Erittäin hyvä juttu. Kiitos tiedosta. Kerkesin tuollaisen tässä yksi päivä tilaamaan ja seurantakoodiakin jo lähettivät.
Lisäksi tuollainen niin taitaa mennä ihan kivutta paikalleen ja läski laihtuu taas hieman
Erittäin hyvä juttu. Kiitos tiedosta. Kerkesin tuollaisen tässä yksi päivä tilaamaan ja seurantakoodiakin jo lähettivät.
Lisäksi tuollainen niin taitaa mennä ihan kivutta paikalleen ja läski laihtuu taas hieman
Mikä oli muuten tuon pakkauksen koko? Mahtuuko farmarin peräkonttiin?
Ainakin 2Fatin laatikko mahtui ongelmitta pikkufarkkuun. Tuskin tuo on merkittävästi isompi.
Äkkiseltään on samalla lailla paketissa kuin oma 29er viime syksynä, ei menny kutosmazdaan ilman penkkien kaatamista
Siinäpä se pikapikaa koottuna.
Testiajolle ei vielä päässyt, vaihteet ei tunnu olevan alkuunkaan säädöissään. Kolmea pienintä vaihdetta ei saanut päälle ollenkaan. Edellisen ketjuvaihteellisen pyörän omistin joskus 25 vuotta sitten, aika lailla nollasta pääsee opettelemaan vaihteiden säätöä ym...
[edit] Sain ainaki alustavasti säätöihin, nyt on jo ajeltu. Pienillä paineilla self steering on aikamoista... En oo toki läskillä ennen ajanu.
Olihan tuo väri luonnossa aika päräyttäväNii ja Kiinanpolkimien väri sattu aika hyvin yhteen logojen kans
![]()
teemui muokkasi tätä : 14.08.2015 at 17.44
Hitto on kommee. Melkein rupes kaduttaa että olisko pitäny ottaa pro liten sijasta![]()
Kyllä tuo mennen tullen voittaa edellisen version ulkonäössä :-)
Tuliko noi polkimet mukana?
Ei, Kiinasta tilasin halpikset, ihan ok oli kyllä.
Pro:ssa kyllä hyvä väri.
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Kysyntä ollu vissiin aika hyvä, Pro ei oo tällä hetkellä saatavilla ollenkaan. Makea väri kyllä tuossa Proossa, onko tuo matta vai valehteleeko kuva?
Ei riemulla rajaa kun SuperMörrillä ajaa!
Snowshoen selfsteerinki on kyllä järkyttävä,mikäli on yhtään samanmoinen kun 4.50 malli. Näyttää kyllä hyvinkin samalle...eikä rullaa edes alamäessä. Pirteän näköinen menopeli muuten!
Naapuriin oli ilmestynyt uusi Pro. Aateltiin sulkea se yöksi 2FatPron kanssa samaan talliin. Jos saisivat vaikka pentuja. Tuo uus oli selvästi naaraspuolinen. Kaarevia muotoja ja kiva puristella, sanoi toinen naapuri. Noiden pennuilla ois varmaan kierteellinen keskiö ja tiikerinraidat.
Oli muuten 2fatin keveimmän vaihteen ja 3fatin välillä huima ero. Näki sen jo taskulaskimellakin, mutta myös ajossa.
3FAT Liteä näyttää nyt juuri saavan hintaan 749 + pk.
Etujarrun letku ja vaihdevaijeri meni mun mielestä hassusti (vasen kuva), tein tommosen muutoksen:
Matta tai puolimatta tuo maali on, ja oisko hiven helmiäistä seassa.
Etupyörän käytin keittiövaa'assa ennen ku laitoin paikalleen: 3,57 kg jarrulevyineen kaikkineen.
Huh, kai se on katsojan silmässä mutta omasta mielestä sekä muoto että väri on oksettavia uusissa malleissa :/ Toki vanhan värimaailma oli hanurista ja vedinkin sen fiatin tummanpunaiseksi metalliväriksi. Tuo keula olisi kiva saada jälkikäteen kyllä![]()
Kyllä toi oranssi on hieno kertakaikkiaan!
Breaking news: 2Fatpro ja 3Fatpro tyttöpyörä olivat tallissa yön. Muutama jarrurääkäisy ja voimakkaampi sihahdus sieltä kuului aamuyöllä. Pingoin katsomaan ja kapaloista löytyikin vielä hieman punoittava pienokainen. Kaipa on tuokin litkutettu jo, kun tyhjä pullo oli vieressä. Maitoahan nuo eivät juo.![]()
Onnea koko perheelle![]()
Cycling El Burro
Varmaan kohta lakkaa helpottamasta
Onnea! Näyttää xxl:n kaikki läskipyörät menneen. Kannatti tilata ennakkoon.
Hmmm.. Mä pistin eilen jo cash bäkki kyselyä xxälläänmiten mahtaa käydä..
Noita pyöriä ei lähetetä mielestäni Suomesta, niin ei pitäisi olla mitään tekemistä skanssin avajaisten kanssa. Ruotsissa ja Norjassahan noita on edelleen myytävänä, liekkö sitten jotku kiintiöt.
Hienon näköinen pyörä tuo 3Fat pro ja voittaa ulkonäössä 2Fat pro. Omasta mielestä kuitenkin 2Fat pro on enemmän ajattoman näköinen, niin joskus 10v päästä 3:n voi näyttää hölmöltä.
Näyttää olevan myös aika paljon spacereitä stemmin yläpuolella, niin sallii jonkun verran säätömahdollisuutta.
Norjasta näyttäis ainaki oma fat pro olevan tulossa
Kävin pikku lenkillä tuossa lähimetsän poluilla, kyllä se pienempi eturatas menee hankintaan... Äkkiseltään tuntuis ettei sentään aivan hirmusesti lyhyempää välitystä tarvis, mikähän olis soppeli vaihtoehto? Suht tasamaata näillä lakeuksilla, röykkyisille poluille hitaisiin paikkoihin lähinnä kaipasi helpotusta.
Saakohan tuohon laitettua jotain bashringiä? Jotenkin tuntuis että saattais eturatas kaivata vähän suojaa kivikoissa.
Tuo vaihteiden säätö on kyllä meikäläiselle aika arpapeliä, en oikein ison rattaan rajotinta tahdo saada säädettyä. Kun kaikki muu pelaa, tahtoo keju välillä mennä isoimman rattaan yli kun vaihtaa nopeasti pienimmälle. Silloin ei tapahdu mitään kun kun ruuvailee rajotinruuvia. Vaijerin kireyttä kun johonkin suuntaan ruuvailee, saatoin saada sen rajoituksen liikkumaan, mutta sitten taas ei mikään muu toiminu...
teemui muokkasi tätä : 15.08.2015 at 19.04
Kirjanmerkit