Mitähän sisuria kuskit käyttää ? Käykö normaali 28 sisuri vai mikähän 29 plussaan noin niin kuin oikeasti pitäisi olla ?
Mitähän sisuria kuskit käyttää ? Käykö normaali 28 sisuri vai mikähän 29 plussaan noin niin kuin oikeasti pitäisi olla ?
Gettotubeleksina mennään.
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
On ne hianot noin asennettuna![]()
tirsintarsi muokkasi tätä : 15.08.2015 at 09.41 Syy: Lisätty hirveä kännyräpsy telineistä.
Aikoinaan ihmiset olivat läheisempiä - aseet eivät kantaneet niin kauas...
Prismasta (eitokimainos) saa Continentalin (tuotesijoittelua) 29" sisäkumia, hyvin toimii pyörässä karipetterin (sissimainostusta) ja Kroniklen kanssa. Kuski ei sisäkumia tarvii :-DAlkujaan tämän lähetti Pipo
En ole kokeillut, näyttää sen verran naftilta että uusi runko tai Chroniclea kapeammat kumit jos leveämmät vanteet.
Vanteen muotokin vaikuttaa renkaan leveyteen. Pitänee mittailla leveyksiä jos joskus näkee tuon pimpatun krampun.
Noilla kapeilla löysillä kiekoilla rengas elää sen verran ettei viitsi revitellä, muuten kiva rullailla.
Icanbikesilta uusi kuitu29+. Firman läskipyörällä ja kiekoilla ajavana pitäisin erittäinkin mielenkiintoisena.
![]()
Hups, väärä heppu...
Mitäs mittoja Marsusram tarviisit?
tirsintarsi muokkasi tätä : 22.08.2015 at 09.28 Syy: lukihäiriö
Karate Monkey sai joustokeulan:
![]()
Onko olemassa 5mm tai korkeammalla nappulalla olevaa 29+ kumia?
Haussa paras rengas jonka voi nastoittaa, olisiko se Dirt Wizard?
Juu,
tuota härveliä ajetaan persiillä. Vastaa kropan käyttöön aivan upeasti, taisiis vastais jos osais käyttää....
Melko palion tarkempi rengaspaineista kuin ne neliplustuumaset nakkerot - liikaa pompottaa ja liika vähän kolisee.. Työmatkailuun huutais pitempiä välityksiä.
Shimaani muokkasi tätä : 24.08.2015 at 18.02 Syy: Kuvassa nuo värit on ihan nutullaan.
Onko kuskilla hirmureidet, vai montaks piikkii tuossa eturattaassa on?
Piikkejä tuossa ovaalirinkulassa on 30-34. Reisissä muuta hirmua ku karvapeite....
No ajaahan noilla välityksillä jo 40+ nopeuksia (ei viittaus ikään). Millainen kiire sitä oikein töihin on!
Metsäkirkolla:
![]()
Olen odotellut Eurobikelta julkistuksia 29+ kokoon, mutta mallit edelleen vähissä. Pyöräkuume hirmuinen! Olen odotellut Canyonin ensi vuoden malleja, mutta ainakaan vielä ei 29+ näy listoilla. Onko tällä hetkellä kilpailijaa Trek Stachelle? Mielelläni ostaisin etujoustolla ja kivirekeä en osta. Joten keveä 29+ ???
Eipä sitten juuri vaihtoehtoja ole. Surly Krampus ja Trek ja joku muu. Miulla Krampus painaa 13 tasan.
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Trek Stache taitaa olla ainoa (valmis) 29+ jäykkäperä ja Manitou Magnum taas ainoa 29+ keula, myös ensivuodelle. Yhtään 29+ täysjoustorunkoa ei taida olla tulossa.
Itselleni jäykkäperä on selkeästi väärä pyörä, täysjousto tai täysjäykkä sopivat paremmin. Lyhyen kokemuksen 29+ jäykkäperästä tuntuisi että renkaatkin saisivat olla joustopyörässä leveämpiä, ehkä 29x3,4”, mikä mahtuisi vielä Magnum-keulaan tai 27,5x4”. Kummastakin saa vielä unelmoida täysjoustona todennäköisesti vuosia.
Ensivuodelle on tosin tulossa mielenkiintoisia uutuuksia 27,5+ koossa, esim. Cannondale Bad Habit. Lefty Olaf taas voisi olla sopiva joustokeula Moonlanderiin. Eli löytyy ensivuodellekin jotain, mistä voi unelmoida:
http://www.bikerumor.com/2015/08/27/...t-of-the-east/
Keulaan en ota kantaa mutta 29+ täysijousto on olemassa Amerikan maalla. Saatavuutta tänne Eurooppaan olen ajatellut mahdollisesti joskus kysellä, elle tapahdu ennen sitä itsekseen.
JA ketjun eka viestistä voi käydä katsomassa linkeistä joitakin muitakin valmina saatavia 29+:ia.
Perhana, sen linkin sitten unohdin...
http://lenzsport.com/mountain-bikes/fat-moth/
Sori, tarkoitukseni ei missään nimessä ollut olla hyökkäävä tai tyly...
Tarkoitukseni oli vain osoittaa, että kyllähän (mielestäni) noita kokonaisiakin kasysi plussia on olemassa. Toki jos ne kaikki muut ovat sitten jotain ihme virityksiä, verrattuna Trekkiin, niin sitten ei ole.
Ok, kiitos linkistä, näköjään on ainakin 1 jäykkäperä ja 1 täysjousto 29+ koossa.Jos on eri mieltä, niin ei muuta kuin linkkiä tänne tarjoamaan.
Tuo Fat Moth on aika vanhakin lisäksi (2013), olen siihen törmännyt aikaisemminkin, mutta olen unohtanut täysin, kun sekä valmistaja että runkosetin saatavuus ovat IMO aika mystisiä. Google ei löydä kuvia kuin kahdesta pyörästä. Nytkin linkki ”View frameset pricing and details” ei toimi.
Ihme virityksiä ovat esim. prototyypit, ”one off”-valmisteet ja muut sellaiset pyörät, mitä kaupasta ei voi ostaa…
Joo, onhan se mutta ihan kuin olisin jotain kokemuksia joskus nähnyt MTBR:ssä, että on jopa ihan myyneetkin jonkun kappaleen. En nyt jaksa alkaa tässä vaiheessa kaivelemaan ja voihan se olla, etä ovat olleet vain jotain esittelykappaleita tms...
Tällä mennään. Jää välillä puuhun kiinni, muuten paras.
Ruotsalainen tuote-esittelylehti MTB Sweden kertoo Krampuksen kiekkojen painoksi (renkaat, pakat, kaikki) karvan alle 7 kg (!!!!), ja Stache ilman akseleita ja pakkaa 4.1 kg. Luultavasti ilman sisureita. Näillä spekseillä vahvistuu testaamaton mielikuvani siitä että Krampus on enemmän seikkailijan läski, maltilliseen etenemiseen, kun Stachella voi olla asiaa ripeäänkin ajoon.
Stache 5 jäykällä keulalla on periaatteessa myös mielenkiintoinen alusta rakentamiselle, mutta itselle tuo ei joustokeulaprojektiksi olekaan kiinnostava, kun siinä onkin jyrkempi keulakulma kuin joustohaarukallisissa Stacheissa.
Itse olen taipuvainen nyt suuntaamaan haaveet Stachesta HT 27.5+ -puolelle jossa vannesetti on korvattavissa normi-sinkula-vauhtiajoon 29x2.4-rengastuksella, missä on keulavalikoimaa ja pyörävalikoimaa.
Ketjureaktio muokkasi tätä : 01.09.2015 at 11.49
Alhainen kadenssi - dekadenssi?
Kirjanmerkit