GiantHephaFillariElectrobike
Sivu 174 / 382 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 74 124 164 172 173 174 175 176 184 224 274 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 5.191 - 5.220 / 11455

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Hyvin se Juha ajaa pitkoksilla.... Tai sitten kaikki kaatumiset on editoitu pois
    Todistusaineistovideota on se mitä yhdellä akulla kerkesin tallentaa, reilu tunti. Tossa vartissakin on kestämistä, että edes ite viitsii katsoa.

Hyvä että laitoit tuon videon, Juha. Juuri huomasin että tuli ihan kuraa mun videosta tänään, samoissa maisemissa kävin. Eikä ilmallaan ollut noin hieno.

Yövuorosta kotio. Suht hapekas ilma

Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Kuten olen aiemmin maininnut, talven vihaajan läski jo käännytti talven odottajaksi.
    Marjassakaan en ole koskaan käyny.

Eilisellä fiilistelyllä syntyi päätös; ensi vuodelle varustelen läskin ja lähden marjaan, se o varma!
    Mihin tämä jalo pyöräilymuoto vielä mut viekään?

brilleaux muokkasi tätä : 07.09.2015 at 08.54

No älä muuta sano! Ite oon aina ollu sitä mieltä, että sienet on tehty potkittavaksi, niin vaan eilen löysin itseni läskin kanssa sienimetältä

Sienet. Noita jos läski saa mut syömään, uskon läskin lennättävän mut vaikka kuuhun!
    Keräillä toki voin, ei siinä mitään.
    Sieniä kasvaa yleensä siellä, missä on jotain vialla. Esim. varpaanvälit.
    Eivät ole siis syötäviksi tarkoitettuja. Paitsi kärpässienet.

Never say never, syönhän mä Auraakin...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Sienet. Noita jos läski saa mut syömään, uskon läskin lennättävän mut vaikka kuuhun!
    ...
    Kyllä ne on ne sienet jotka sut lennättää kuuhun, kun löytyy oikeaa sorttia

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Yövuorosta kotio. Suht hapekas ilma
    Sen verran tutulta seutu näyttää, että on pakko kysyä. Taipaleen vanha kanava?
    -Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

Kuten olen aiemmin maininnut, talven vihaajan läski jo käännytti talven odottajaksi.
    Marjassakaan en ole koskaan käyny.

Eilisellä fiilistelyllä syntyi päätös; ensi vuodelle varustelen läskin ja lähden marjaan, se o varma!
    Mihin tämä jalo pyöräilymuoto vielä mut viekään?
    Kohta huomaat hehkuttavasi 65mm hiilarivanteita
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Kohta huomaat hehkuttavasi 65mm hiilarivanteita
    Tirsk, LOL, Reps, yms.

Hah!
    Never say never juu...

Onneksi on tarpeeksi rahanmenoa muuhunkin, jäänee haaveeksi omalla kohdalla noiden kokeilu..

Vanhana On-One kuskina tuntee olonsa melkeen edelläkävijäksi, kun siinä on/oli 70mm vanteet ja kyllähän ne oikeasti on paljon paremman levyset ainakin 4" ajaessa, kuin 80mm. Muutenhan ne ei kyllä nykysiä Mulefutteja hakkaa ominaisuuksillaa.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Dalmore Katso viesti
    Sen verran tutulta seutu näyttää, että on pakko kysyä. Taipaleen vanha kanava?
    Ding ding ding, we have a winner!
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Vaatimaton kuva, mutta läskillä lähden jopa vesisateella lenkille.

Tekareiden täristelyä

Ai kun kivan näköistä limajuuripolkua. Wow.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

piti tehdä tunnukset tänne kun oon ISO pulman edessä tänään kävin Tammiston XXL myymälässä koe ajaa White FAT Pro ihan ok mut takarenkas jopa tasasellamaalla hiersi ketjuihin täällä lukenut ei oo vika vaan ominaisuus joten jätin myymälään sitten kävin katsomassa Specialized FatBoy se 2016 1700e pöyrän ruonko hyvä sain jopa sormen väliin ei renkas ottanut kiinni muutenkin tilavamman näköinen + minusta tumma väristy parempi

Sitten se ongelma spessun 1700e tulee mekaaniset biiltema jarrut ja sram x5 vaihtajat ihmetyttää miten 1700e pöyrään laitetaan mekaaniset levyjarrut kun 1490e White prossa on paljon kehuja saanut uus sram GX sarjan vaihteisto + huokean hintainen mun Trekissäkin oleva ok
    Shimano M395 hydraulijarrut

Mistä Polun tukko on hommannu ton farleyn?

^^ Se S kirjain maksaa senverran, että joutuu osasarjasta tinkimään. Onhan tuossa hinta haarukassa jo monia muitakin levee peräsiä.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Sokar80 Katso viesti
    piti tehdä tunnukset tänne kun oon ISO pulman edessä tänään kävin Tammiston XXL myymälässä koe ajaa White FAT Pro ihan ok mut takarenkas jopa tasasellamaalla hiersi ketjuihin täällä lukenut ei oo vika vaan ominaisuus joten jätin myymälään sitten kävin katsomassa Specialized FatBoy se 2016 1700e pöyrän ruonko hyvä sain jopa sormen väliin ei renkas ottanut kiinni muutenkin tilavamman näköinen + minusta tumma väristy parempi

Sitten se ongelma spessun 1700e tulee mekaaniset biiltema jarrut ja sram x5 vaihtajat ihmetyttää miten 1700e pöyrään laitetaan mekaaniset levyjarrut kun 1490e White prossa on paljon kehuja saanut uus sram GX sarjan vaihteisto + huokean hintainen mun Trekissäkin oleva ok
    Shimano M395 hydraulijarrut
    Kaikki Spessun pyörät ovat enemmän tai vähemmän ylihinnoiteltuja. Itse ostin Spessun koeajoläskin sopuhintaan, mutta päivityksiä on joutunut tekemään.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hub Katso viesti
    Kaikki Spessun pyörät ovat enemmän tai vähemmän ylihinnoiteltuja
    mulle merkillä ei väliä mut netissä katellut niin ei montaa alta 2000e läskiä löytänyt tai no osto kelpuista Tokmanni 399e läskiä en edes mieti

mulle merkillä ei väliä mut netissä katellut niin ei montaa alta 2000e läskiä löytänyt tai no osto kelpuista Tokmanni 399e läskiä en edes mieti
    Oma hinnat alkaen top 3 (kuntoilunäkökulmasta):

1. Farley 5
    2. Dude 8, jos saatavilla
    3. Cube, kai lokakuussa

Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Kona wo on alle 2k€ kun joku näitä alle 2k€ maksavia mietti
    Polun tukko muokkasi tätä : 08.09.2015 at 03.03

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hub Katso viesti
    Kaikki Spessun pyörät ovat enemmän tai vähemmän ylihinnoiteltuja. Itse ostin Spessun koeajoläskin sopuhintaan, mutta päivityksiä on joutunut tekemään.
    Hear, hear.
    Omasta Expertistä maksoin tasan vuosi sitten 2080e. Se oli mielestäni vielä kohtuuhinta. Varsinkin vuosi sitten. Toki päivityksiä on täälläkin tehty.
    Ja vaihdettu paskaksi mennyt keskiölaakeri(omakustanteena)+vapaaratas ja taka-akseli teräksiseen(takuuseen).

Mutta ei valittamista; 2keur pyöräksi omaan makuun soiva peli. Kun ei paremmasta tiedä..
    Saattanee Spessu kyllä harrastuksen edetessä vaihtua enemmän retkityyliseen kulkineeseen jossain vaiheessa.

Saattanee Spessu kyllä harrastuksen edetessä vaihtua enemmän retkityyliseen kulkineeseen jossain vaiheessa.
    Muista kuitenkin kuitukehät.

Muistan. Mutta tuskin hankin.

Mukavata neulaspolkua

pahoittelut huonosta kuvanlaadusta, kameran linssi ottanut vähän osumaa...

Näin ensinmäistä kertaa fat baikin luonnossa, no asvalttilla se meni... ainakin oli kovaääninen rutina renkaissa... Oli se kummallisen näköinen ilmestys, fiilistelin sitä siinä sitten sen vastaan tullessa... Mutta big up, jokainen taplaa omalla tavalla....

Kesä teki tehtävänsä ja ruoka maistui joten ainut looginen ratkaisu oli hankkii läski pöyrä tarkemmin sanottuna Specialized fatboy se pöyrä on mulle paikasta A > B kulkuväline se on sitten kuskin päätös minkälaisella se kulkee ne matkat

Mun specialized fatboy

Ja tuli neitsyyskin viety pöyrältä suuren porukan katsellessa

Mut joo Trek farley 5 ja Kona wo + tää Spessu fatboy oli ainoot joka herätti jotain haluja Konaa ei Helsingistä saa Trekkiä ei ollut sopivaa kokoo kolmeen soitin yhdessä kävin specialized fatboy löytyi L eli 19 koko mulle just kuin tehty hinta näissä netin mukaan 50e tarkuudella sama joten ei kovin vaikee ostos päätös

Pöyrä tosi hyvä valmiina ajoin liikkeestä ulos myyjä tarkisti koe lenkin jälkeen et kaikki kiinni ym

Ajo kokemus oli mukava tosin ajoin HKI keskustassa asfaltilla mut mikään ei hankaa mihinkään millä vaihteellä ja Spessun Ground Controll riitti pito ainut - oli jarrut ei ole nopeus mittarii tässä mut perus pöyrällä 35 km\h tuttu alamäki ei vaan jarruttanut painoin jarrun pohjaan meni joku 5m et pysähty tiedä uudet jarru palat vaati pikkasen sisään ajon mut Trek 4500 Shimano BRM-395 perus jarrunkin uutena pysähty alle 1m kovassa vauhdissa

Lisäys tähän eli jarrut tarvii sano Töölön heräämöstä henkiin herätetty henkilö eli mitä suosittelette
    Sokar80 muokkasi tätä : 08.09.2015 at 23.45

perus jarrunkin uutena pysähty alle 1m kovassa vauhdissa
    Ollu kyllä hyvät. Lähtikö kuski penkistä kuten telkkä pöntöstä?

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •