Polkupääoma kasvoi Petikon verran. Nyt mä tunnen nekin mestat. Tai no.. hyvä jos löydän lähtöpaikalle.. Hyvä lenkki eikä seurassakaan ollut valittamista. Rauhaa.
Polkupääoma kasvoi Petikon verran. Nyt mä tunnen nekin mestat. Tai no.. hyvä jos löydän lähtöpaikalle.. Hyvä lenkki eikä seurassakaan ollut valittamista. Rauhaa.
Juu, me tosiaan mentiin hoorekkiin hiukan kryptisesti maastoa ja mutaa hyväksikäyttäen.
Ens kerralla vesuri ja saha mukaan, saa ne muutamat tuulenkaatamat risukot siivottua pois edestä.
Marika tädin sunnuntaille kyllä jos vaan säät sallii. Huomenna ajattelinajella leppoisasti Munkkikoskelta kl. 18.30 pari tuntia, tarkoituksena ajaa perinteinen perjantain kalja ajo, lenkin päätteeksi Haltialaan yhdelle tuopille.
Pinna löystyy kun ketju kiristyy.
Prkl.
Pitääkö täs ny jättää perjantain koirakoulu väliin?
Voihan sitä tulla suoraan Pehtooriin...
Mukava lenkki oli Petikossa tänään, kiitos seuralle! Mihinkä päin HC meinaa suunnistaa perjantaina? liittyisin mielelläni jonon jatkoksi mutta en kerkeä munkkikselle 18.30. Jos lenkki suuntautuu linjojen suuntaan niin voisin liittyä seuraan niillä nurkin joskus seiskan jälkeen?
Ja taas lähti fingerporimainen vidjo käyntiin.. :-DAlkujaan tämän lähetti HC Andersen
Eiku nyt nukkuu et jaksaa aamusella herää.
Onkos su muita ajoluita vaiko rynnätäänkö Marika tädin ajoihin olariin.
Tää ei tänään jaksa ajella kun korkeintaan testilenkin
Mä keskityn tänään olueseen. Huomenna aamupäivästä/päivällä kyllä menossa jonnekin ajamaan. (Leppävaara, Lintuvaara, Karakallio, Rastaala...) Sunnuntain Olarin lenkki kiinnostaa orastavasti, mutta on vähän auki vielä.
Oisko klaukkalan suunnilla huomenna aamusta/päivällä ajoja. Kortittomana tuo lepuski vähän turhan pitkän siirtymän päässä.
Mitä väliä sillä on, kun millään muullakaan ei ole merkitystä
HC varmaan jo liikkeellä mutta kuitataan kuitenkin.
Vähän oon myöhässä.
Ei olluna hirmutunkua tottiskentälläkään. Saatiin mahtitreeni kierrätyskoiralle, tuossa on hyvät emmeet![]()
Moi. Olari-ajoni SIIRTYY viikolla, koska vettä sataa sen verran pitkään ja hartaasti, eli uusi yritys ensi la 25.7. Säävaraus tuolloinkin, koska tarkoitus ajella pitkään ja liukastelematta...
Mä tiedän vanhana aborginaalina jonkun verran paikkoja tuolla, voin johtaa joukkoja sopivasti harhaan harhaan. Maastotietämykseni alueella on n. 20 vuotta vanhaa, mutta eihän ne alueet siinä ajassa muutu. Eli olen Olarin koululla kl. 11
Olihan tuo keskuspuisto muuttunut aika helvetin paljon, uusia polkuja ja ulkoilureittejä joka paikassa. Teknisesti hyvää settiä saatiin ajettua. Juuri kun oltiin päästy Latokaskeen alko satamaan joten käännyttiin takas Olarin suuntaan. Kiitos Samille ja Antille seurasta.
Mukavat kalliobaanat ja polkuset Espoossa! Hyvää tekniikkatreeniä. Kiitos Hooceelle kartturin hommista ja vedosta!
Olen nyt lauantaina 25.7. menossa tuonne Espoon perukoille kallioille klo 11 Olarin koulun taaemmalta parkkikselta. Tarkoitus ajella useampi tunti, jos vaan selkä jaksaa heilua mukana. Klubilaisista pitäis tulla vaan mahd. 4K vetäjäehdokkaat ja peräpäänvalvojat, niin ei pitäisi olla liikaa porukkaa (jos nyt joku heistä tulee, ei tietoa). Tervetuloa! Varautukaa henkisesti "jokuseen" kallioylämäkeenkin"Kannattaa ottaa paljon juotavaa ja purtavaakin mukaan ym.; ainakin kerraan pääsee kyllä täyttämään varastojaan reitin varrella. Joku vois koittaa ottaa reitin talteen, mä sössin sen homman kuitenkin
![]()
Olisi joskus kiva tutustua Espoonkin maastotarjontaan, mutta nyt ajankohta ei valitettavasti sovi. Höpinäleirillä ajetaan tuolloin.
Festina lente
Sykemittari taas yrittää ahdistella. En pysty tuohon Bischofshofen-tahtiin
![]()
Tulevana lauantaina en pääse Espooseen, mulla on pätevä tekosyy, anoppi kylässä....
Moi. Jos viitsitte mahd. la lenkkiin osallistujat ilmoitella vaikka tänne/mulle (marika.itavuoriatgmailpistecom) piakkoin, niin tiedän, tarvitseeko klubilaisten mukaantuloa rajoittaa. Ylisuuri ryhmä ei ole oikein kiva. Kalliopainotteista settiä tarjolla. HC, saatan mennä tuonne toistamiseenkin ennen 4K-ajoa, ja sinähän taidat olla klubilainen, joten 15.8. sitten ainakin uusi mahdollisuus![]()
Mä leikin metsuria himassa viikonlopun
Meinaaksää pärryyttää moottorisahaimella olkkarissa? 8-)
Mietteitä työmatkalta:
Tulkintien alikulun jälkeinen polun alku - Tässä muutama kaatunut puu, onkohan tuon lumenkaatopaikan hakkuun jäljiltä vai tuulenkaatoja? Kenelle tulisi ilmottaa, että siivoisivat pois? Meinaavatkohan myös siivota sen lumenkaatopaikan hakkuualueen, että sieltä saisi sen polun kokonaan taas esiin? Tällä hetkellä jos ei halua risukossa ajella niin ainoa vaihtoehto tuosta polun alusta on lähteä suoraan voimalinjojen yli.
Linjojen alusta - Siellä on ainakin yksi aika paha mutapaikka vielä, pitäiskö järjestää taas jotain talkoita ja rakennella siihen jotakin ennen syksyä?
Aidan vierustan polku - Joku mulkku on käynyt siellä sudittelemassa moottoroidulla kaksipyöräisellä. Toivottavasti muut ulkoilijat eivät luule niitä läskipyörien aiheuttamiksi.
Ukrainapolun alku - Tähän oli ilmestynyt aikamoinen hiekkakasa. Meinaavat varmaan hiekoittaa sen alunkin, kuten pururadan jälkeinen osuus? Kohta tuo polku on pelkkää hiekkatietä ja pitkospuita.
"Palstapyöräily on yksi vaativimpia pyöräilyn alalajeja, ellei peräti se kaikkein vaativin." © kanttiinin tollo
Kirjanmerkit