HephaElectrobikeFillariGiant
Sivu 33 / 89 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23 31 32 33 34 35 43 83 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 961 - 990 / 2654

Aihe: XXL

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    Ohittavatko muut sinut töihin pyöräillessä? Hybridipyörä muuttaa kaiken. Tämän pyörän kanssa ei tarvitse tehdä kompromissejä!
    Tämä on oikein hyvä. Ostat tuomoisen ja jos muut edelleenkin ohittavat sinut niin viet takaisin kesän jälkeen. Viallinen tuote.

Kyllä noi hybridit on monille erinomainen vaihtoehto. Itse olin tyytyväinen myös kun vielä sellaisella ajelin. Enää ei palvele omia tarpeitani, mutta varmasti monen tarpeita palvelee.
    Eikä tuo nyt painava ole, oma maasturini painaa enemmän.

^ Juu, en mä sillä tuota copy/pastea laittanutkaan. Itsellänikin on Spessun Crosstrail (hybridi), mutta nykyään en sillä juurikaan aja kun vaimo on ominut sen itselleen. Lisäksi 29er ja tuo vuoden päivät omistamani paksukainen.
    Näillä pyörätyypeillä aion tyytyväisenä ajella jatkossakin

Tapatalkista iKälättimellä
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

^
    Jep, onhan noi mainoslauseet aina vähän yliampuvia.
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukkis Katso viesti
    ^ Juu, en mä sillä tuota copy/pastea laittanutkaan. Itsellänikin on Spessun Crosstrail (hybridi), mutta nykyään en sillä juurikaan aja kun vaimo on ominut sen itselleen. Lisäksi 29er ja tuo vuoden päivät omistamani paksukainen.
    Näillä pyörätyypeillä aion tyytyväisenä ajella jatkossakin

Lähetetty minun XT1039 laitteesta Tapatalkilla

Tilasin puolitoista viikkoa sitten 27.7 (maanantai-ilta) XXL:stä pyörän ja muutaman muun kilkkeen. Uskomatonta hidastelua ja sähellystä, joten päätin avautua aiheesta myös tänne että tilanne tulee muidenkin tietoon.

Koko viime viikon tilaus oli tilassa "käsittelyssä". Tämän viikon maanantaina aloin kysellä mikä maksaa. Tuli kommentti että pyörä säädetään ja siinä menee aikaa. Ajattelin ok, vaikka tosin pari pyörää nettikaupasta tilanneena melkein viikon kestänyt "säätäminen" tuntui aika pitkältä ajalta. Muun muassa eräästä toisesta kaupasta sain pyörän tilaushetkestä kahdessa päivässä kotiovelle, säädettynä!

Muutaman tunnin päästä tuli toinen viesti eri asiakaspalvelijalta, jossa pahoiteltiin että tilaamaani lukkoa ei ollutkaan varastossa (vaikka ostohetkellä oli, eli oli ilmeisesti myyty jollekin minun ohi?). Pyydettiin vaihtamaan se johonkin muuhun, minkä teinkin saman tien, mutta ensimmäinen negatiivinen vaikutelma oli jo syntynyt. Varasto ei selvästikään ole heidän järjestelmiensä hallinnassa. Sitäpaitsi miten voi olla mahdollista, että tilaus oli ollut jo viikon sisällä "käsittelyssä", ja vasta siinä vaiheessa huomaavat ettei kaikkia tilattuja tavaroita pysty edes toimittamaan. Mitä tuon viikon aikana on tehty? Arvatenkin ei yhtään mitään, vaan annettu asiakkaan odottaa turhaan.

Seuraavana päivänä (tiistai) laitoin vielä varmistusviestin, oliko muutos mennyt perille, kun mitään kuittausta ei viestiini ollut tullut.

Keskiviikkoaamuna tuli vastaus, että vaihto oli tehty ja tilaus toimitetaan eteenpäin, ja kertoivat vielä laittavansa varastolle viestin että "tilaus toimittaisi eteenpäin ensitilassa".

Sen jälkeen ei ole kuulunut yhtään mitään! Tilaus on nyt ollut heidän järjestelmissään 11 päivää.

Ensinnäkään tilaus ei webbsivun kautta vieläkään sisällä oikeita tuotteita ja hintoja (pyörän hinta oli jo ehtinyt muuttua tilaushetkestä joten päivittivät sen pyynnöstäni). Voi tietty olla että se on sisäisesti ihan oikein, muutokset ei vaan päivity tuonne webbiin. Toiseksi, tilaus on edelleen "käsittelyssä".

En tiedä miten tähän asiaan pitäisi suhtautua. Olen tottunut nettitilaaja, olen tilannut netin kautta suomesta ja ulkomailta käytännössä televisioita, autosoittimia, vahvistia, musiikkisoittimia, vaatteita, polkupyöriä, elokuvia, pelejä jne aktiivisesti jo n. 15 vuoden ajan, enkä ole koskaan törmännyt tällaiseen kauppaan. Tiedän ainakin että tämä on ensimmäinen ja viimeinen tilaukseni XXL:ltä, ja toivon että muutkin harrastajat suhtautuvat firmaan oikeanlaisella kriittisyydellä. Yhdet pahoittelut oli yhdessä viestissä, mutta minkäälaisia muita kompensaatioita ei ole missään vaiheessa tarjottu.

Olen monta kertaa tilannut XXL:stä ja kaikki tilaukset on tullut muutamassa päivässä perille.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Ishtor Katso viesti
    Tilasin puolitoista viikkoa sitten 27.7 ...
    Olen itsekin kerran XXL:n kanssa joutunut lenkkareita odottamaan postin kautta tulevaksi suhteettoman kauan, tapaus sisälsi myös erään toisen tuotteen jota ei sitten loppupeleissä varastossa ollutkaan vaikka tilaushetkellä vielä oli. Tämän tapauksen jälkeen ne ostot mitä kyseisessä firmassa olen tehnyt, olen mennyt ihan konkreettisesti myymälään paikan päälle ostamaan niinkuin tein maanantaina kun sieltä pyörän ostin. Se täytyy sanoa että kaveri joka minua palveli myymälässä oli hyvin avulias, käytiin parkkihallissa pyörän kanssa, jossa sain sitä kokeilla kunnolla. Saisivat laittaa tuon verkkokaupan puolen samalla tasolle kuin se myymälässä on, niin ei tarvitsisi kenenkään enää pettyä.

^ Olen tilannut putiikista paksun, Diadoran sadeasun + Whiten kengänsuojat + Loun ja Naten. Kaikki erillisinä tilauksina ja joka ikinen kerta tavara on ollut mulla parissa päivässä.
    Päinvastaisiakin asiakaskokemuksia siis löytyy

Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

^ No kiva kuulla että homma toimii verkkokaupan puolellakin Iso liikehän tuo XXL on, ja kun lähetyksiä on varmaan useita satoja/pvä, niin todennäköisesti jonkun paketin toimitus ei onnistu niinkuin pitäisi. Varastokirjanpito jos ei pidä paikkaansa, niin homma kusee, kun oletuksena on että tuotetta on hyllyssä, eikä sitten kuitenkaan ole. Sitten laitetaan joku sitä puuttuvaa tuotetta etsimään kissojen ja koirien kanssa, eikä vaan löydy, soppa on sitä myöten selvä

Tänään laitoin taas viestin asiakaspalveluun, ja vihdoin alkoi tapahtua. Nyt on lähetys lähtenyt matkaan. Mietin vaan, että jos en olisi tänään taas lähettänyt sinne viestiä, niin olisiko mitään tapahtunut? Tai toisaalta, jos olisin lähettänyt sen jo eilen, niin olisiko paketti lähtenyt jo päivää aikaisemmin? Ihme touhua kun asiakas potkii (sinällään varmasti parhaansa yrittävää) asiakaspalvelua persuksille, ja asiakaspalvelu potkii varastoa persuksille. Missä on se esimies jonka pitäisi vastata että hommat toimii...?

Ilmeisesti XXL:llä lukevat tätä foorumia... Kiittivät "aiheellisesta palautteesta foorumilla" ja olivat halukkaita johonkin kompensaatioon (mistä en ollut maininnut missään muualla kuin täällä). Siihenkö niiden kaikki aika meneekin kun surffailevat netissä.

Off topiccina, medialla (ja foorumeilla) on ihmeellinen voima. Kirjoitin yhteen aikaan peliarvosteluja ja artikkeleja erääseen suureen pelilehteen. Minulla oli teknisiä hankaluuksia Pleikkari 3:n kanssa ja oltuani maahantuojan asiakasrajapintaan yhteydessä, he olivat ilmeisesti googlettaneet tietoni (tuttu nimi tai jotain?) ja kun huomasivat mihin tein hommia, niin tulikin yhtäkkiä todella yllättävän sovitteleva sävy asian selvittelyyn. Homma päättyi onnellisesti ja joku esimies/johtaja sanoi minulle puhelimessa, että ei nämä hommat rahasta ole kiinni, että jos vaan tulee jotain takuuaikana tai sen ulkopuolella niin laitetaan ilman muuta veloituksetta kuntoon, koska pitäähän minun hommissani olla toimivat laitteet.

Tuota,
    kaikki ihmisten välinen toiminta on kiinni sosiaalisista taidoista. Intterwepissä se vaan tuppaa unohtuun kun siitä näppiksen läpi ei näy sitä oheisviestintää.
    Jos lisääntyminen hoidettais aateekoolla niin me oltais kuoltu sukupuuttoon jo aikaa sitten.
    Intternet lukutaitoiset tietää että otsikossa mainitun kaupan edustaja(t) seuraavat myös tätä ketjua.

XXL:n oranssi lippalakki on meidän hakuporukan virallinen päähine, sitä hinta-laatusuhdetta ei lyö mikään.

Tänään sain retkeilyosastolla hyvää palvelua, toissa viikolla ostamani GSI maustesirottimen kansi oli hajonnut, meni paikan päälle ja se vaihdettiin uuteen. Lisäksi kyselin myyjältä kun oli ostamassa retkikeittimeeni kattilaa että kun heidän nettikaupan hinta on huomattavasti huokeampi kuin myymälähinta, että voisikohan hän laskea tuotteen hinnan samalle tasolle. Mielestäni tuntuu tyhmältä ostaa kyseinen tuote netistä heidän kaupasta ja se toimitetaan Ruotsista mulle postilla kun voisin saada sen samantien mukaani, hinnan tarkistus onnistui mukisematta.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Minun kohdalla taas tuo hinnan tarkistus ei onnistunut kun viime sunnuntaina(vaiko lauantaina) nettitarjouksen perässä ryntäsin kauppaan ostamaan merinovillaista paitaa, sanoivat että on vain netissä tarjous voimassa vaikka paitoja kyllä löyty.

zipo Guest
    Hc onkin g-miäs 3.

Nettihinta ja Nettitarjouksissa oli kuulemma jotain eroa kun saattavat olla eri sisäänosto erää tjsp., ja voihan sitä myös käyttää heidän hintalupaustaan heitä vastaan tyylillä ekaks ostat myymälä hinnalla ja heti perään käytät hintalupausta ja saat erotuksen takaisin.
    Pinna löystyy kun ketju kiristyy.

Itse yhden läskin, kiekot ja muutaman muun tilauksen perusteella olen tyytyväinen palvelun toimintaan. Liikkeistä Tammisto on tuttu, tänään viimeksi kyselin tyhmiä keloista, sain asiallisia vastauksia . Edellisellä kerralla makuualustoista kysellessäni ja kerrottuani haluavani leveämmän mallin, oli alta aikayksikön sellainen levällään lattialla ja demonstraatio käynnissä ...asiallista palvelua , siitä iso peukku .
    Läskillä on kerrankin hauskaa 😍

Tilasin bibsit, niin ne oli jo valmiiksi paskaiset. Joku oli ilmeisesti kesken ketjunvaihtorempan kokeillut niitä päällensä ja sitten palauttanut. Vitutti tietysti, niin pyysin laittamaan hyvityksenä kympin edestä juomapulloja, tms. krääsää. Sain hyvät naurut kun "asiakaspalvelija" ei suostunut pyyntöön, kun "Valitettavasti kyseessä on nyt kuitenkin pyöräilyhousut, joten näiden hyvitysten on oltava linjassa myös alkuperäisen tuotteen kanssa". Hah, hah!!! Pysytään toki linjassa. Kannattais varmaan XXL:n hieman vilkaista palautustuotteita ennen kuin lähettää ne seuraavalle asiakkaalle. Näin mä tän linjaisin
    Parempi katsoa katua kuin katua...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Shimaani Katso viesti
    Jos lisääntyminen hoidettais aateekoolla niin me oltais kuoltu sukupuuttoon jo aikaa sitten.
    [OT]Hmm .. mutta netissäjän jokainen voi olla mitä haluaa ja näyttää miltä haluaa ja virikkeitä tulee tuolta XXX-sivustoilta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Herkko6 Katso viesti
    Tilasin bibsit, niin ne oli jo valmiiksi paskaiset. Joku oli ilmeisesti kesken ketjunvaihtorempan kokeillut niitä päällensä ja sitten palauttanut. Vitutti tietysti, niin pyysin laittamaan hyvityksenä kympin edestä juomapulloja, tms. krääsää. Sain hyvät naurut kun "asiakaspalvelija" ei suostunut pyyntöön, kun "Valitettavasti kyseessä on nyt kuitenkin pyöräilyhousut, joten näiden hyvitysten on oltava linjassa myös alkuperäisen tuotteen kanssa". Hah, hah!!! Pysytään toki linjassa. Kannattais varmaan XXL:n hieman vilkaista palautustuotteita ennen kuin lähettää ne seuraavalle asiakkaalle. Näin mä tän linjaisin
    Ku luet tätä ketjua taaksepäin niin tiedät kenen palauttamat ne housut oli...

Perjantaina oli pyörä viimein lähtenyt matkaan, ja samalla matkalla on edelleen. Vähän ihmetyttää miten voi kestää näin kauan... Olivat tosin käyneet jo tarjoamassa sitä kotiovelle eilen, kun oletettavastihan ihmisten joilla on varaa ostaa tonnin pyöriä, ei ole tarvetta käydä lainkaan päivätöissä. Eli luontevin aika toimittaa lähetys on kymmenen jälkeen aamulla... No, kun töistä tultuani hain postin, siellä oli lappu että soita tänne ja sovi kuljetuksesta kuljetusfirman kanssa. No soitin, mutta heilläpä ei ollut enää puolen neljän jälkeen ketään paikalla "kuka tietäisi tämän alueen toimituksista. Että soita huomenna uudestaan".

Uusi soitto tänä aamuna, ja lupasivat tuoda kolmen jälkeen tai jos aikaisemmin niin kuljettaja soittaa sitä ennen. Lähdin töistä kotiin varta vasten kesken päivän jotta olen varmasti kotona jos kuski tulee heti kolmen jälkeen, mutta turhaan. Kuljettajaa ei näkynyt. Huomenna joudun nyt sitten vastaavasti olemaan pidempään töissä, kun jäi hommia niin paljon tänään rästiin tuon aikaisemman lähdön takia, joten huomenna taas EN ole heti kolmen jälkeen kotona. Eli todennäköisesti siinä nyt sitten käy niin, että postilaatikossa odottaa taas kortti "yritimme tuoda, mutta et ollut kotona". Voi jumalauta kun voi olla vaikeaa. Kohtahan tässä on taas viikonloppu ja silloin ei tapahdu mitään, ja ensi viikolla tilaukseni täyttääkin jo kolme viikkoa! Kakkua pöytään! Veikkauksia saadaanko kuukausi täyteen? (taidan laittaa murtomaasukset jo tilaukseen niin ehtivät sopivasti keväthangille...)

Tämä viimeinen viivytys ei ole XXL:n syytä, paitsi siltä osin että voisivat valita kuljetuskumppaninsa vähän paremmin. Tilaukseen liittyneet pienemmät paketit saapuivat jo eilen, toinen kotiin, toinen postiin. Eli ilmeisesti kolme eri firmaa kuljettaa samaa tilausta, ja tietysti se kaikkein tärkein, eli itse pyörä jatkaa seikkailuaan maailmalla. Tyhmiäkö ne ovat, kun ei kuskit osaa käyttää sellaista modernia laitetta kuin puhelin. Ylipäätään kuinka suurella onnistumisprosentilla kuriirit voivat tilastollisesti saada paketit perille keskellä päivää käymällä ilman soittelua. Onkohan tuota ikinä tutkittu? Sitten ajellaan pitkin suomea moneen kertaan ja polttoainetta kuluu ja luonto saastuu. Mutta silti yritetään, eikä vahingossakaan soiteta puhelimella vaikka numero on useimmiten annettu tilauksen yhteydessä. Ja kun samaa tavaraa lastataan ja puretaan monta kertaa, kasvaa myös kuljetusvaurioiden mahdollisuus. Itse aion näiden tapahtumien jälkeen tutkia pyörästä joka millin suurennuslasilla, joten eihän sitä tiedä jos vielä joutuu palauttamaan pyörän jonkun kuljetusvaurion takia. Toivottavasti ei.

Päätän raporttini täältä tähän...

PS. Tarkennettakoon, että sain XXL:ltä kompensaatiota heidän järjestelmiensä tuottamasta sekamelskasta, ja olen ihan tyytyväinen kaupan lopputulokseen, vaikkei se menetettyjä ajokilometrejä takaisin tuokaan. Tämä kuljetusepisodi sen sijaan on uusi luku tämän epäonnisen tilauksen parissa.

IncBuff Guest
    No se on ihan sama mikä kuljetusfirma niin keskellä päivää ne tuo. Ovat sentään edes yrittäneet. Osa ei edes yritä tuoda vaan vie suoraan terminaaliin, josta se on itse noukittava.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti IncBuff Katso viesti
    No se on ihan sama mikä kuljetusfirma niin keskellä päivää ne tuo.
    Jos tuovat päivällä niin monet soittavat. Ja useampikin firma on tuonut jopa iltakuudelta, ja olen sitä monta kertaa hämmästellyt. Jos vaikka katsoo viimeistä kolmea kotiovelle kuljetettua tilaustani, niin kahdessa on soitettu ensin; Ikean lähetyksessä, sekä Polkupyöräkauppa Pajalan lähetyksessä. Ja tämä XXL on se kolmas tapaus. Harmi ettei tullut painettua mieleen minkä yhtiön kautta nuo mainitut firmat kuljettivat. Voi olla silkkaa tuuriakin, että on sattunut viime aikoina saamaan hyvää palvelua.

Yhteen aikaan mikään ei mennyt kerralla kotiovelle. "Paras" tapaus oli kun tilasin rummut, pakettien määrän ja koon takia nimenomaan kotiovelle toimitettuna, niin nepä olivat käyneet yrittämässä ja laatikossa oli lappu että "noudettava postista". Oli sitten kiva kuljettaa helvetillistä tavarakuormaa postikonttorista ulos läpi ostoskeskuksen, postilta lainatuilla kahdella rullakolla autolle, johon piti ihan tosissaan ahtaa että mahtuivat. Niin miksikö eivät yrittäneet uudelleen? Kysyin asiaa postista koska olin kuitenkin kyseisestä palvelusta maksanut tarkoituksella lisähintaa. He selittivät että "kotiin kuljetukseen" sisältyy YKSI JAKELUYRITYS. Tuo oli ihan uutta minulle. En tiedä onko sellaista rahaa olemassakaan millä saisi useamman yrityksen...? Mutta minun mielestäni tuollainen on suorastaan rikollista touhua. On se vaan onni etten tilannut vaikkapa lämmityskattilaa tai öljysäiliötä. Olisi ollut kiva lastata niitä Audin kattitelineelle. Ilmeisesti se vaihtoehto jos ei saa itse kuljetettua on sitten että jättää paketit noutamatta ja odottaa että palaavat myyjälle?

Lueppa ne kuljetusehdot ennenkuin ostat/tilaat niin ei tuu känkkäränkkä kun asiat ei mene niinkuin sinä luulet.

XXL:n sivulla lukee toimituksesta seuraavaa: " Itella Express Flex (kotiinkuljetus)
    Pakettisi toimitetaan kotiisi. Itella ottaa yhteyttä vastaanottajaan toimitusajan sopimiseksi. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, hänelle lähetetään soittopyyntökortti toimitusajankohdasta sopimiseksi. Lähetykset toimitetaan vastaanottajalle arkipäivisin ja suurimmissa kaupungeissa jakelu on mahdollinen klo 21 asti. Muilla paikkakunnilla lähetykset jaetaan perille klo 14 mennessä. "

Itella on nykyisin taas Posti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juipp4 Katso viesti
    Lueppa ne kuljetusehdot ennenkuin ostat/tilaat niin ei tuu känkkäränkkä kun asiat ei mene niinkuin sinä luulet.
    Tässä on enemmänkin kyse asioiden summasta. Jos tilaus olisi alunperin lähtenyt järkevässä ajassa matkaan, muutama kuljetuspäivä sinne tänne ei olisi vaikuttanut mitenkään. Se olisi ollut perillä jo viime viikolla.

"Pakettisi toimitetaan kotiisi. Itella ottaa yhteyttä vastaanottajaan toimitusajan sopimiseksi. Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, hänelle lähetetään soittopyyntökortti toimitusajankohdasta sopimiseksi."

Tuo ensimmäinen vaihe jäi kyllä tässä minun tapauksessani kokonaan tekemättä. Mitään soittoa ei tullut, paitsi siitä ensimmäisestä paketista jossa ei ollut vielä se pyörä. Sitä juuri tarkoitin että sama lähetys sisältää kolmea erilaista ja eri firman toimesta tapahtuvaa kuljetusta ja ne eivät ole toimitusajan ja palvelun laadun suhteen samalla viivalla. Minulla on nyt lukot ja lokasuojat, yms. tilpehöörit olleet jo pari päivää, mutta ei mitään mihin asentaa niitä. Mutta toivotaan että ne sieltä tulisi.
    Ishtor muokkasi tätä : 12.08.2015 at 23.10

^Ikävä kyllä joillain kuljetuslafkoilla kuski joutuu soittamaan omalla puhelimella ja pahimmassa tapauksessa omaan laskuun. Sitten kun kohdalle osuu joku joka ole viimeiseen kymmeneen vuoteen vaihtanut liittymäänsä ja siten puhelut kuulu pakettiin niin.. No, toivotaan että pyöräsi löytää kotiin joku kaunis päivä. Ja että niitä kauniita päiviä on vielä senkin jälkeen että pääset ajamaan.

Mutta kyllähän tilaaja, eli tässä tapauksessa XXL pystyy vaikuttamaan siihen keneltä tilaa, edellyttäen että yhtään kiinnostaa mikään muu kuin hinta. Sitä tarkoitin sillä että tavallaan se on XXL:n syytä.

Tottakai ymmärrän nuo mainitut realiteetit, mutta ei sen tarvitse olla mikään automaatti jolla selitetään kaikki huonot kokemukset, koska oikeasti se ei ole sitä. Kuten tässäkin, ja kaikki asiakaspalvelurajapinnan kanssa tekemisissä olevat tietää, ostajan kokemus alkaa kauppaan menosta ja päättyy tuotteen saamiseen itselle (tai mahdollisesti vielä takuuasioihin). Kaikki välivaiheet, oli ne myyjän hallittavissa tai eivät, se on silti myyjän vika, koska niiden KUULUU olla myyjän hallinnassa. Ei asiakkaan tarvitse tietää kuka kuskaa, mitä ja mihin asti, tai onko syynä kolmannen osapuolen tukkuvaraston robottilastauslinjaston toimintahäiriö. Asiakkaalla on vain yksi asiakaspalvelukokemus johon hän arvionsa perustaa. Asiakas ei osta "helvetin hyvin Itellalle asti toimitettua tavaraa X, joka ei saavu ikinä perille kun itella hukkaa sen". Asiakas ostaa sen tavaran x perille toimitettuna (tai mistä onkaan sovittu) ja sillä siisti. Ei sitä kiinnosta jos postikuskin vaimo on raskaana tai sillä on menkat.

Niin, mutta kun asiat ei vaan ole noin. Myyjäliikke ei ole vastuussa kuljetusliikkeen tötöilyistä. Se voi valita lafkan jota käyttää, kompensoida heidän tötöilyjään jotta asiakas olisi tyytyväinen ja käittäisi liikettä jatkossakin. Mutta ei kyllä ole silti vastuussa jos kuriirit on esim. saikulla.

+xxl:ässä juostaan hinnan perässä, ei upean ostokokemuksen takia!

Jos olet ostanut sekä tuotteen että kuljetuksen samasta liikkeestä, silloin myyjäliike vastaa myös kuljetuksesta. Jos on ongelmia tai tulee vaurioita, myyjäliike hoitaa asiakkaan kanssa mahdolliset korvaukset ja liike hakee sitten puolestaan korvaukset kuljetusyritykseltä. Jos olet itse järjestänyt kuljetuksen niin silloin tilanne on eri. Kyllä jos saat pilaantunutta ruokaakin, niin menet kauppaan josta olet ostanut herjaamaan, sen sijaan että selvittäisit kuka sitä on kuskannut ja onko kylmäketju ollut kunnossa. Tämä näin kärjistäen. Joissakin tapauksissa myyjäliike siirtää korvausoikeuden asiakkaalle, jolloin asiakas neuvottelee kuljetusyrityksen kanssa, mutta tämä ei ole yleistä.
    Sika joka ei pyöräile on vain pelkkä sika

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •