Brille on ihan lovena läskiin.
->
Brille on ihan lovena läskiin.
->
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
Siinä meni nekin fiilikset. Thank you.
Hyi helv...
Metalli saa monessa miehessä herkän puolen esiin... Hienoja kuvia yllä...
moi!
ensimmäinen "onnistunut" ryskyreissu läskillä ja lukkopolkimilla. ei edes sattunut kertaakaan!ehkä se tästä? hyvä fiilis!
Kävipä tämäkin Pöyriksellä palloilemassa. Säkä kävi kelien kanssa.
...edit: niin joo, jossain välin muuten mietin että oon vaihtanu tuohon pyörään 1.5v yhteiselon aikana jarrut, ketjun, pakan, takavaihtajan, stemmin, vaihevivut, satulan, satulatolpan, rungon ja keulan kahdesti, mutta renkaita en ole käyttänyt kertaakaan pois. Oli mulla sisuri varalta jo mukana.
Oulunjulli muokkasi tätä : 27.08.2015 at 00.06
Tämän aamun fiilistely n. 60km. Suuntautui äskettäin uutisotsikoissa olleen Sarviniemen rannoille.
Ja siinä vielä vinkki ensikesän loman suunnittelijoille, viihtyisää mökkiä alueelta löytyy...![]()
![]()
Tätä on odoteltu. Mutta koska jenkki on jees, tuli toikin väärällä iskarilla ja taka-akseli sekä vaihtajankorvake puuttui.
![]()
Siis toi onkii läski! Katoin eka et tulee siisti kevyehkö pommittelupyörä![]()
Vöösi! No ny on päheetä. Katkeraa kateutta aiheuttava kötöstys.
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Tuo mutzi on kylä hieno. Tuosta tulle kunnon enska pläski.
Viikko Saariselällä päiväretkeilyä, fiilis oli etten sanoisi korkealla. Eihän tämä mitään erämaavaellusta ollut, mutta vuokraläskiäkin (Saariselän Keskusvaraamosta) kokeiltiin rouvan toimesta parina päivänä. Tykkäsi kovasti etenemiskyvystä, teinkö siis virheen?
Sent from my iPad using Tapatalk
-Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-
Hienoja kuvia Dalmorella!
Samoissa maisemissa läskifiilistellään seuraavat kolme päivää!
Dudella normihipailua.
https://youtu.be/wHQsOXQnqrM
Juu, en osaa: ajaa, kuvata tai editoida.
Katsominen omalla vastuulla.
Hienoja kuvia tällä sivulla, kiitos jakamisesta. Varsinkin Brilleaux:n työmatka imponeeraa.
Mulla Rohlokiekko lähti Hikiälle toimenpidettä varten niin nyt piitkästä aikaa 4 lenkuraa olen ajanut sikulana. Lienen voittaja foorumin kevyin välitys -vertailussa; 34/21. Edessä AB ovaali ja jos jostakin löydä taakse 22t niin semmonen. Läskin hauskuus nousee aivan uudelle tasolle ja riemu&zen ovat vieläkin selvemmin läsnä. Jos on tilaisuus niin suositellen kokeilemaan moista. Laitan kuitenkin vaihteet takaisin huomenna niin Aida-pyhiinvaellus on helpompaa kunääsnääs kokemukseni on osoittanut että vaihdepyöräilijöden kaa on helpompi ajaa vaihteilla.
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
No hei tältä löytyy AB NW SS 20 pikinen ratas. Jos kelpaa voin ota sen muka aidalle.
Talvella itse kin kokeilut sinkulla läskiä kyllä se oli mahtava, välitykset kyllä olut pikkasen pienempi 32–20.
Tiiseri... Laitan lisää lähitulevaisuudessa...
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
^Nyt alkaa näyttää hyvältä. Lähitulevaisuutta odotellessa...
Briljööllä aika eeppinen työmatka *peukku*
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
HC:lla parkkipaikka on kyllä paikallaan.. kateudesta myrkynvihreänä.
Pähheet on HooCeen fiilistelypaikat!!
Pikkumies tuplafiilistelyllä![]()
Ennen sateita metsässä, hevosiakin on tullut vastaan:
![]()
HC:lla nimimerkin mukaista kamaa! Jahvetilla hieno kuva isä-poika läskeistä.
Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.
Ristiriitaiset fiilikset. Ajamaan ei ole ehtinyt, eikä oikein uskallakaan, kun on kauhea keuhko/räkätauti päällä
Vähän pihasäätöä vasta tehnyt, vielä puuttuu litkut, taco (iscg05 on) ja todennäköisesti droppitolppa, kaulaputki poikki ja stemmi saattaa vaihtua yms.
Paino pitäisi jäädä alle 15kg, nyt 14,2 (jonniinverran painavampi on runko, mitä Foesin sivuilla seisoo).
Ja ei ehkä ammuta hirvenä, kännykuva ei tee oikeutta neonoranssille![]()
[img]tulakuvatus[/img]
Enste ei anna laittaa kuvaa, sitte tulee tupla, eikä anna poistaa...database erroria![]()
Pähee Mutsi! Ja mun silmään hyvän värinen.
Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.
Hyvä & hieno oranssi! Näkeekö sen livenä Oktooper-fiestassa?
"Kaikista seksuaalisista poikkeavuuksista siveys on kaikkein omituisin"
Anatole France
Moi,
Mitäs tuollainen Foesin täysjoustorunko kustantaa noin suurin piirtein ?
Alkoihan se vähän polttelemaan![]()
Mitäs tuollainen Foesin täysjoustorunko kustantaa ?
Juu juu jos täytyy kysyä niin ei oo varaa siihen mutta saahan sitä haaveilla...
Kirjanmerkit