GarminElectrobikeGiant
Sivu 36 / 70 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 26 34 35 36 37 38 46 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.051 - 1.080 / 2071

Aihe: Hissitolppaa

  1. #1051
    Satunnaisesti. Kyllä. Mun kohdalla ei kuitenkaan voi puhua mistään talvikestotestistä, sillä ajan läskillä. Siinä on Elite, sekin toimii.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

    There can be only one.

  2. #1052
    Liittynyt
    02/2013
    Paikkakunta
    Tuusula
    Viestit
    244
    Täpärissä on Doss, ei napsu ja toimii muutenkin hienosti kesällä. Talvella on ollut kylmässä varastossa, satunnaisessa ajossa ja vaatinut paineiden lisäilyä.
    Kärrä muokkasi tätä : 17.07.2015 at 13.08 Syy: Tarkennus säilytykseen

  3. #1053
    Liittynyt
    04/2015
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    3.150
    Rupes itseäkin kiinnostamaan tää hissitolppa. Minkähintainen toi Spessun on?
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox


  4. #1054
    Liittynyt
    08/2012
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    239
    Specialized Blacklite Command Post maksaa n. 300 euroa. Oman hankin Mountainbikeshopista. Uudella MatchMakerillä (Specialized Command Post SRL Lever) aivan loistava peli. Alkuperäinen liipaisin vähän tahmea käyttää, mutta to uusi peukaloliipaisin tangon alapuolelle toimii erittäin hyvin ja loogisesti.

  5. #1055
    Liittynyt
    04/2015
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    3.150
    ^
    Okei, kiitos. Onhan tuo suht hintava, mutta on siitä varmasti hyötyäkin.
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox


  6. #1056
    TomiKoo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti miku80 Katso viesti
    Kuulostaa äkkiseltään kuin olisi liian vähän ilmaa..
    Jeps, ilmaa oli vähän. Nousi viisari juuri ja juuri 10psi nurkille. Laitoin noin 35psi paineet, 40psi tuohon ilmoitetaan suurin kirjaimin maksimiksi. Pelasi muutaman kerran hyvin, paukahtaen ylös saakka. Sitten aloitti taas saman, viimeinen 5mm takertaa. Mahtoko tämä nyt olla kuitenkin tyhjä arpa, peekele. Irrotellaan ja katellaan joku päivä, kunhan huvittaa. Ei jaksaisi uutta kepukkaa alkaa purkamaan, vaikka helppohan tuo on nyt auki käyttää. Onneksi tuolla voi hyvin ajaa noinkin, mekaanisen tolpan hyviä puolia. Ja oli kait tuo aika kohtuu hintanen muihin nähden, hyvän alen sai vielä kivijalassa tingaten.

  7. #1057
    Liittynyt
    09/2011
    Paikkakunta
    Kaarina
    Viestit
    4.543
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TomiKoo Katso viesti
    Pelasi muutaman kerran hyvin, paukahtaen ylös saakka. Sitten aloitti taas saman, viimeinen 5mm takertaa. Mahtoko tämä nyt olla kuitenkin tyhjä arpa, peekele. Ja oli kait tuo aika kohtuu hintanen muihin nähden, hyvän alen sai vielä kivijalassa tingaten.
    Siellä on todennäkösesti tiiviste sökönä niin pääsee vuotamaan. Ei muuta kun käyt vaihtamassa toiseen yksilöön tai vaihdatat heillä tiivisteet kun takuukeissi kuitenkin..
    The end of the road is just the beginning...

  8. #1058
    Liittynyt
    05/2009
    Viestit
    1.615
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti NikHa Katso viesti
    Löytyiskö kuvia miten ootte ICE V8sin vivun heittäneet tankoon?
    Ei ole nyt kuvaa mutta vasemmalla puolen on vaihdevipujen vieressä tangon päällä. Ihan mukavasti pystyy ajossa vipua käyttämään.
    Tolppakin on toiminut kesät talvet ilman ongelmia. Hyvä ostos tuo on ollut.

  9. #1059
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    444
    Ice V8 tolpalle mainostan taas edullisempaa vaihtoehtoa. Se on melko paljon edullisempi ja täysin identtinen tolppa. Ainoa ero on tuossa lukkotapissa, jonka mekanismi on jopa paremmin toteutettu kuin Ice tolpassa. Noita on ebay pullollaan hakusanalla tmars dropper.
    http://www.ebay.com/itm/mr-ride-TMAR...item35e3ebf67a

  10. #1060
    Liittynyt
    10/2011
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    703
    ^ Mulla on tuollainen vuoden 2015 Tmars. Hommasin ensihissitolpaksi halvan, kun halusin kokeilla että olisiko minulle siitä iloa. Kyllä tuo tuntuu mukavalta varusteelta. Käytän laskumahdollisuutta silloin kun edessä on odotettavissa jalkakosketuksia jolloin ylettävämpi jalka helpottaa liikkellelähtöä. Samalla hanuri näemmä siirtyy taaksepäin, mikä sekin muuttaa ajoasentoa. Polun auetessa kun nostaa satulan takaisin ylös, tuntuu hetken kuin istuisi todella korkealla. Alamäessä en koe laskumahdollisuutta tarpeelliseksi.

    Itse Tmarsista: Takana on vasta kolmisen lenkkiä, ja heti tuota piti alkaa modaamaan. Korkeimmasta asennosta ensimmäinen pykälä alaspäin eli 45mm on aivan liian matala, joten porasin välille ~23mm asennon. Vaikea vaan käsiporalla saada jämptisti oikean kokoinen reikä täsmälleen oikealle kohtaa. Reiän tulee olla 8mm, mutta opin että kannattaisi aloittaa 7,5mm terällä jos sellaisen löytää ja hioa reikä Dremelillä tms. tapille napakaksi. Tai sitten poraa pylväsporalla yms. kunnon välineillä kerralla hyvän. Jos reiästä tekee yhtään väljän, tolppa lonksuu ylös-alas mikä tuntuu ikävältä. Itse täytin poraamaani reikää jälkikäteen epoksilla ja yritin Dremelöidä paremman sovituksen. Alkuperäiset reiät ovat uutena välyksettömät. Alin 90mm-asento on minulle tarpeeton.

    Purkaminen on helppo homma, mutta edellyttää vaijerin irrottamisen, missä itsessään ei ole muuta ongelmaa kuin ylimääräinen työvaihe. Nostojousen jouduin välittömästi ruuvaamaan kireimmilleen kun satula ei jaksanut nousta ylös. Saisi olla jäykempi. Jollakin purkukerralla jäi rasvat vähiin, ja heti nosto alkoi takkuamaan, mutta korjaantui kun lisäsin väliin silikonirasvaa.

    Eteenpäin lähtevä vaijerilähtö tolpan keskeltä on mielestäni huono, vaijerin joutuu vetämään S:lle jotta sen saa edes yläputken päälle. Taakse tai alas lähtö olisi fiksumpi. Tolpan haitarikumi on ruma, mutta pakollinen suojaamaan lialta. Mukana tullut vipu on ongelmaton, laitoin sen oikealla peukalolla painettavaksi. Satulan kiskon vastinkappaleita nipussa pitävä apuruuvi taittui heti ensikiristyksessä asemoidessani satulaa vaakasuoraan, vaikkei runkoni satulaputki ole edes kovin takakeno. Mutta ymmärtääkseni tuolla ruuvilla ei ole sen suurempaa merkitystä. Satulan kiristysruuveista etummainen joutuu samaisesta kulmasta johtuen niin lähelle tolpan putkea että kiristämiseen ei mikä tahansa avain välttämättä käy. Yksinkertaisella L-mallisella kuusiokololla onnistuu.

    Painoksi punnitsin vaijereineen vipuineen tasan 600g.

    Ensimmäisen väliasennon puutetta ja vaijerinvedon tapauskohtaista ongelmallisuutta lukuunottamatta tolppa on ainakin uutena ihan toimiva. Tuntuu tuosta ajossa iloa olevan, joten ei kokeilu mennyt hukkaan. Jos kulumisen myötä alkaa tuntua klappia tai muuta epätäsmällisyyttä liikaa, pitänee hankkia laadukkaampi, mutta vielä en tiedä mikä se seuraava sitten olisi.

  11. #1061
    Liittynyt
    07/2009
    Paikkakunta
    Jyväskylä
    Viestit
    4.577
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pumafi Katso viesti
    Specialized Blacklite Command Post maksaa n. 300 euroa. Oman hankin Mountainbikeshopista. Uudella MatchMakerillä (Specialized Command Post SRL Lever) aivan loistava peli. Alkuperäinen liipaisin vähän tahmea käyttää, mutta to uusi peukaloliipaisin tangon alapuolelle toimii erittäin hyvin ja loogisesti.
    Jos käyttää 1x10 voimansiirtoa saman saa halvemalla/ilmaiseksi tekemällä liipaisimen esim. tarpeettomasta etuvaihtajan triggeristä.
    Toimii. (y)

    http://blog.artscyclery.com/how-to-2...r-post-switch/

  12. #1062
    Liittynyt
    08/2012
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    239
    Aivan mahtava säästökohde, jos ei olisi peukku keskellä kämmentä. Onneksi Alppilan Mutakeisarit tekivät omat muutokset hissitolppaan ja 1x10, koska olisi muuten jäänyt noi hommat tekemättä. Ne jotka ei osaa maksavat niille jotka osaa.

  13. #1063
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    444
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Gargamel Katso viesti
    ^ Mulla on tuollainen vuoden 2015 Tmars. Hommasin ensihissitolpaksi halvan, kun halusin kokeilla että olisiko minulle siitä iloa. Kyllä tuo tuntuu mukavalta varusteelta. Käytän laskumahdollisuutta silloin kun edessä on odotettavissa jalkakosketuksia jolloin ylettävämpi jalka helpottaa liikkellelähtöä. Samalla hanuri näemmä siirtyy taaksepäin, mikä sekin muuttaa ajoasentoa. Polun auetessa kun nostaa satulan takaisin ylös, tuntuu hetken kuin istuisi todella korkealla. Alamäessä en koe laskumahdollisuutta tarpeelliseksi.

    Itse Tmarsista: Takana on vasta kolmisen lenkkiä, ja heti tuota piti alkaa modaamaan. Korkeimmasta asennosta ensimmäinen pykälä alaspäin eli 45mm on aivan liian matala, joten porasin välille ~23mm asennon. Vaikea vaan käsiporalla saada jämptisti oikean kokoinen reikä täsmälleen oikealle kohtaa. Reiän tulee olla 8mm, mutta opin että kannattaisi aloittaa 7,5mm terällä jos sellaisen löytää ja hioa reikä Dremelillä tms. tapille napakaksi. Tai sitten poraa pylväsporalla yms. kunnon välineillä kerralla hyvän. Jos reiästä tekee yhtään väljän, tolppa lonksuu ylös-alas mikä tuntuu ikävältä. Itse täytin poraamaani reikää jälkikäteen epoksilla ja yritin Dremelöidä paremman sovituksen. Alkuperäiset reiät ovat uutena välyksettömät. Alin 90mm-asento on minulle tarpeeton.

    Purkaminen on helppo homma, mutta edellyttää vaijerin irrottamisen, missä itsessään ei ole muuta ongelmaa kuin ylimääräinen työvaihe. Nostojousen jouduin välittömästi ruuvaamaan kireimmilleen kun satula ei jaksanut nousta ylös. Saisi olla jäykempi. Jollakin purkukerralla jäi rasvat vähiin, ja heti nosto alkoi takkuamaan, mutta korjaantui kun lisäsin väliin silikonirasvaa.

    Eteenpäin lähtevä vaijerilähtö tolpan keskeltä on mielestäni huono, vaijerin joutuu vetämään S:lle jotta sen saa edes yläputken päälle. Taakse tai alas lähtö olisi fiksumpi. Tolpan haitarikumi on ruma, mutta pakollinen suojaamaan lialta. Mukana tullut vipu on ongelmaton, laitoin sen oikealla peukalolla painettavaksi. Satulan kiskon vastinkappaleita nipussa pitävä apuruuvi taittui heti ensikiristyksessä asemoidessani satulaa vaakasuoraan, vaikkei runkoni satulaputki ole edes kovin takakeno. Mutta ymmärtääkseni tuolla ruuvilla ei ole sen suurempaa merkitystä. Satulan kiristysruuveista etummainen joutuu samaisesta kulmasta johtuen niin lähelle tolpan putkea että kiristämiseen ei mikä tahansa avain välttämättä käy. Yksinkertaisella L-mallisella kuusiokololla onnistuu.

    Painoksi punnitsin vaijereineen vipuineen tasan 600g.

    Ensimmäisen väliasennon puutetta ja vaijerinvedon tapauskohtaista ongelmallisuutta lukuunottamatta tolppa on ainakin uutena ihan toimiva. Tuntuu tuosta ajossa iloa olevan, joten ei kokeilu mennyt hukkaan. Jos kulumisen myötä alkaa tuntua klappia tai muuta epätäsmällisyyttä liikaa, pitänee hankkia laadukkaampi, mutta vielä en tiedä mikä se seuraava sitten olisi.
    Muutama seikka tuli tuosta mieleen.

    Lisäreikiä en ihan heti lähtisi itse tekemään, sillä ne vaan heikentävät tolppaa ja lisäävät asentoja. Omissa ajoissa käytössä vain ylä- ja ala-asento, niin ei senkään puolesta tarvetta. Kaveri on vastaavaan tyyliin toteutettuja tolppia katkaissut jo kaksi jäykkäperäisessä maastokäytössä.

    Tuo on yksi tuon lukitusmekanismin paremmuuksista tuo vaijerin irroitus ja tarvittaessa vaihto. Ice V8 tolpassa se on turhan vaikeaksi tehty ja lukitusmekanismin toteutus vaijerin reitteineen tekee siitä raskaamman käyttää.

    Mulla on 2014 mallin tolppa, jossa alaspäin lähtevä vaijeri. Nakkaa YV jos tahdot vaihtaa tuon osan. Moitteettomassa kunnossa. Olettaen siis, että tuo 2015 mallin tolppasi on 27.2 ympärysmitalla?

    Mainittavaa on myös se, että tuohon hintaan sisältyi ainakin vielä viime vuoden mallissa shimmipalat 30.9 ja 31.6 tolpille. Nämähän on erikseen liki 15€/kpl alan liikkeissä.

  14. #1064
    noniinno Guest
    Marsin saa suoraan 31.6 paksuudessa. Ei tuo lisäreikä sitä dramaattisesti heikennä, ehkä ohuemmassa tolpasta. Ylin asento oli minullekin liian matala.

  15. #1065
    Liittynyt
    08/2009
    Paikkakunta
    Tampere
    Viestit
    3.088
    Tollasella Azonic tolpalla tässä nyt ajellu jonkinaikaa.. Oli talvitestissäkin (mtb centre:ltä saa ko. tolppaa) ennen tilauspäätöstä ja totesin jopa pakkasenkestäväksi (johtuisko erillisistä ilma/öljymännistä, nii ei pääse sekasin).. Tuo 100mm droppia tuntuu itselle riittävän ihan hyvin, remotevipu tuntuu tottumisen jälkeen jopa paremmalta kuin KS:n vipu..

    Uskallan suositella jos haluaa portaattoman dropin ja 100mm piisaa..

    https://www.oneal-b2b.com/shop/?cont...l=0&menuid=757

  16. #1066
    Liittynyt
    04/2014
    Paikkakunta
    Vantaa
    Viestit
    148
    Mikäs on reverb stealhtissä vikana ku ei liiku mihinkään? Uusi siis kyseessä. Pitääkö vaan ilmailla vai mitä? Yritin ilmata mutta tein senkin varmaa väärin

  17. #1067
    Liittynyt
    10/2014
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    8
    Askartelinpa ketjun innoittamana V8-tolpan alapäähän lisäshimmin laatikosta löytyneestä ohjainputken pätkästä (mukana tullut lyhyt shimmi oli oluttölkistä leikatun lisäshimminkin kanssa hieman väljähkö).

    Huomasin myös että yläshimmi kannattaa asentaa ennen alempaa ellei sitä halua viedä yläkautta .


  18. #1068
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    210
    Itsellä on ollu pari vuotta käytössä ICE V8. Hinta on tuotteessa kohdillaan, mutta viimeaikoina tolppa on alkanut katkomaan vaijereita, jonka vaihto on mielestäni harvinaisen kypsää puuhastelua. Juurisyytä ongelmaan en ole vielä tutkinut. Lisäksi kuluneet liukupalat aiheuttavat satulan pientä klappia. Tarkoitus olisi siis pistää tolppa vaihtoon, valinta tullaan todennäköisesti tekemään spessun command postin ja 9point8 välillä. Pohdinnat ovat olleet tähän mennessä melko samanlaiset kuin jäsenellä TomiKoo. Tarkoituksena olisi saada luotettava, talvikäyttöön soveltuva tolppa. 9point8 mainostaa että tuote on testattu -25 °C pakasessa, mutta hieman arveluttaa +400 EUR tuotteen ostaminen lukematta mitään käyttötestejä.

    Reverbi oli itsellä aikoinaan kuolailun kohde, mutta monen käyttäjän huonot kokemukset sakä talvikäytön ongelmat ovat ajaneet katselemaan muualle.

  19. #1069
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    444
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti TomiKoo Katso viesti
    Ok, ja siis tämä korkee viimeistä 2015 mallia? Tuo ratkaisee kaiken, 10mm kanssa voin vielä elää. Lähden paikalliseen.

    EDIT: Löysin uusimman manuaalin. On siinä juuri noin. Jes, kiitos!

    EDIT 2: Laitettiin Command Post paikallisen kautta tilaukseen. On nyt hinnallisesti ja laadullisesti aivan kelvollinen ensimmäiseksi hissitolpaksi. Kahtellaan sitten kokemuksien karttuessa parempia tilalle, jos tarvetta tulee.
    Miksi mä en löydä kohtaa missä puhutaan setbackin muuttamisesta? Ainoa satulan kiinnitykseen viittaava teksti minkä löydän, on tämä:

    6. Insert the bolt through the outboard (pass-thru) rail clamp (Fig. 1, item C), screw it into the outboard (threaded) rail clamp (Fig. 1, item A) just enoughto engage. Snap one of the rails on your saddle into the rail clamp, making sure the side with the bolt is on the non-driveside of the bicycle. Pushthe rail clamp on the engaged side to provide slack to the other rail clamp pair. Pivot your saddle and snap the other rail into the rail clamp pair. Youshould have enough room. If not, you might need to unscrew the bolt.

    Eikö tuo tummennettu meinaa juuri sitä, että tuota ei suositella käännettäväksi?

    edit. Kun katsoo tämän vuoden Command Post IRcc manaria, niin siellä erikseen mainitaan, että se ei ole käännettävissä.

    The Saddle head offset is 10mm with the bolt head on the drive-side, and is NOT reversible (point the arrows on the saddle head and the clamptoward each other). The outer rail clamps are either 7x7mm (OE) for round alloy rails or 7x9mm (available separately, #28214-9075) for carbonrails. Make sure the correct clamps are used for the desired saddle.

    http://service.specialized.com/colla...0000048567.pdf
    Hissitolppa muokkasi tätä : 06.08.2015 at 18.58

  20. #1070
    Liittynyt
    05/2009
    Paikkakunta
    Vaasa
    Viestit
    71
    ^
    Tässä ainakin on se versio manuaalista joka mulla tuli tolpan ohessa
    http://static.specialized.com/media/...0000023579.pdf
    (sivu 2)

  21. #1071
    Liittynyt
    08/2013
    Paikkakunta
    Espoo
    Viestit
    444
    Mielenkiintoista. En usko, että tuossa on kummiskaan erilaisia osia noissa missään missä on "alien head".

  22. #1072
    Liittynyt
    07/2015
    Viestit
    35
    Huhh noniin tässä iskin silmäni hissitolpan hankintaan läskille ja kuten Tuhat1000 nimimerkki tuossa yllä niin aika samoilla linjoilla tarpeen suhteen, reverb taitaa jäädä hankkimatta kun pitäisi kestää talvi pyöräilyt ja siten olen rajannut vaihtoehdot kahteen.

    Blacx johon nimimerkki PaH tuntui olevan tyytyväinen
    @ http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...89#post1792589
    ja kaupasta löytyi hyvään hintaan 200€
    http://www.purebike.fr/en/vtt-f1/per...30-9-a236.html

    Toisena "tietty" monienkin kehuma KS LEV joka on melkeen satkun kalliimpi
    http://www.purebike.fr/en/vtt-f1/per...ost-a5686.html

    jälkimmäisessä olisi plussaa ainakin tuo pidempi liikematka sekä portaattomuus, oliko tuota leviä useampaakin mallia vai onko tuo hyvä (KS LEV DX) ? Okei tarkemmin luettuna DX mallissa on materiaaleissa säästetty, titaaninruuvi ja hiilikuituosat ovat tiessään eli painoa joku kymmenisen grammaa enämpi veikkaisin

    Oliko vielä muita? Joo gravity dropper myös mutta se on vähän "meh"
    Rikup muokkasi tätä : 12.08.2015 at 17.42

  23. #1073
    TomiKoo Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hissitolppa Katso viesti
    Mielenkiintoista. En usko, että tuossa on kummiskaan erilaisia osia noissa missään missä on "alien head".
    On muuten jännä juttu tuo setback kääntö. Nimittäin tuossa minun aiemmin linkkaamassa manuskassakin se minusta aivan selvästi luki aiemmin. Ovatko kenties päivittäneet tekstin sinne linkin taakse. En tiedä, ehkä minun on nyt käännettävä tuo omakin, jos se ei saa olla niin... Nääh, antaapa olla vaan. Mutta oli setbackissa selvä ero kummin päin tuon laittoi, kyllä siellä myös toisessa tekstissä mainitut nuolet ovat.

  24. #1074
    Liittynyt
    09/1999
    Paikkakunta
    Uantaa
    Viestit
    10.340
    Race Face/Easton apajille mukaan, lupaavat talviajon kestävää tolppaa: http://singletrackworld.com/2015/08/...t-the-turbine/
    Lisähintainen vipu on kivan näköinen, perusmalli ei parempi kuin muillakaan.

  25. #1075
    Liittynyt
    09/2014
    Paikkakunta
    Rauma
    Viestit
    833
    Mulla alkoi Ice V8 tolpasta satulan kiinnikkeet vääntymään ja sen seurauksena nitisemään. Aikani niitten kanssa tappelin ja tein parannuksia, mut nyt on Reverb pyörässä. Katotaas miten kestää. Talvi käytössä toi Ice V8 hoitaa hommansa varmasti.

  26. #1076
    Liittynyt
    09/2010
    Paikkakunta
    Helsinki
    Viestit
    210
    En pystynyt perustelemaan 9point8 hintaa itselleni ja Spessun command postin ostaminen oli liian hankalaa.Kilpailun voitti siis musta hevonen eli Foxin DOSS. Jännittää hieman tuon käyttömekanismin saaminen fiksusti ohjaamoon kiinni, mutta raportoidaan kunhan tolppa saapuu kotiin.

  27. #1077
    Liittynyt
    10/2010
    Paikkakunta
    Vantaanlaakso
    Viestit
    163
    Olen nyt pari kautta ICE:llä ajanut ja on se myönnettävä ettei se ihan kymppi laatua ole.
    Tähän mennessä vaihdettua:
    -parin kuukauden jälkeen vaijeri, samalla muutettu tolpan pään ohjuri sellaiseksi että vaijeri kestää.
    -ne mustat muoviohjurit sisältä, korvattu alumiinisella.
    -satulan kiinnityksen alumiinipuikko poikki, korvattu teräksisellä.
    -itse tolpan sisäputki kesti kauan, pyöristin reikien särmät aika uutena, mutta lopulta alkoi murtua. Korvattu alumiinisellä (7075).
    Muuten ihan hyvä tolppa.
    Jos noita Helsingin suunnalla on menossa roskiin niin voin noutaa varaosiksi.

  28. #1078
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

  29. #1079
    Liittynyt
    02/2015
    Viestit
    245
    Pinkbiken sivuilta luin just tosta maguran tolpasta. Mielenkiintoinen...

  30. #1080
    Täysin pränikkä reverb stealth "pyörii" hieman paikoillaan. Eli kun satulasta kääntää eestaas vaakatasossa niin pientä klappia on havaittavissa. Onko ominaisuus vai voiko jotenkin hoitaa kuntoon? Yritin netistä googletella suomeksi ja englanniksi, mutta en onnistu vastausta löytämään.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

  • Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •