Yön yli tuli fiilisteltyä lähipusikoissa.
![]()
Itellä röhää ja ajamaan polttelee...onneks rouvva kävi tuuraamassa kaverin kanssa!
https://instagram.com/p/5jg0Chuu0y/
Raahe Cycling Club - www.facebook.com/raahecc - www.raahecc.fi
Kun ei kerenny Lahteen, fiilistelin kotipoluilla
![]()
Itse kävin kanssa pari yötä sitten yötä Nuuksiossa. Mulla oli teltta ja muut kamat peräkärrissä n.10kg. Menin hiekkateitä Ikea, Pirttimäki, Haltia, Haukkalampi reittiä. Ootko koittanut ajaa täydellä lastilla sieltä? Mulla meni muuten helposti ne mäet, mutta se toisten puomien jälkeinen vaikutti mahdottomalta päästä ylös kärry perässä![]()
Braap hommia tänään.
Hyvin taipuu farley enduro pyörän jäljiltä alamäki leikittelyyn
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
^Veri kyyl!
Helvetin hyvin eikä tulis mieleenkään rankasta ilman blutoa. Menee tosi smoothisti!
Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously
RL.
No joo joustaahan toi mutta antaa joustaa. Parempaakaan ei ole saatavilla toistaiseksi ja ilman joustokeulaa ei ajeta.
Hyvä keula se on.
Kokeilin täysjäykkää beargreasea mutta ei napannut. Arvoin ostoa sen ja farleyn välillä. Päädyin trekkiin koska pidin sitä hauskempana kuin salsaa vaikka siihenkin olisi bluton saanut.
Niin, se maaginen juttu onkin täysjäykkä Trekki.
Farley meitsillä ja 3 keulaa tällä hetkellä ,1.Bluto,2 Makwa ja 3.mummopyörälook Jones .
Orkkis alu oli kova ja On-One kuituversio aavistuksen lyhyt tai sitten oli väärä eturengas.
Jostain syystä numero 3 on mun suosikki.Painava,ruma ja jyrkkä.Pitäisi rakentaa uusi etukiekko Jonesiin koska Bluto/Makwa ovat eri napastandardilla
![]()
Hienosti se Trekki lentää.
Antza44 muokkasi tätä : 26.07.2015 at 06.21
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Ajaako täällä taas joku väärin?
Näkeehän se kuvasta![]()
Hienosti lentää ja hyvin Trek kulkee!
Lentäjän poika naattii vaan ja jäykkää sitte talveksi alle huollon ajaksi niin ei tuu taukoa![]()
Mun mielestä Trekin lennonvakautusjärjestelmä toimii todella hyvin.
Jotenkin Travis Brown & Co onnistunut tekemään ehkä parhaan allrouderin fläsämarkkinoille 2014-2015.
2016 malleista ei tiedä onko ne millaisia ajaa.
Pisteet action kuvasta.
Vaimennin säätöjensä ja sitämyötä ominaisuuksiensa puolesta ihan eri planeetalta..
Ahaa, eli jos Blutoa harkitsee niin ton paremman hankkiminen sijoittamalla reilu satanen enemmän voisi olla hyvinkin kannattava juttu.
Liekkö kaikki irtomyynti rct3 mallit 80mm joustolla. Siihen sitten uutta ruotoa jos haluaa enempi pomppua. Omaan miettiny 110-120 sisuksia.
Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...
Kirjanmerkit