Ei ne todellakaan pysty kivijalat vastaamaan aina isojen liikkeiden maahantuojien ohi ostettujen tavaroiden hintoihin. Ei ne pikkuliikkeet saa samanlaisia soppareita tehtyä usein kuin isot. Tokihan voi hyvin olla, että joku kivijalka jossakin pyytää hieman liikaa jostain tuotteesta, mutta pääsääntöisesti nämä selittyvät ihan puhtaasti sillä, että hinta lasketaan sen mukaan, että itsekin pystyy vielä puljua pystyssä pitämään ja palkat maksamaan.
Jos se tuntuu kultakaivokselta niin sellaisenhan voi itsekin pistää pystyyn ja kokeilla kuinka hyvin tuottaa.
Kyllä minun mielestä monissakin kivijaloissa voi saada varsin kilpailukykyiseen hintaan tuotteita, ja vastaavasti ne tuotteet, joita he eivät voi myydä yhtä halvalla, kuin verkkokaupat, kuten Schwalbe One, ovat aika saman hintaisia muuallakin, verkossakin Onea myydään kalliimmalla kuin Verkkokauppa.comissa.
Olen niin tyytyväinen saamaani palveluun esim Bike Companyssa ja Fillarikellarissa, joista olen pyörän ostanut. Kaikessa on autettu mitä on eteen tullut.