ElectrobikeGiantLostInLaplandBikeshop
Sivu 154 / 382 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 54 104 144 152 153 154 155 156 164 204 254 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 4.591 - 4.620 / 11454

Aihe: Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Eric Mahoney muokkasi tätä : 18.07.2015 at 17.02

Piti sitte jonkun käydä laavu polttamassa muuten oli hyvä fiilis lenkillä.

Virallinen™ Fatbike -fiilistely ketju

Ilmoittaudun fäti jengiin.
    Tusina farley 8 parilla muutoksella:
    -guide RS jarrut
    -reverb 150mm
    -raceface atlas 785 tanko
    -60mm stemmi(lyhenee 50 tai 40mm)
    -ja tietysti tubeless

Hyvältä vaikuttaa ja tykkään paljon. Möin enduropyörän ja hommasin tämän. Ei kaduta. Se kun sanotaan että läski on talvipyörä, on täyttä paska puhetta.

Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Hieno Trekki eikä mikään tusinapyörä, vai montako samanlaista on tullu vastaan?

Laatuläski on kyllä kaikkien vuodenaikojen pyörä, taipuu monenlaiseen ajoon nätisti niin nyypän ku konkarinkin käsissä!

Lainaus Alkujaan tämän lähetti mni Katso viesti
    Kokovartalomärkäfiilis. *nipsaistu kuva*
    Hieno suotunnelma. Koetitko vaihtaa vanhan ja vielä vanhemman pitkospuun välillä? En oo pätkääkään vahingoniloinen, mut naurattaa, kun mietin miltä olisin itse kuulostanut tossa tilanteessa.
    petjala muokkasi tätä : 18.07.2015 at 21.41 Syy: ja iso peukku Polun tukon uutukaiselle

Lähetetty minun SM-P905 laitteesta Tapatalkilla

^^^^ Nätti tuo Farley kun on samanvärinen kuin mun vappuna plastidippaamani White

Tapatalkista iKälättimellä
    Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Polun tukko Katso viesti
    Hyvältä vaikuttaa ja tykkään paljon. Möin enduropyörän ja hommasin tämän. Ei kaduta. Se kun sanotaan että läski on talvipyörä, on täyttä paska puhetta.
    Vähän OT mutta toivottavasti tuo tarkoittaa että läskillä voi mainiosti ajella kesälläkin eikä niin että läski ei olisi kelvollinen talvipyörä

t. Janne

Lainaus Alkujaan tämän lähetti petjala Katso viesti
    Hieno suotunnelma. Koetitko vaihtaa vanhan ja vielä vanhemman pitkospuun välillä? En oo pätkääkään vahingoniloinen, mut naurattaa, kun mietin miltä olisin itse kuulostanut tossa tilanteessa.
    Ei näyttänyt vauhdissa mitenkään erikoiselta kohdalta, vaikkei pitkosten jatkopalaa pinnalla näkynytkään, ja kun muuallakin suolla kantoi hyvin ajella, niin pienellä kevennyksellä vain vauhtia himmaamatta. Oli sitten koko suon syvin prutakko. Jotain pitkoksen jämiä tuntui olevan suon uumenissa, kun siinä mahallani könysin.

Meneekö tämmönen semiläski maastoyksipyörä pahasti offtopic. Ekat horjuvat kokeilut ajettu ja hauskaa oli. Pitkoksille en sentään uskalla tällä lähteä.

Duct tape is like the Force. It has a light side, and a dark side, and it holds the universe together.

Uusi läskikuski ja foorumilainen ilmoittautuu. Näitä teidän juttuja on tullut jo ainakin vuoden päivät lueskeltua...

Viime talvena alkanut läskin fiilistely päättyi eilen, kun perheeseen saapui SUP X Fatbike. Alkutyypien perusteella pyörä tuntui hauskalta ajettavalta, ainakin näin läskinöösille. Tanko tuntui hieman kapeahkolta vanhan jäykkäperän 710mm verrattuna, joten se menee ensimmäisenä kokeiluun.

Läskeistä renkaista en mitään ymmärrä, enkä aloittelijana osaa vielä oikein mitään renkaalta odottaa tai vaatia joten valaiskaapa hieman. Läskipyöräsi kuva -topikissa moitittiin Vee Rubberin Bulldozereita sisureilla huonoiksi, eli mitä muuta hyötyä läskirenkaiden litkuttamisesta on kun painonpudotus?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti velosipedisti Katso viesti
    Meneekö tämmönen semiläski maastoyksipyörä pahasti offtopic. Ekat horjuvat kokeilut ajettu ja hauskaa oli. Pitkoksille en sentään uskalla tällä lähteä.

Miks ei ole lukkopolkimia?
    Don’t know if it’s illegal to be handsome and ride a bike at the same time but whatever, I live dangerously

Pitäskö aina olla😊

Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla

Lainaus Alkujaan tämän lähetti star trek Katso viesti
    Piti sitte jonkun käydä laavu polttamassa muuten oli hyvä fiilis lenkillä.
    Hyvä että puuliiteri on säilynyt palolta.
    Laavuhan näyttäisi olevan kattoa ja ilmeisesti lattiaa vaille käyttövalmis. Olisipahan ainakin laavu erilainen kuin on totuttu näkemään.

Mitäs lokaria eteen suositellaan? Keulana bluto joten siihen käyvä haussa. Aiemmin käyttänyt normi pyörässä mucky nutzin face fenderiä joten vastaavaa? Onko fat face fender vain jäykille keuloille?

zipo Guest
    Miks ei ole lukkopolkimia?
    Ei tartte

mutanaama Guest
    Hiukan hypnoottinen pätkä

^^Ku osais joskus edes puoliks noin hyvin ajaa kakspyöräsellä...

Mitäs lokaria eteen suositellaan? Keulana bluto joten siihen käyvä haussa. Aiemmin käyttänyt normi pyörässä mucky nutzin face fenderiä joten vastaavaa? Onko fat face fender vain jäykille keuloille?
    Melkoisen ahdas oli fat face fender kun sovittelin omaan blutoon, puuhastelua kaipaa että saa istumaan/mahtumaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Pusher Katso viesti
    Melkoisen ahdas oli fat face fender kun sovittelin omaan blutoon, puuhastelua kaipaa että saa istumaan/mahtumaan...
    Moi! Itsellä lokarina Blutossa "Beaver Guard Fender for Bluto" ja istuu Blutoon kuin nenä päähän. En tiedä saako Suomesta, mutta tilasin itse suoraan: beaverguardfatbike@gmail.com.
    Hinta: 15USD + posti 9.5USD, taisi tulla Kanadasta saakka

[IMG][/IMG]

Jotain fiilistelyjä tältä viikolta, vääräoppisesti pyörässä on juomapullo/teline ja pitkähkö stemmi.

Kamerat kävi, mutta kukaan ei ottanut Kukas-tunturilla kuvia selfie- saati belfiestickillä?

Mä olen kyllä hyvällä menestyksellä tähän asti fiilistelly ilman minkäänlaisia roiskeläppiä.
    Niiden funktio ei ole mulle avautunut vieläkään.
    Turhake. IMO.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti hai71 Katso viesti
    Moi! Itsellä lokarina Blutossa "Beaver Guard Fender for Bluto" ja istuu Blutoon kuin nenä päähän. En tiedä saako Suomesta, mutta tilasin itse suoraan: beaverguardfatbike@gmail.com.
    Hinta: 15USD + posti 9.5USD, taisi tulla Kanadasta saakka
    Jos mä oisin sä, ton sabluunan vois vaikka piirtää ja postata halukkaille Bluton omistajille.

EDIT: Niin kokeilin mä Fat Face Fenderiä, ei tehnyt autuaaksi.

Varkaudesta järvisydämmeen fätillä seisovaan pöytään fätiämään. Keskinopeus vajaa 25km/h vastatuuleen. Hyvin rullaa.

Mm

Lähetetty minun SM-G870F laitteesta Tapatalkilla

-16 Salsaa sateenkaaren väreissä. Muklukkia päivitetty ronskimmin. Runko tyyliä Blackborow, kuitukepillä/alu ohjainputki 150mm. Kuitu Karhunrasvassakin jo 150mm koko kuitukeula. http://salsacycles.com/culture/2016_...up_quick_links

Mulefut näyttää pyörivän kapeeperäsissä alla ja mikäs siinä hyvin toimii. Harmi, kun Salsa ei huomionut minun beetta testausta mitenkään.

Alu Karhun rasva on halvin Salsan läski. Laatu napaa näyttäs olevan alla, 150mm qr keula?
    Antza44 muokkasi tätä : 21.07.2015 at 02.06
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Moikka,

Fiilistelin eilen Oulun Isokankaan maastoissa. Läski sopii niihin maastoihin mainiosti.
    Retkikartta.fi palvelun koordinaattihakuun koordinaatit ja hyvä lähtöpaikka siinä... P/N: 7213479, I/E: 3445002. Huom. ei kannata aamusta mennä, pitää olla KUIVAA, eikä sateenuhkaa. Pitkospuilla ei pysy yhtään, jos on märkää.

Näyttää pitkoksia riittävän tuolla. Pitääpä käydä tutustumassa! Jatketaan fiilistelyillä, lauantaina syötteeltä pikkupätkä pytkynharjulta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    -16 Salsaa sateenkaaren väreissä. Muklukkia päivitetty ronskimmin. Runko tyyliä Blackborow, kuitukepillä/alu ohjainputki 150mm. Kuitu Karhunrasvassakin jo 150mm koko kuitukeula. http://salsacycles.com/culture/2016_...up_quick_links

Mulefut näyttää pyörivän kapeeperäsissä alla ja mikäs siinä hyvin toimii. Harmi, kun Salsa ei huomionut minun beetta testausta mitenkään.

Alu Karhun rasva on halvin Salsan läski. Laatu napaa näyttäs olevan alla, 150mm qr keula?
    Voi vihtahousu, älkää tehkö tätä minulle. Pliis!
    -Olen periaatteen mies. Mutta jos jokin periaate ei satu minua miellyttämään, olen valmis vaihtamaan sen.-

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •