GiantElectrobikeHephaFillari
Sivu 251 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 151 201 241 249 250 251 252 253 261 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 7.501 - 7.530 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

^hyvä! Katotaan kyydit kun tiedetään montako lähtee. Mun autoon sopii 4 hlö ja 3 pyörää. 4 pyörää menee nimellisesti mutta viimeksi kun oli 3 x maasturia niin aika ahtaalta alkoi näyttämään. Voi olla että tulen Lahdesta mutta todennäköisemmin kuitenkin Jäkestä.

Onko joku menossa tänään ajelemaan? Ajattelin lähteä kohtapuoliin lyhyelle kiekuralle.

Sappeelle tulen kanssa, kalustoarvonta menossa vielä kun keulasta kuuluu jotain ylimääräisiä ääniä.

Varmaan lähden omalla kyydillä niin ei tarvitse aikatauluja ihmetellä poispäin. Aamustako (11:00) paikalle?

Mulla taitaa olla vähän haasteita aikataulujen kanssa. Mihin aikaan meinasit tulla pois Rautapelto?

Pitää vielä vähän selvitellä, Rouvan jälkikasvu tulossa kyläilemään niin pitää olla ruoanlaitossa johonkin aikaan. Todennäköisesti tarkoittaa viimeistään neljän aikoihin lähtöä kotiinpäin.

Huominen Sapettaminen kiinnostaa kyllä varsinkin jos mahtuu johonkin kyyteihin.

Mites kyydit järjestellään? 6 miestä ja 5 pyörää(?) tulossa, tarvitaan 2 x auto.

Sappeelle vois tähdätä kello yhdeksitoista, automatkaan menee reilu 1,5h. Takaisintulo on ainakin mulla joustava, voin olla loppuun asti tai lähteä aiemmin. Ehkä mieluummin lähden vähän aiemmin niin ehdin touhuta jotain himassa illalla.

Ollaanko menossa syömään vai otetaanko eväät?

Jos Kelliksen osasto lähtee omalla kyydilllä niin saatteko loput järkeiltyä sopivat kyydit? Mun autoon mahtuu tarvittaessa Jukan lisäksi 1+1 mutta joudutaan vähän säätämään, siis tarvittaessa onnistuu kyllä.

Mä otan omat eväät.

Heccun kanssa ajettiin eilen tällainen. Heccun jälki.
    http://www.sports-tracker.com/workou...b094b775fc391d
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Niin, jos Kellis menee omillaan, Marcolli ei oo ajokunnossa, mitäs sinne Tuomaksen kuljettimeen mahtuikaan. Ja onko Marcolli ottamassa omaa vai vierasta... pyörää? Vai pitääkö lähteä useammalla autolla?

Lienen kyllä aamulla ajokunnossa. Ajattelin vaan, kun on taas auto täynnä avonaista maalipyttyy ym ym. Multa löytyy kyllä 3 filoa vetävä peräkoukkuteline, jos hlöautolla mennään. Täytynee samlata kyydit aamulla.

Mä olen lähdössä kanssa. Eli ei-kellisläisiä olis neljä? Taitaa olla kaksi autoa sitten suosista. Jos me sit mennään Rautapellon kanssa, naapureita ja aikarajoitteisia kun ollaan?

Paitti niin, mistäs suunnasta se Tuomas on tulossa?
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

Mä olen tulossa kotoa. Periaatteessa telineeseen mahtuu 4 filoa, ja todennäköisesti käytännössäkin kun vaan laitetaan mahtumaan.

Mikä Ertsin ja Rautapellon aikataulurajoite on?

Oli Ertsin kanssa puhetta että josko neljän paikkeilla päästäisiin lähtemään kotiapäin. Ehtiihän siinä reilun neljä tuntia ajelemaan eli todennäköisesti on hihat tyhjät... Mistäs olis lähtö?

Niin ja tietysti että mihin aikaan?

Nokka kohti Jäkeä klo 16 OK.
    Voidaan mennä mun autolla, lähtö Polvipolku 25, Saabbi pihalla. Aloitetaan pakkaaminen klo 9.

Sain just asennettua kattotelineet pösöön, jos tarve on ja joltakulta löytyy pyöräteline katolle niin mun kyytiin mahtuu 1+1. Oma pyörä kulkee toistaiseksi sisällä autossa.

Ysiltä nähdään!

Juu, ja hätätapauksessa yhden konkelin saanee tungettua Saapin takahudlariin.

Kiitos, hauskaa oli Sappeella. Kipinää jäi, pitäiskö mennä Tornariin keskiviikkona tai torstaina?

Torstaina ajattelin mennä kokonniemeen, tornimäellekin vois mennä. Siinä on vaan yksi mutta, just kun olitte lähteneet niin tein taas vauhdissa kuperkeikkoja ja lensin olkapää edellä turpeeseen, kotimatka oli tuskaa ja ajattelin että nyt tuli pidempi tauko, mutta nyt aamun perusteella luulen että tästä ehtii toipumaan kyllä torstaiksi.

Aijai. Toivottavasti ei mitään vakavaa ja paraneminen on nopeaa. Tornaria ehdotin vain siksi että en ole käynyt siellä koskaan. Kokonniemi yhtä lailla ok.

Saatoitte muuten olla ennen meitä takaisin Jäkessä, me tehtiin pieni kierros ympäri kauniin Pirkanmaan. Navigaattori otti yhden vasemman oikeana.

Toipumisia Sepolle. Hauskaa oli, oma tavote oli ajella varmasti riskirajan alapuolella ja pysyä pystyssä-onnistu. Olkapää muistutteli terävissä iskuissa olemassaolostaan ja rauhoitti menoa "sopivasti".

Tuohon on vielä itellä pitkä matka, voip olla tekemätön paikka. On se Hurja

Huomenna aamusta Vuosaareen kahville. Kunto kyllä kyssäri, but ill give it a go.
    Siis lähtö Kellikseltä(bussitalleilta) 5:00, polkuja vuosaareen omin eväin, siellä tankkaus ja takas. Tullessa puol välissä N-mäen kkauppa josta jäätelöö tms.
    Paavonpolun ppaikan ohi n.530 jos joku muukin. ilmotelkaa ni ei tarvii turhaa odotella.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Aijai. Toivottavasti ei mitään vakavaa ja paraneminen on nopeaa. Tornaria ehdotin vain siksi että en ole käynyt siellä koskaan. Kokonniemi yhtä lailla ok.

Saatoitte muuten olla ennen meitä takaisin Jäkessä, me tehtiin pieni kierros ympäri kauniin Pirkanmaan. Navigaattori otti yhden vasemman oikeana.
    Vihdoin sain pyörään pykälää löysemmän jousen, niinkun puhuttiin niin pyörässähän se vikaa pitää olla kun tuollalailla kumoon heittelee.
    Ajattelin käydä huomenna ajelemassa ja jos olkapää on ok niin lähden torstaina mäkeen, kyllä se vielä vähän kipeä on mutta muuten ihan ok.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Huomenna aamusta Vuosaareen kahville.
    Tuli käytyä. Tuolviisiin

^aikamoinen lenkki. Taitaisi jäädä ittellä ajamatta. Niin kuin myös Sepon hyppy jää toistaiseksi kokeilematta.

Ajaleeko joku huomenna päivällä? Mä ajattelin käydä päivällä ajelemassa, tai sitten venttaan iltaan ja tulen maalikaupalle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    ^aikamoinen lenkki. Taitaisi jäädä ittellä ajamatta. Niin kuin myös Sepon hyppy jää toistaiseksi kokeilematta.

Ajaleeko joku huomenna päivällä? Mä ajattelin käydä päivällä ajelemassa, tai sitten venttaan iltaan ja tulen maalikaupalle.

Jäis ajamatta, mutta ehkä sitten ensi kesänä. Omat koukerot on sellaisia ettei niitä paljon kehtaa jaella. 3 vko:n tauon
    jälkeen ajelin parituntisen lähimaastoissa. Kevyeltä tuntui.

Jaa se oli Seppo tuossa kuvassa. En tunnistanutkaan kun ei ollut jäykkäperää alla

No nyt on ihan next level hommia, Jukka H

Tosin tota jälkeä voisin joskus koittaa hyödyntää esim Kuusijärvelle asti, jos polkasis syksyllä savusaunomaan.

Kaikkien iloksi alkaa nyt jatkokertomus hiekkatieajelusta Suomineidon helmoista aina päänupin laelle asti ja vähän pidemmällekin.

Matkaa tuli n 1800 km ja nousua oli n 17300 m Garminilla mitaten. Ajopäiviä tuli 15 kpl, lyhin 32 km ja pisin 195 km.

Ideana oli ajaa mahdollisimman paljon muuta kuin asfalttia mutta kuitenkin siten että matka etenee eli asfalttia ajettiin jos muut vaihtoehdot olisivat venyttäneet matka-aikaa liikaa. Yöt vietettiin lakanoiden välissä joka myös vaikutti reittiin ja päivämatkoihin.

Matkaajina oli minä ja Timbe ja huoltoauton kuljettajana Timben vaimo jolle Suuret Kiitokset matkan onnistumisesta.

1. päivä

Lähtö Kaivarin rannasta

Vanhankaupunginkoskella

Jatkoa seuraa joskus
    heccu muokkasi tätä : 19.07.2015 at 21.23 Syy: kokonaisnousun korjaus

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään