Itse en edes löytänyt Monkeytä 27.5erinä ja olen ihan tyytyväinen, että otin Butcherin, sillä lukemani perusteella tuo CMn rullaavuus on niin paljon huonompi, kuin Butcherin, ettei sitä kannata laittaa, ellei ole aivan tolkuton pääkallokeli, jossa mikään kumi ei pidä milliäkään. Silloin ehkä kannattaa valita huonommin rullaava mutta mahdollisimman pitävä.
Butcherin kumiseos (minulla kokemusta vain Grid versiosta) on minusta sopivan kovuinen, ei liian kova, eikä liian pehmeä. Se tarttuu hyvin märässäkin, mutta rullaa silti.
Lis. Ja syy miksi suosittelen Butcheria täällä ehkä parissakin paikkaa on, että rengas voi vaikuttaa oleellisesti pyörän suorituskykyyn ja ajettavuuteen ja hyvä rengas voi parantaa niitä merkittävästi. Minusta Butcherista on, sen hinta ja laatu huomioonottaen, todella yllättävän vähän täällä juttua ja kommentteja, johtuneeko sitten osin näistä merkkiuskollisuuksista tmv. mutta niin kauan kun sinulla ei ole sponsorisopparia jonkun kanssa olet vapaa valitsemaan itsellesi parhaan renkaan.
Nana muokkasi tätä : 01.08.2015 at 16.40
Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
-team Söpöshox
Kirjanmerkit