HephaGiantElectrobikeFillari
Sivu 27 / 136 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 17 25 26 27 28 29 37 77 127 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 781 - 810 / 4051

Aihe: Fat bike eli läskiä haussa

Kuulostaa hyvältä 👍 XS kokonen Farley meillä.

^^ Toiset ne vetää hirmubudjetilla,,, Vaimon kanssa avioiduttiin 21 vuotta sitten ja sitä edeltävä kihlasormus oli kotoisin pääsiäismunasta.
    Ja tämäkin tarina on sitten totta eikä tarinaa

Tapatalkista iKälättimellä
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Xs muklukkia suosittelisin varsinkin jos haaveessa on maastopyörävaelluksia.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Mieti nyt tarkkaan!! ainakin sitä kosintaa..... Jos retkikäyttöön, niin katso että tavaroille löytyy kiinnikkeitä.

Toisaalta, jos vastapuoli on pyöräilystä kinnostunut kannatta rengastaa heti, mutta sittenhän ei saa olla edes rauhassa lenkillä.
    Salsan Blackborow XS on myös pieni, jos mielii leveetä kummia ja vannetta. Reikeilyyn ja muuhunkin rälläämiseen hyvä, niin kuin Muklukkin http://salsacycles.com/bikes/blackbo...ow_1/geometry/
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Kiitoksia vastauksista. Vastapuoli ei niin hirmu innokas ole pyöräilemään jotta käytettykin kelpaa. Tuo mukluk xs olisi varmasti järkivehje ja omaankin budjettiin fiksumpi. Oma läski voi sitten olla hivenen kalliimpi koska käyttökin saattaa olla kovempaa. Tarkoitus olisi tehdä kaikki pitkät pk harjoitukset tulevana talvena paksupyörällä mutta kun en sillä kilpaile niin ei tarvitse olla mikään race malli. Blackborow on ollut myös haavelistalla joskus. ! Toisaalta uusi kona wo on myös houkutteleva.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti juuso_86 Katso viesti
    Kiitoksia vastauksista. Vastapuoli ei niin hirmu innokas ole pyöräilemään jotta käytettykin kelpaa. Tuo mukluk xs olisi varmasti järkivehje ja omaankin budjettiin fiksumpi. Oma läski voi sitten olla hivenen kalliimpi koska käyttökin saattaa olla kovempaa. Tarkoitus olisi tehdä kaikki pitkät pk harjoitukset tulevana talvena paksupyörällä mutta kun en sillä kilpaile niin ei tarvitse olla mikään race malli. Blackborow on ollut myös haavelistalla joskus. ! Toisaalta uusi kona wo on myös houkutteleva.
    Vaimolla S kokoinen Wo ja kovasti on tykännyt.
    Tavaroille hyvin kiinnityspisteitä, joka etu pidemmillä retkillä.

Lähetetty minun GT-P5210 laitteesta Tapatalkilla

Trek Farleyssä on kans kaikki normaalit kiinnityspisteet

Wo on ollut kyllä varsin huoleton laite, voin suositella.

Moi, kiitos rakentavasta ketjusta. Täältä on saanut paljon tietoa sekä ajattelemisen aihetta ensimmäisen läskin mahdolliseen hankintaan.

Kysymys kuuluukin kun olen pohtinut noita Salsan malleja, Mukluk, Blackborow, Beargrease ei vielä mitään hajua mikä niistä olis itselle sopivin? Muk ja Bear ilmeisesti enempi s"sporttisempaan" ajoon ja Black "retkimäisempi" oonko oikeassa? Toinen kysymys pitää läskissä olla mahd. leveet renkaat?

Kiitos jo etukäteen. Vastailla voi ihan oman mielen mukaan noista malleista, tällä hetkellä jostai syystä kiinnostaa eniten toi Blackborow en tiedä miks......

Leveyskysymykseen: liian kans pärijää aina!

Sent from my GT-N7100 using Tapatalk
    Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi

Jos tuntuu siltä, että haluaa ajaa kovaa ja ehkä jopa kisailla läskillä, niin kannattaa suosiolla ostaa sporttimalli. Silläkin voi auttavasti retkeillä.

Minulla on ICT ja Farley ja ainakaan mun jaloilla ICT ei kulje kovaa. Retkeilymallilla voi sitten kruisailla rauhallisesti.

Pasi Ahopelto Guest
    Jos joskus tulee mieleen yksivaihteistaa pyörä, niin silloin Mukluk tai Blackborow ovat Beargreasea parempia vaihtehtoja Alternator-dropoutiensa ansiosta.

Kesällä Muklukin alla on Larryt ja vaikka ainakin viime talven pärjäsi Nateilla hyvin (poislukien jääkelit), niin seuraavassa pyörässä olisi todennäköisesti tilaa viisituumaisille kumeille ja ehkä 80-milliset vanteet, koska niiden reunat taitavat olla paremmin suojassa kiviltä kuin 100-millisten; 100-millisistä ei ole omaa kokemusta.

Kiitoksia, hyvä pointti toi dropouttien olemassa olo. Eipä tullu ajateltua koko asiaa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti teehak Katso viesti
    Moi, kiitos rakentavasta ketjusta. Täältä on saanut paljon tietoa sekä ajattelemisen aihetta ensimmäisen läskin mahdolliseen hankintaan.

Kysymys kuuluukin kun olen pohtinut noita Salsan malleja, Mukluk, Blackborow, Beargrease ei vielä mitään hajua mikä niistä olis itselle sopivin? Muk ja Bear ilmeisesti enempi s"sporttisempaan" ajoon ja Black "retkimäisempi" oonko oikeassa? Toinen kysymys pitää läskissä olla mahd. leveet renkaat?

Kiitos jo etukäteen. Vastailla voi ihan oman mielen mukaan noista malleista, tällä hetkellä jostai syystä kiinnostaa eniten toi Blackborow en tiedä miks......
    Lisättäköön tuohon vielä että onko Rocky Mountain Blizzardista kokemuksia ja mistähän niitä mahdollisesti saisi?

Muklukki on Beargreasea parempi maastorymistelyyn koska siinä on kierteellinen keskiö mihin saa Bashguardin kiinni, Beargreasea on pressfit keskiö mihin ei saa mitään kiinni.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti HC Andersen Katso viesti
    Muklukki on Beargreasea parempi maastorymistelyyn koska siinä on kierteellinen keskiö mihin saa Bashguardin kiinni, Beargreasea on pressfit keskiö mihin ei saa mitään kiinni.
    No niin, nyt olis Muklukin runko hommattu... mistähän löytys lompakko ystävälliset kiekot qr navoilla?

sledgehammer Guest
    Kärkkäisellä Lahdessa bongasin Haibike läskin. Istuskelin päällä ja tutkin laitetta. Mun mielestä ihan yllättävän asiallisen oloinen peli, mutta kun en näistä mitään tiedä, niin on olisko se oikeasti ihan ok kampe? Tykkäsin ihan ulkonäöstäkin. Vanteet nyt oli jotkut alexrimssit, mutta ei se ihan kamalan painoiselta vaikuttanut. Hintaa 2ke

https://www.karkkainen.com/verkkokau...B6r%C3%A4#spst

Sanoisin että ihan ok kampe. Tuolta löytyy tarkempaa osalistaa ja vertailuhintakin http://www.fun-corner.de/index.php/e...1003/a-A018929

Painokin ihan kohtuullinen
    total weight: 13,7

Aika tuntematon ainakin foorumilla ja ilmeisesti myös Suomessa. On jo selvästi kalliimpi kuin "halpikset" ja tolla 2k€ tienoilta toisaalta alkaa löytyä jo tunnettujen tekijöiden vehkeitä joista on kokemusta. Foorumilla on keskusteluja monista merkeistä, kannattaa lukea.

Jos olisin kahdella tonnilla ostamassa täysjäykkää läskiä niin Canyonin Dudea harkitsisin. Hiilikuiturunko ja edullisimmassakin mallissa toimivat osat vaikka harrastaisi vakavamminkin. Ajokokemukset kuulostaa myös vakuuttavilta. Canyonin läskeistäkin on oma topikki.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sledgehammer Katso viesti
    Kärkkäisellä Lahdessa bongasin Haibike läskin. Istuskelin päällä ja tutkin laitetta. Mun mielestä ihan yllättävän asiallisen oloinen peli, mutta kun en näistä mitään tiedä, niin on olisko se oikeasti ihan ok kampe? Tykkäsin ihan ulkonäöstäkin. Vanteet nyt oli jotkut alexrimssit, mutta ei se ihan kamalan painoiselta vaikuttanut. Hintaa 2ke

https://www.karkkainen.com/verkkokau...B6r%C3%A4#spst
    Mulla on 2015 vuoden malli ja on ainakin parempi, kuin on onen fatty minkä omistin aikaisemmin. Kunnon panssarivaunu millä jyrää mukavasti pienet puut ja muut esteeet. Oliko tuossa kärkkäisen mallissa umpinaiset vai poratut vanteet ? Jos käyt hypistelemässä vielä, niin nappaa kuva vaikka siitä. Fun-cornerista Saksasta itse tilasin heidän esittelypyörän omasta mielestäni sopivaan hintaan 1479€ Suomeen toimitettuna. Siinä ainakin oli Alexrims Blizzerk PRO vanteet, eli tehdasporatut kiekot. Veikkaan että uuden saat Fun-cornerista halvemmalla, kuin kärkkäiseltä.

sledgehammer Guest
    Oli niissä kiekoissa reiät. Sisurit pullotti niistä. Satuin vaan ohikulkumatkalla poikkeamaan tuonne ja yllätyin siitä, miten asiallisen oloinen peli oli eksynyt tuollaiseen kauppaan. En mä tiedä, oonko hommaamassa tuollaista, mutta ehkä pieni kipinä saattoi syttyä. Varsinkin kun ei ollut mikään rautarunkoinen. Nyt en sitten ota missään tapauksessa kantaaa siihen, mikä materiaali olis paras, en vaan tykkää rautarunkoisten ulkonäöstä.

Sent from my SM-T315 using Tapatalk

zipo Guest
    Vällärit ja vanteiden toimivuus tubeleksena,vapaaratas ja kampisetit-laakerit ovat suurimmat sudenkuopat läskipyörissä.
    Alkuhuumassa kaupan parkkiksella kaikki tuntuu hienolta mutta maastoon mennessä 38:lla jaksa vääntää kovin pitkälle ja 24:lla menee naurettavaksi vispaamiseksi.

1.Ratasvaihto->xx,xx€ "Jee jee nyt pääsee oikeesti ajamaan"

2.Miksi toi sun fillari tuntuu paremalta ajaa?Tubeless?Jep ton mä teen ite.Nyt mä ole kokeillut kaikki diyversiot xx.xx€ teippeihin jne.Tää vanne ei todelakaan skulaa tubeleksena.

3.Kevyt sisurit alle ,toimii mutta rengasrikkoja silloin tällöin,no big deal.

4."Wow tällähän voi ajella kivien ja tukkien yli ,emmä niitä kierrä" KRÄKS POKS "vttu nyt hajos eturatas ja ketjut",

5.Bashring tai taco? -> xx,xx€ .Häh ai EI saa kiinni näihin keskiöihin tai kampiin...
    OK tiedän taitorajani ja tunkkaan tietyt spotit,kyl ne muut mua venttaa.

6.Takanapa rutisee ja lyö tyhjää,avasin se ja se oli täynnä metallin siruja.Hammasrataskin karmeen näköinen,Korjataan vaihtamalla koko takanapa?Ei voi olla totta,eikö vaparin ja hammaskehän vaihto riittäisi."Tottakai mutta mistäs löydät osat ja mahdolliset erikoisemmat työkalut?"
    "Jee jee sain takuuseen uuden kiekon".->4kk myöhemmin.Se hajos taas......
    zipo muokkasi tätä : 04.08.2015 at 10.50

TomiKoo Guest
    Zipo taisi kirjoittaa minun puolen vuoden kokemukset yhteen viestiin... Ilmanko eräs kaveri sano, että "ai nää asiat voi tehdä tollakin tavalla väärin".

zipo Guest
    Ekan läskivuoden jälkeen alkaa specifoituminen.
    Tarttis varmaan myydä noi muut fillarit pois.Enhän mä edes ole ajanut niillä.

Hra Raaseri:Rahat riittäisi just uuteen tosi nopeisiin kiekko/ rengassettiin.

Hra Retkuilija:Uutta tarakkaa, laukkua ja kestävä takanapa,loput rahat seikkailuihin.

Hra Räädistelijä:Parempi keula,kammet,kiekot ei jäänyt rahaa ulkomaan reissuun.
    No worris .Pommitan kotimaassa.

Hra Spektaakkeli:Ihqu värisiä bling osia tälle kaudelle ja ah niin kevyitäkin,Kaikki uusiksi ja kauden muotiväreihin.
    Ai te lähette Evolle? Sorry, mulla ei ole enää autoa mä myin sen.

Hra,WannaBe:Siis mikä on paras läskipyörä?
    Kannataako tilata Saksasta ja odottaa alennusmyyntejä?
    Voi vtuu ei niitä saa enää,Ne myytii lopuun jo.Ihan pska merkki ja kauppa,vttu ,tana kele.

Hra.IthinkKnowbest:Ei,ei noin,no tietysti siksi kun mä sanon niin!
    No ei en mä siis oikeesti ole ajanut maastossa niillä mutta näkehään sen jo päällepäin ei tollanen voi toimia.

Hra,Totaalisen hurahtanut:Ai uutuksia?Missä noita pääsee kokeilee oikeesti maastossa?
    "Tää on hyvä mutta ei hintansa väärtti"
    "Ostin ummikkona nää uudet .....ei toimi mulla,Haluuks joku ostaa vähän ajetun .....koska mä laitan sen vanhan .... takas kiinni fillariin.
    "Mun varastossa on rengasta,kiekkoo,keulaa ja kyllä niillä fläsätä täysin erilaisen saa mutta mikä se paras kompromissi on?"
    "Joo tottakai mä ostan uuden fillarin jos on parempi ajaa kuin vanha"
    "Rengaskoko,runko ?Ei noilla niin väliä jos vaan tuntuu kivalta ajella"

Syyskuussa tulee vuosi. Mihis mä sit erikoistun? Kun ei ole kuin läski.
    Täpäri lähti pois heti. Jäykkäperä AM-tykki myöhemmin.

Rengasralliin?

Muohahahaa..

Z:lla jäätävä analyysi

TomiKoo Guest
    Aijai, osuu niin, että melkein hävettää.

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •