Kyllä nuo bibsit mielestäni vähintään hintansa väärtit ovat. Kangas tosiaan melko heppoista verrattuna jopa topattuihin Endura alushousuihin. Mukaan tarttui myös 3,99 maksaneet pyöräilysukat ja vitosen tekninen t- paita.
Kyllä nuo bibsit mielestäni vähintään hintansa väärtit ovat. Kangas tosiaan melko heppoista verrattuna jopa topattuihin Endura alushousuihin. Mukaan tarttui myös 3,99 maksaneet pyöräilysukat ja vitosen tekninen t- paita.
#fillarifoorumi @ IRCNet
Onko uuden kuvaston mittari sama kuin aiempina vuosina? Ilmeisesti ihan kelvollinen?
Joo sitä mietinkin, että onko aiemmat olleet langattomia, kun nopeella selailulla se ei selvinnyt. Ehkä en viitti ostaa. Hyvin pärjännyt ilmankin ja oikeastaan haluan samalla sitten vielä gps:n ja sykemittarin samaan, jos lisää rojua pitää hommata.
^Mulla laskee läskissä kilometrejä lidlin langaton. Hyvin toiminut jo vuoden alkuperäisillä paristoilla. Tosin huomasin että erään lehmien sähköaitauksen kohdalla mittari näyttää yhdessä kohtaa aina hurjia 78km/h lukemia😊.
Onko keskinopeutta tuossa mittarissa ? Ei näkynyt ainakaan mainostekstissä että löytyykö vai ei. Edellinen langaton lidlin mittari "aurinkopaneelilla" kesti 10 vuotta 3 eri pyörässä :-)
MCT
Onko kokemuksia tuosta sadetakista? Kannattaako ostaa?
Jos on sama kuin noin vuosi sitten myynnissä ollut, niin ihan ok. Pitää melkeen kuivana sateella, ei hirveän hengittävä ja vetoketju hajos allevuodessa. Eli isommalla rahalla saa varmasti paremman... Saatan ostaa uuden jos sattuu eteen kauppareissulla.
Nopea tarjous Canyonin kaupasta, Edge 500 olisi nyt halvennuksessa: https://www.canyon.com/en/accessorie...=T073&id=58557
Verkkiksessä on juu aika hyvää pyöräilykamaa ollut kai nyt muutaman kuukauden...
Lähetetty minun Oneplus One-laitteesta Tapatalkilla
Kävin paikallisessa lidlissä ostamassa pyöräilyvarusteita,sadetakkeja oli tasan 2kpl ja nekin pieniä.Muutenkin oli tosi vähän sukkia ym. Enkä usko että täällä niin paljon pyöräilijöitä on, että olis ostettuttu tyhjäksi.
Sellon Liiterissä laarit pullisteli tänään vielä puolen päivän tietämissä. Itselleni en ostanut mitään, hipelöinnin perusteella sadetakki vaikutti sellaiselta, että vaikka sateelta suojaiskin niin ei taatusti hengitä yhtään ja kastuu näin ollen satavarmaan sisäpuolelta hikoilun ansiosta.
Vaimo käski tuomaan itselleen pyöräilyhousut eli sellaiset siis otin mukaan
Tapatalkista iKälättimellä
Pitäis kuulemma speksailla ja päivittää,,,
Vähän turhan väljät on mulle s-kokoiset polvipituiset pyöräilyhousut Crivitiltä, jää vähän ryppyyn. Jos joku haluaa ostaa nuo samaan hintaan multa niin laita privaa piakkoin. Palautan noi varmaan heti kun ehdin.
Väri siis musta ja koko s ja polvipituiset kivat Crivit housut.
Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
-team Söpöshox
Paikallisessa liiterissä oli tänään poikkeuksellisen paljon pyöräilytavaraa. Parit sukat lähti taas mukaan ja ostinpa toisenkin Cirivit-pyöräilypaidan joka on hyväksi havaittu. Erityisesti hintaan 7,99 ihan häkellyttävän hyvä ostos ja mallikin on ihan ihonmyötäinen eikä mikään teltta.
Hiukan reiluja kokoja tuntuu nuo Crivitit olevan. Viime vuonna ostettu pari paitaa ja hanskat, joista toinen paita ja hanskat olivat hiukan reilut. Nyt mukaan tarttui housut, lasit, sukat, ajotietokone ja uudet hanskat. Normaalisti kokoni on L mutta nyt L-koon housut tuntuivat ei nyt varsinaisesti isoilta mutta vyötäröstä olisi saanut olla vähän napakammat, jotenkin lörpöt vyötäröstä. En tiedä olisiko M ollut liian pieni, mutta anyways, hintaiseksi tällaiselle amatöörille täysin riittävää kamaa. Testilenkki 52km uusilla housuilla osoitti että juuri niitä minä tarvitsinkin. Ei paljon tarvinnut tuon matkan aikana satulasta takamusta nostella.
Lidlin ajohousujen pehmuste on n. 500 km ajon jälkeen pelkkä lappu luukulla...
Koot on tosiaan aika reiluja. Itselle sopii normivaatteista yleensä 2XL/XL pituutensa puolesta, 2XL:t monesti turhan telttamaisia. Tästä pyöräilypaidasta otin itsekin L-koon.
Viheliäinen Lidlin tapa pakata bibsit pahvilaatikkoon, paidat muoviin jne. Sekamelskasta on ehkä vaikeampi löytää kokoa, mutta näkisi edes mitä on ostamassa.
Pyöräilyhanskat tarttuivat mukaan toissa päivänä. Hyvät ovat, vaikka aika lämpimää sorttia.
Ride the snake, he's old, and his skin is cold.
Maanantaina 7.9.2015 taas pyörätavaraa Lidlissä, jalkapumppua, pyöränlamppuja, taittuvaa lukkoa, pinnaheijastimia....
Mainoslehti:
http://mainoslehti.lidl.fi/3556ea35-...6bbd7d58dd6/#/
Ostin kokeeksi Lidlin ajolasit 9.90€. Mukana kolmet linssit (tummien lisäksi oranssit ja kirkkaat). Tummia olen käytellyt tuhannen kilometrin verran ja yllättynyt positiivisesti. Ei nämä mitkään Oakleyt ole, mutta varsin hyvät käyttämiini polaroituihin verrattuna kuitenkin. Hintansa väärti, ehdottomasti!
EDIT: tänään iltalenkillä taivaan ollessa pilvessä kokeilin oransseja linssejä ja toimivat paremmin, kuin monet hinnakkaammat oranssit linssit. Entistä enemmän hintansa arvoiset. Näkyy olevan Lidlissä nyt erillislinsseillä samantapaiset lasit 5.99€. Pitäisköhän ostaa...
MacKonte muokkasi tätä : 02.09.2015 at 21.54
Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...
Ostin juuri keltaisen juoksurepun. Paino 285g / 11,75L 11,99e
Näitä laseja itsekin käytän, aiemmin oli myös samantyyppisiä laseja myynnissä Lidlissä, vaihdettavilla linsseillä, suojakotelo oli kovempaa tekoa ja lasien sisällä oli irroitettava pehmeä solumuovi, jonka tarkoituksena oli kait estää hien valumista.
Lähetetty minun Oneplus One-laitteesta Tapatalkilla
Ostinpa sitten lasit kolmella eri linssillä 5.99e
Eilen ekalla mtb lenkillä oli toi reppu selässä. Repussa vasipullo pumppu ja mehutetra. En huomannut reppua ollenkaan ajossa...tietenkin syynä voi olla sekin että olin tosiaan ekalla lenkillä.
Kävimpä minäkin kaikenlaista sälää, kypärä, satulalaukku, jalkapumppu ja lasit, ei oikein kehtaa moittia kun halpaa oli. Ihan päteviä kaikki silti.
Kypärään olen erityisesti tyytyväinen, paras halpiskypärä mitä olen kokeillut. Sopii omaan päähän hyvin ja punanen valo takaraivossa on näppärä.
GT Avalanche Expert 2010
Jokohan Lidliin saadaan myyntiin hiukan laadukkaampaakin pyörätavaraa, kun kauppa on vuonna 2016 Etixx-quickstepin sponsori. Tai voihan olla, että tiimi vaihtaa Lidlin varusteisiin...
Rule #1: Obey The Rules
Kirjanmerkit