Tankilla on niin viiimesen päälle pinkkiä, et minä fiilistelen ilman värejä
dunderbeist menee heittämällä perään ja on kyllä helppo tubelles...
Tankilla on niin viiimesen päälle pinkkiä, et minä fiilistelen ilman värejä
dunderbeist menee heittämällä perään ja on kyllä helppo tubelles...
Jäikö Budi ylimääräiseksi?
#1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja
There can be only one.
^^Sehän näyttää jopa olevan kivan korkeakin, niin kuin speksit lupaili.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Heittelin renkaat osioon vähän rapsaa... Ja mun Budi pysyy edessä
Mä muistelin että niitä oli kax. Mai bääd.
There can be only one.
Itse väkästelin tuollaiset Outrideen, nurkasta löytyneistä kamoista. Pätkä putkea 15 mm sisähalkaisijalla+pari kerrosta kutistesukkaa paksunnokseksi ja takapyörän kiinnike alumiinin palasesta. Hihna on kiinni pultti-mutteri-yhdistelmällä ettei kulkeudu muihin tarpeisiin. Haarukan kiinnitys omalla akselilla; Rockarin 100x15 keulalle tein aikanaan vastaavan adapterin jossa on Thulen alkuperäinen lukitusmahdollisuus. Jos jostain siunaantuu ylimääräistä aikaa, niin voishan sen tuohonkin lisätä.
![]()
Cycling El Burro
Varmaan kohta lakkaa helpottamasta
Pönötyskuvat on kivoja. Ens talvena paikallisen ympärillä on sit enämpiki väri-iloa mörköpyöräilyn ölöppätauolla..... :-D
by Optiflow, on Flickr
Kävin tänään tutkailemassa viikon vanhoja enduron EM-kisa polkuja. Onneksi on ollut kuivaa, ei tarvinut muta rännejä ajaa.
Hieno kuva!
Kiteellä olis kypsymässä mukavasti puolukkaa, toteaa lomalainen
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Ihanan kevyttä.
![]()
Ekat ajot uudella 5;sella
One more for the trail.
![]()
There can be only one.
Pirun Tankki, kun olet ajanut mustikanvarvut solmuun ja samalla sotkenut kehät mustikkaan![]()
Ride harder - Ride a totally rigid.
Mein jälkikasvu 8v. totesi, että tyttöjen pyörä, kun näytin että eikö oo hieno läski![]()
Pakko laita jotain mustavalkoista muttei silmät kestä.
![]()
IhQiluu .
Shimaani muokkasi tätä : 14.08.2015 at 19.15 Syy: Miten vatussa tuo etunapa näyttää Giniseltä?
Ens talvena Tank Driveri löytyy helposti Syötteen reiteiltä![]()
Lilakkina se on asennettu
Laipanmaalla tänään fiilistelyä muutamia tunteja. Mukavaa, hikistä ja hauskaa. Helvetin paljon joutui myös kävelemään, mutta luonnossa on kyllä mukava liikkua. Mustikoita puskat täynnä ja ei tarvinut montaa ihmistä nähdäVähän kuvia päivältä:
Joka paikasta ei mahtunut ajamaan.
Pitkoksia.
Kesän ekat konttaamiset.
Lamminsuo.
Teivaskukkulalla.
Paljon oli puita poikittain poluilla.
Joo. On tää hauskaa olla taas läskikuski.
Fiilistelyä "takapihalla"
Farley taas ajokunnossa. Keula huollettu Syötteen jälkeen ja uusi ovaali eturatas paikoillaan!
![]()
a-o muokkasi tätä : 15.08.2015 at 18.26
![]()
Renkomäessä tarkeni tänään ajella
Pläskillä eka kertaa metässä
![]()
Yönkähmyinen ghettopuistofiilis
![]()
Tsiisösfakinkraist!
There can be only one.
Silkkaa rujoutta! *peukun peukun poks*Alkujaan tämän lähetti petjala
Shimaani muokkasi tätä : 16.08.2015 at 15.00 Syy: Tuohon vielä kullanväriset Azonikin pedalimet :-D
3Fat lite tuli perjantaina ja lauantainahan sitä piti käydä fiilistelemässä - Tampereella Puistosählyn merkeissä. Etupäässä ajanut tuolla kyllä nyt asfaltilla - ei ole ehtinyt maastoon vielä.
Vaikka olen tottunut Ultegra maantiepyöriin niin ei tuo halvin 3Fat tuntunut niin suurelta muutokselta kun ajeli sillä 40km lauantaina. Ei tarvinnut hidastella rotvallireunoissa tai muissakaan töyssyissä.
![]()
Eh?
Kirjanmerkit