Hienoa, kyllä meitä on!! (kolme)Omasta 26" Lehtorista oli tuossa muutama sivu takaperin kuvia. Itse voisin harkita tätä seuraavaksi http://www.ghost-bikes.com/en/bikes-...ail/amr-10-lc/
-L.
Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa
Pyh. Musta on nopein väri.
Otin viime viikonloppuna purkin asennusjuomaa ja kasailin nurkista löytyneitä romuja yhteen mustaan läjään. Aivan hyvä siitä tuli, vaikka onkin antiikkista nelikanttikeskiötä, 2x9 -voimansiirtoa, 140-millistä jarrulevyä ja muuta jo tuhoon tuomittua tavaraa.
![]()
Ja varmaan vielä huono ajettavakin, vielä kun vaihdat nuo räikeät teipit cresteistä, niin ehkä siitä vielä jotain...
oho, tulikin vahinkossa kuva flow-teipeistä, mutta on mulla samannäköset cresteissäkin
Iglumies muokkasi tätä : 19.08.2015 at 23.41 Syy: hupsista
Hieno Kona tossa ylempänä.
Hieno "jämäcruzi". Mä kun tyhmänä oon myyny osia... Mutta kyllä noi notubesin teipit pitää minunkin mielestä irrottaa, saman tein omille Flown teipeille.
Ride and Smile!
Siinä teille väriä![]()
![]()
![]()
Krossikommuuni / Syöte MTB
Jos toi olis musta, niin oishan se vähän tylsä.
Tämä on ollut täällä aikaisemminkin mutta nyt alkaa varmaan olemaan lopullisessa kokoonpanossa. Pikkasen värikoodausta ja muutoksia voimansiirrossa eli Wolf Tooth Componentsin elliptinen direct mount 30t eturatas ja saman firman 42 hampainen iso ratas takana.
![]()
Tyämatka, kauppapyörä, krävel krinderi yms.
Surly Straggler
![]()
Älköön äänekkäät puhuko huomisesta mitään, kun tämäkin päivä on kesken
Oi kun kaaaunis![]()
Ylläoleva saattaa sisältää provokatiivista haihattelua.
Kauhian värikäs.
Miullon tommone:
![]()
Shimaani muokkasi tätä : 21.08.2015 at 23.11 Syy: Kilikelloki o.
Kyllä Suomessa pitäisi jokaiselle olla oma liikenne
Whiten maasturista piti tuunata CrossHybrid kun tuli tyhmyyksissään myytyä Cyclocrossari. Toisaalta Wanha ukko on niin kipiä ettei pysty kyyristelemään ja tällä pystymmällä vielä saa heitettyä pidempiä lenkkejä. Tuli mieleinen ja jos pitää poiketa tieltä niin se muuttuu nopeasti maasturiksikin. Pikku viimeistelyä jäi vielä huomiselle kun pitää kiekoista tarrat poistaa ja vaihtaa 32 eturattaan myötä 1X10 vaihteisto.![]()
[IMG]Untitled by Kimmo Kolmonen, on Flickr[/IMG]
Läskillä on kerrankin hauskaa 😍
Hienoja vehkeitä sivu täynnällänsä, mutta viimeisin varasti söyn. Uuh!
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
Noniin, kaima tyhjensi pajatson. Voi lähteä kotiin. HIENO!
On nimittäin. On.
Memento mori
Fuse Expert ensilennolla..
![]()
The end of the road is just the beginning...
^ Makee, harmi kun ei Spessu taida tehdä 27.5" jäykkäperiä, tai oli niissä edullisemmissa joitain malleja, mutta lieneekö nuo paremmat 29" kaikki.
Hienoja oli muillakin, Santa Cruzit yms, wau.
Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
-team Söpöshox
Hyvältä näyttää Fuse. Tuntuuko toi vielä ketteryydeltään 29" veroiselta? Vai jopa paremmalta?
Aikast samoissa mennään jos vertaan omaan 29 enduroon.. Ei ainakaan kankeemmalta tunnu kun taittaa tiukempaan käännökseen vaikka enska on l-koko ja tuo fuse xl raamilla..
The end of the road is just the beginning...
Mondraker Finalist Pro SL 29"
Walko 275 Lite![]()
Tuollainen Jekyll vaikuttaa Kepolassa.
Lähetetty minun D6503 laitteesta Tapatalkilla
Kirjanmerkit