ICE V8 hissitolppa, pojalle! Itelle odi:n Troy Lee designs tupet...![]()
ICE V8 hissitolppa, pojalle! Itelle odi:n Troy Lee designs tupet...![]()
Lezyne Femto Drive Veskan Verkkokaupasta (matkalla Kalajoen Hiekkatörmälle) huomiovaloksi ykköspyörään.
Kalajoen S-Marketista viimeisin Pyöräily+Triathlon ja kun siellä ei ollut Fillaria, nappasin sen Kalajoen R-Kioskista.
Tilaukseni Fillari-lehdestä ei onnistunut (!) ja kun TdH-kirjekuoressa oli tilauslipuke ja lupaus minityökalusta, lykkäsin täytetyn kortin täällä Kalajoella. Katsotaan, miten käy - tuleeko lehti, tuleeko tilaushoukutin.
| PKK |
Irma eksytti seuraajat, lenkillä laite näytti isoja lukuja. (11)
Krossarin päivitystä eli Force 22, Cowbell 2 44cm, Lizardin ketjusuojaa ja tankonauhaa vihreä-mustana yms pikku sälää.
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
The Adventures of the Solitary Cyclist with Laufey, Twostroke, Occam, PlanetX, Goldsprint, Gain & Fuji
Nippusiteitä, mustia ja valkoisia.
Shimaani muokkasi tätä : 05.09.2015 at 18.23 Syy: Kohta sit varmaan löytyy ne entiset paketit....
STAXin 507 kuulokkeet ja 323 vahvistin, pitäisi tulla ensi viikolla. Vain 1990€, joten oli pakko.
fenix bc30 + akut
128gb muistikortti tablettiin ja 64gt muistikortti kännykkään kun huomasin että siinä oli säälittävä 8 gt kortti vain (josta puolet näytti olevan vapaana mutta anyway). Lisäksi tuolle tabletille suojapussukka. Olisin tilannut myös suklaata, perkeleesti suklaata, mutta ei ollut "on stock" mitään järkevää.No, ei suklaanpuutteeseen kuole, on sitä kotona vielä muutama kilo.
iPhone 6:lle polkupyöräteline. Tarkoitus tehdä bkool sovelluksella muuta harjoitusohjelma.
Parhaat renkaat maasturin sekakäyttöön eli Sammy Slickit. Mm. kaksi talvea näillä ajaneena sepelien keskellä -> yksi rengasrikko ja sekin siitä syystä, että takarengas alkaa olemaan melko sileä. Ja hintaa vain 40 € pari.
Sent from my iPad using Tapatalk
Die Kanonen von Kauppi
|ex 10k-kerho|
"ajelee takana, porukan perällä vaan ja syö patukkaa siellä koko ajan" E. Lummelampi
Jarruttimet paikallisesta
![]()
Oakley PRISM Trail Racing Jacket okulaarit..
The end of the road is just the beginning...
Panostan tyyliin ja tilasin tämmöiset reisisadesuojat:
http://www.bike-discount.de/en/buy/r...s-yellow-23765
Jollei ihmiselämässä tapahdu järjelle käsittämätöntä, niin se on sitä jo. (Juhani Peltonen)
Jahas, lähti sitten tännekin. 123 taisi tulla minulle hintaa Saksan sademetsistä.
Mulla on ollut iät ajat joku Prismasta tms. ostettu 20-30 euron Braun tai Philips, en edes muista kumpi. Se on ollut vähän tukkoinen (pitää putsailla kesken ajon ja rasvata usein) ja pelkällä sillä terällä leikatessa esim. niskavilloja tulee aina raapimista ja viiltojakin joskus. Itse hiukset on meillä leikattu sen muovisen pituuden säätimen avulla tyyliin senttiin tms. Lisäksi ääni on ollut kova ja on toiminut vain verkkovirralla. Mun on pitkään pitänyt ostaa uuttaa ja sen verran olin saanut yli vuosi sitten aikaan, että olin Tekniikan maailmasta bongannut näiden laitteiden vertailun ja jo päättänyt minkä noin 40 euron laitteen ostan tilalle. Mutta tuli nyt sitten tämä Moser laitettua tilaukseen.
Parempi olla hyvä![]()
Tossut kivijalasta ja yli huntin Saksan hintaa halvemmalla
![]()
Shimanon XT 11sp satsin läskiin.
brilleaux muokkasi tätä : 10.09.2015 at 15.17
Kukkapuskan. Kohta lähden sitä viemään valmistuneelle.
Polku se on paikallaan polkeva polkukin... Aurora
Troy Lee Designs T-Bone Knee Guards. Nuo nykyiset pelkällä kovettuvalla matskulla olevat ei taida teräviltä iskuilta (portaissa, terävät kivet yms) suojata niin hommasinpa tommoset, jos niillä uskaltais kaatuillakin.
Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
-team Söpöshox
Nana on nyt selvästi aivan haltioissaan portaista
En siis tarkoita yksin tätä viestiä vaan niitä useita muitakin huomaamiani![]()
Abus Bordo tytön pyörään
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Taisi olla silimälasit
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Tollanen ens viikon telttaretkelle kun oli niin hyvällä tarjouksella (-50%) SOS:ssa
![]()
Canon 50mm f/1.4 USM
199 euroa, oli niin kova tarjous että piti hankkia ja Canonin cashbackillä vielä 50 euroa tilille.
2fat4u
Pari pänikällistä taikajuomaa G -ajoleirille.
Nyt on ässän G-juomat kohillaan .. topiikkiin: tuollainen "riittävä" yritysläppäri naurettavan halvalla edittikäyttöön
Slik 350 Monopod , äsken tilaukseen digitarvikkeesta.. Josko tuo ois hitusen kivempi/mukanakulkevampi kuin "halpis kolmijalka"
-- not fast but furious --
K-edge Gravity Cap Mount For Garmin Edge - Black
Kirjanmerkit