Eilen kun tulin töistä, alkoi vanne ottamaan kontaktia asfalttiin aina töyssyn tai pienen kiven kohdalla. Ajoin kyllä sen 10km:n matkan kotiin yrittäen pitää painoa enemmän eturenkaan päällä kun ei oikein napannut talutustouhu. Yleensä repussa pidän pikkupumpun mukana mutta kuinkas ollakaan, tällä kertaa arpa ei voittanut, uusi sisärengas siellä kyllä oli, mutta sillä ei hirveästi mitään tee ilman pumppua. Perille päästyä vaihdoin sisurin ja katsoin huvikseni vesialtaassa millaisesta reiästä on kyse, niin niitähän oli kaksi pientä reikää vierekkäin. Muistin että olin eilen aamulla ajanut kuolleen siilin yli ( en huomannut vasta kun olin jyränyt yli vaikka oli valot pyörässä kun oli niin littanana siinä tien pinnassa ) Eturengas oli onneksi säästynyt mutta takakumi oli ottanut hittiä. Saldo juhannuksen jälkeen kaksi; maantiepyörä 1, hybridi 1.

Paikkaako kukaan noita sisureita? Itse ajatellut että kun eivät montaa euroa maksa, niin vaihdan aina reiän tullessa vaan uuden kumin. Tietty jos alkaa usein menemään, täytyy asiaa harkita uudestaan. Muistan vaan poikasena kun reiän tullessa joutui paikkauspuuhiin, niin monastihan siinä kävi niin että liima ei jostain syystä pitänyt ( tais olla liian kiire pyöräilemään eikä malttanut antaa liiman kunnolla kuivua) ja paikan reunasta alkoi sitten ilma työntymään pihalle ja eikun uutta paikkaa päälle.