Aikaisemmin tuo on toiminut myös myymälässä tehdyille ostoksille vaan eipä onnistunut enääXXL:N asiakastuki antoi seuraavat vaihtoehdot.
"Tavarataloista ostettuihin tuotteisiin liittyvät hyvitykset suoritetaan ensisijaisesti paikan päällä, jotta voimme tehdä merkinnän alkuperäiseen kuittiin.
Mikäli sinulla ei ole mahdollisuutta vierailla myymälässä, niin pyydämme sinua lähettämään meille postitse:
- alkuperäisen kuitin
- osoitetiedot
- puhelinnumeron
- IBAN-muotoisen tilinumeron
Kirjeen voi lähettää meille osoitteeseen:
XXL Sports & Outdoor
Asiaskapalvelu/ Hintalupaus
Sähkötie 5
01510 Vantaa
Mukavaa päivänjatkoa!"
Mainitsin tähän väliin, että hintalupaus tapaukset ovat aikaisemmin toimineet hienosti verkon kautta ja vastasivat vielä seuraavasti.
"Väärinkäytösten välttämiseksi pyydämme nykyään alkuperäistä kuittia meille, jotta voimme tehdä siihen merkinnän.
Käytäntö on sama kaikille."
Onko sitten käytäntö tosiaan muuttunut näiden myymälästä tehtyjen ostoksien kanssa vai oliko minulla vain huonoa "tuuria" asiakaspalvelijan kanssa.
Kirjanmerkit