Tuli kanssa täällä motivoiduttua ja asentelin tuossa juuri eteen raceface n/w 30 piikkisen eturattaan ja poistin etuvaihtajan, oikeen sopivan oloinen pienin ja isoin vaihde tuntui olevan, alamäessä tosin ei varmaan kauheesti tarvi polkea mutta se nyt on pieni häviö.
Miten, onko porukat laitellu jotain prikkoja sinne rattaan alle lisää että sais ketjun kulkemaan vähän vaivattomammin sinne pienimmälle vaihteelle? Aattelin eka että tarviiko sieltä BB:välistä ottaa tommonen rinkula pois mutta se toisi kyllä kammet liian liki taka "swingiä"
En saanut pyörän mukana mitään korotusrunkulaa mistä tomikoo tuossa ylempänä mainitsi, pikku rattaan alla oli rinkula alkuperäisessä setupissa mutta sitä hän tuskin tarkoittaa.
Kuvassa on päällä suurin vaihde, ketjulinja on melkein suora :/
PS: kun etuvaihtajan vaijerin tilalle haluaa pujottaa uuden vaikka pidemmän (tulee hissitolppa) niin helpoiten se menee yläkautta

Teippaa kuoret kunnolla päistä yhteen vaikka gorillateipillä!
Kirjanmerkit