^Runkosetin värit ainakinja titamiinia ei vissiin uudesta olekkaan. Liekö 16 malli pilattu pressfit keskiöllä???
^Runkosetin värit ainakinja titamiinia ei vissiin uudesta olekkaan. Liekö 16 malli pilattu pressfit keskiöllä???
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Tältä se nyt näyttää Suomessa ja huonolla kännykällä kuvattuna.
Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla
Kuvahan tunnetusti latistaa tai jopa täysin poistaa syvyysvaikutelman. Tossa ajourassa kuitenkin jatkuvasti liejun alla kivien aiheuttamia liki keskiöön ulottuvia terävämpi ja loivempia töyssyjä.
Todellista vuoristoratatunnelmaa pienemmässä mittakaavassa
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Mukluk retkivarustuksessa.
Runkolaukku mitä kokoa? Sain vihiä että samainen kassi kävisi Fatboyhin melko hyvin..
Kokemuksia laukusta?
Revelate kaiketi?
^^Mikä bashring on X5 kammissa.
^Taitaa olla XS runko.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Xs runko. Muistelen että S-koon laukku tais olla pienin saatavilla oleva. Istuu hyvin tuohon pienenpäänkin runkoon.Eipä tuohon pieninpään paljon mitään mahdu.Makkara ja kalia tai työkalutTietty eri tilanne isommissa rungoissa/laukuissa. Laadukkaalta
vaikuttaa.
Bashring tais olla Middleburnin. Porattu kevennys reikiä. 28T rattaalle just passeli.
^ Itse jättäisin kyrsän kotiin ja toinen olunen tilalle
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Dude iltalenkillä
![]()
Retkivarustuksessa
![]()
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
En tiiä, varmaan helle sekoitti pään tai sitten oon tulossa muuten vaan hulluksi...?
![]()
Plus muokkasi tätä : 10.08.2015 at 13.32 Syy: Kuva korjattu
No nyt! Jotenki odotellutki Plussalta jotain omannäköistään![]()
Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.
Pitkästä aikaa sattu kelit kohilleen!
Kyseinen pyörä on vm.2011 Salsa Mukluk, runko alumiinia ja haarukka terästä. Rungon ja haarukan kiinnikkeet on kaikki jo tehtaalta tullessa, telineet on Salsan tekemät, uuden mallisista Salsoista puuttuu haarukan tavarateline kiinnikkeet eikä kyseistä etutavaratelinettä enään valmisteta, sivutelineet on edelleen samat kaikissa. Etutavaratelineen voi helposti korvata Relevate Designsin Harnesilla.
Niinpä tietenkin. Ehkäpä kohta myyntiin tulee retkivarustuksella (ja Rohlovilla) varustettuja läskejä.
Olen jo kysellyt parista pyöräkorjaamosta, suostuvatko kasaamaan läskin, jossa olisi Rohloff napa, hihnaveto sekä etupyörässä napadynamo.
Eivät innostuneet.
Tavaratelineet ovat kiekkojen kasauksen rinnalla se pienempi riesa. Tavaratelineitten kiinnikkeet voinee juottaa alumiinirunkoon, esim. Technoweldillä.
<OT, Minulla ei ole tälläistä>
Kaipaat siis jotain tälläistä?
http://cyclemonkeylab.blogspot.fi/2014/07/rohloff-speedhub-xl-ventana-el-gordo.html
</OT>
-- Parempi pitää kirellä ketju kuin pinna --
^Voi pyhä läskipyörä. Jeesustelun paikka.
EDIT: Toki toi Bluto ei sovi. Ei ollenkaan..
170mm perä ja 4.8" kumit menee... (y)
Fatbackin joissain rungoissa on ainakin optio hihnavedolle ja hyvät kiinnikkeet.
Kait näillä kumeilla johonkin pääsee.
Jumbo Jim 4" vs Snowshoe XL 4.8"
Entropyyh muokkasi tätä : 10.08.2015 at 12.10 Syy: Lisäinfoa
Juu, mutta tuossa ei ole korvakkeita tavaratelineille. Olen aiemmin löytänyt yhden rungon, johon vetohihnan saa pujotettua:
http://www.murucycles.com/#!finke-fatbike/cqr
Nyt on jo tiedossa kaksi.
Surlyn ICT runkoon saa helposti hihnan kun leikkaa MDS dropoutin kahtia rautasahalla:
![]()
-- Parempi pitää kirellä ketju kuin pinna --
Teräsrunko kuin terästunko taipuu hihmavetoiseks, kun antaa ammattilaisen hoitaa homma..
http://websta.me/p/947954830484103921_1248701975
Krossikommuuni / Syöte MTB
Vielä en ole päässyt ajelemaan enkä tarkasti mittaillutkaan ole (metrimitalla suuntaa-antava mitta oli ~12cm @80mm vanteet).
Epäilisin, että huonosti rullaa Jumboihin verrattuna.
Pyörimään mahtuu ihan hyvin:
Nyt on ensitestit ajeltu:
Rullaavuus erittäin paljon huonompi (tämä nyt olikin lähtökohtaisestikin selkiö), mutta pito ei näistä jäteistä lopu kyllä ihan heti kesken nimimerkillä: tulisipa jo talvi.
Selfsteeringiä ei kovilla paineilla (0,79Bar) esiintynyt juuri nimeksikään (paitsi pinnoitetuilla osuuksilla).
Kokonaisvaikutelma erittäin hyvä.
Kunhan jalkoihin saa lisää poweria, niin kyllä näillä pääsee sinne minne keulan laittaa osoittamaan.
Entropyyh muokkasi tätä : 11.08.2015 at 13.25 Syy: Testilenkki takana
Kirjanmerkit