei edes kyrpiny.
![]()
Joko sulla on rengas rikki tai sitten sulla on ollut tosi kivaa.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Ei kun molemmat. Pervo.![]()
Kuinka paljon tommosen läskin vaikkapa 4" kumeihin tarvii tuota lientä kaadella että homma toimisi?
Jos ei kauheasti vuoda niin 1-2dl tuntuu riittävän ja lisää jos tarvetta. Itsellä on takarenkaasta nyt kuivunut tai taihkunu ulos loput litkut, kun lenkkien välillä vähän rengas tyhjenee, mutta ei viitsi enää lisätä jos se uus dunderbeist tulisi ensi viikolla.
Ja edelleen aamulenkeillä maistuu fiilistelty. Toukokuusta asti on n.4 aamulenkkiä per viikko ajeltu, eikä vieläkään kyllästytä.
![]()
En tienytkään nää Tektro Aries oli voimamiesten jarrut muilla pöyrän mukana tulleilla pieni hipaisu ja meinannut lentää tankon yliJarrutus siis onnistuu jos riittää käsissä papua
Täällä Helsingissä ihmiset harrastaa extreme lajia hypätään auton tai pöyrän eteen ja katsotaan pysähtyykö
En mä niistä piru paroista välitä jotka yrittää itse murhaa mut jos ite katuu törmäyksessä voi sattuu pahasti joten olis kiva jos tää pöyrä pysähtyisikin kun jarruttaa
Tää spessu painaa kilon tarkuudella sama kuin mun Trek joten ostan Shimano BR-M395 maksaa 35e eteen ja takana voi nää mekaaniset lelut olla koristeena
Toinen asia minkä huomasin kun oli pöyrä katolaan kun etsin syytä miks jarrut ei toimi oli valmistajan leima valmistettu 3\2015 eli maaliskuussa mut myyvät 2016 mallina ?
Lukihäiriöinen pyöräilijä joten koittakaa kestää
Fiilistelyä uusissa maisemissa Jyväskylässä eilen:
![]()
Eka oikea metsälenkki laina-Konalla takana, ja onhan tämä kyllä ihan cheattipyörä. Tekniset paikat, jotka aiemminn nostattivat itsetuntoa että kattokaas kun meikä osaa ajaa, eivät nyt tarjonneet oikein enää haastettakaan? Fiilikset lenkille lähtiessä oli kyllä aluksi penseät, tonnin painava mulle ylikokoinen pyörä liian kovilla rengaspaineilla tuntui pomppivalta Katerpillarilta, mutta paineita laskettuani ja matkan edetessä se alkoi paljastaa kenties sitä mistä tässä ketjussa on kohkattu.
En tiedä miten naamasi vääntyi kun lähdin temppuradalle pyörälläsi, mutta kiitokset tämänkin pikaisesta kokeilumahdollisuudestaKyllä oikean kokoinen pyörä vaan on oikean kokoinen.
Sori Tankki.
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Sori mitä?
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Kohta hakemaan fiiliksiä möhköistä
Mä en pyydä keneltäkään anteeksi![]()
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
^heh.
On kyllä melkoisen panssarivaunun näköinen salsa.Hieno.
E: Eli tuossa lukee homoarbon?
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Tänään oli jotenkin poikkeuksellisen hyvä fiilis ja "kuolematon olo".
7 (nöösitason) spottia selvitetty, joista en ole ennen uskaltanut yrittää/olen epäonnistunut.
On tuo läski vaan todella upea peli ajella ja fiilis oli todella korkealla, kun lenkin loppupuolella nautin ykkösoluen aurinkoisella paikalla![]()
Hooseen pläski näyttää ihkusti Kivisistä ja Sorasista karanneelta
Kuinka vatun isot noi kumit o?
https://video-ams2-1.xx.fbcdn.net/hv...7e&oe=55F1E5CC
Kaveri kuvasi kun olin edessä tukkona.
Ny se tuli, läski kuume. No kohta olis mahtollisuus ostaa nii pitääkö sen olla kevyt jäykkä keula vai painavampi mutta joustokeulalla? Viimme yä meni ajatus kehällä, alumiini, hiilikuitu,jäykkäkeula,joustokeula,2x10,1x11,alu miini.... Hulluksi tulee. ja Cube sekoittaa pakkaa kun tänään poikkesin "Norvastolla" niin kehuivat että noin viikolla 43 olis cube läskiä hallissa.![]()
-en ole hullu, olen erikoinen-
Kesäiset kelit saapuivat vielä tänne pohjoiseenkin, joten ei muuta kun työpäivän jälkeen läskillä Ounasvaaran kivipoluille ja saksalaisraunioille.
![]()
Illat lyhenee.
![]()
Toinen kuvakulma
https://www.facebook.com/tom.hotti/p...04702702549111
Kirjanmerkit