Onko kenelläkään kokemuksia vielä Rotorin Inpowerista?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Onko kenelläkään kokemuksia vielä Rotorin Inpowerista?
Sent from my iPhone using Tapatalk
Ensimmäisellä parituskerralla kampi piti laittaa ala-asentoon, toista kertaa ei ole Polar tätä pyytänyt.
Lisäksi pieni käytännön huomio. Mulla Stagesin varastoparisto hyytyi n.20 tunnin kohdalla, eli aika nopeasti. Uudella paristolla on samat tunnit takana ja hyvin pelittää edelleen. Viimeisimmän FW-päivityksen mukana mainostettiin pidennettyä paristonkestoa.
www.kaupinkanuunat.net
Sain vkonlopun yli Toni&Toni -fillariliikkeestä Stagesin kammen lainaksi (kiitoksia liikkeelle erinomaisesta palvelusta saada powerkampi testaukseen).
Helppo asentaa ja tuntui toimivan kuin junanvessa. Pannaan vakavaan harkintaan.
Sama huomio mukana tulleella paristolla, tosin en aivan tarkkaan tunteja katsonut, mutta talven jälkeen ei kampi enää herännyt. Uudella paristolla tuntuu kestävän paremmin.
Toinen huomio, onko jollain ongelmaa että stages kadottaa kadenssin hetkeksi? Välillä olen ajossa huomannut mittaria vilkaistessa, että kadenssi ja teho näyttää nollaa vaikka jalat on vispannut taukoamatta. Parin sekunnin päästä taas lukemat normaalit.
Respect is not given, it is taken.
Minä olen yhdistänyt nuo lukemien katoamiset täristäviin röykkyihin tiessä. Ilmeisesti kiihtyvyysanturit sekoaa ko. tilanteessa. Nopeiten kapine tuntuu toipuvan sillä, että lopettaa polkemisen pariksi sekunniksi ja antaa kammen osoittaa alaspäin sen aikaa.
Itsellä Stages aloitti paristonvaihdon jälkeen (liekö ollut kolmas vaihto, kampi käytössä talvesta 2014 asti) sekoilemaan ja syyksi paljastui patterikotelon kannen yksi katkennut kiinnike. Stagesin eu osaston asiakaspalvelu osoitti vahvuutensa -> lähetti ilmaiseksi patterikotelon kannen ja o-rengastiivisteen.
Uusi valmistaja:
http://www.bepro-favero.com/en/overview/
Mulla olis jo moinen cyclossa mutta kun ei toimi hiilarikammessa (Chorus) ja kammet on niin uudet ettei mitään järkee vaihtaakaan.
Asiaa ihan täysin sivuten eikä liity mitenkään asiaan, eikös Kura-Ace 11-speed kammet toimisi ihan ok vaikka koko muu voimansiirto olisi Chorus 11 speediä?
Mutta aika specööliä kyllä että kampea voi noin vain lainata testiin. Tuota minä sanoisin ASIAKASPALVELUKSI! Hienoa!
En haluu lainaan (vaikka tyrkytettäs) Di2 (vaimikäseonkaanseshimanonsähköhimmelisysteemi) pyörää. Vituttas jos joutus takinkääntöön.... Ja pitäähän nyt osat olla kuidusta tehty eikä raudasta. Sorry offtopicci.
"Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15
Nyt olen itsekin pari päivää käyttänyt Stagesin kampea Polarin V800 kaverina. Hyvin on toiminut ilman ongelmia ja vieläpä helposti. Ja kyllä se zero offset calibration onnistuu Polarin kautta. Kun on harjoitusvalikossa niin vasemmasta yläkulmasta painamalla avatuvasta valikosta pääsee valitsemaan kohdan "poljin anturin kalibrointi! tai jotain sinne päin ja sitä kautta kalibroinnin voi tehdä vaikka ennen joka lenkkiä (ei vie kuin muutaman sekunnin).
Onko kuka ehtinyt kartuttamaan kokemusta BePron tai Powermeterin wattipolimista? Alkaa olla kuppi nurin Vectoreiden kanssa..
http://veloviewer.com/athlete/931321/
http://veloviewer.com/athlete/931321/
No kokemuksia on monia. Miulla on toiminut ku se vanha junan vessa. Kalibroitunut joka kerta, jopa toisen polkimen podin vaihdon jälkeen. Siulla käynnyt sama ku itelle polarin ja suunnon kanssa.
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Tässä on jännintä et Suunnon kanssa toimii vaikkei kalibroidu, ja näyttää ihan järkeviä lukemia. Edgeä ei pysty käyttämään kalibroimatta, ja vaikka ajais "pimeällä näytöllä" lukemat lenkin jälkeen ihan mitä sattuu. Vaikea ymmärtää..
http://veloviewer.com/athlete/931321/
Ootko päivittänyt polkimet podin vaihdon jälkeen.
fillari10.blogspot.fi
www.kareisenpyorakorjaamo.net
Itse yrittäjä
Senkin olen tehnyt. Ja tästä huolimatta: mitäs iloa siitä muuten olisi - eikö podi ole vain "tyhmä anturi"?
http://veloviewer.com/athlete/931321/
Lähetin eilen Stagesin huoltoon. Alkuun patteri kesti kuukauden verran, mutta nälkä kasvoi ja lopuksi söi niitä kuin karkkia. Pari viimeistä patteria kesti vain yhden lenkin. Patterihimon lisäksi alkoi olla vähän laiska, näytti nollaa koko ajan useammin ja useammin. Tarkastin toki, että sisältä kuiva, viimeisimmät päivitykset jne.
Sram Quarq XX1 sen sijaan toimii edelleen paremmin kuin junan vessa.
twitter: @Myrkkykieli
Tätä odotellessa: http://www.dcrainmaker.com/2015/07/f...wer-meter.html
Harmi, kun näistä ei löydy BT smart -tukea![]()
En tiedä miten Stagesissa on patteri kiinni, mutta omassa Rotor Powerissa oli sama ongelma ja parin patterivaihdon jälkeen totesin että sopiva tärähdys pyöräillessä tekee kosketushäiriön laitteeseen. Patterikotelo auki ja kiinni ja taas homma pelasi. Tosin jos tarkastit kuivuuden yms niin vika oli varmasti laitteessa, eli tämäkin viesti jäi aika turhaksi.
Stagesia saa nyt näköjään sramin kammille 499e:llä ihan heidän omasta nettikaupasta, eli hinta tipahtanut aika lailla.
http://www.stagescycling.eu/shop/ROA...Rival-GXP.html
Vaan josko sitä vielä pari vuotta odottelisi että hinnat tulevat lisää alas.
Jotain kertoo kun Garminin oma ammattilaistallin kuskeillakin on SRM:ää alla. Olettaisin että paskaa tuotetta lukuunomattamatta kaksi muuta on kunnossa ja jossain määrin painettakin sponsorin tuotteiden käyttöön. Sponsorin kippaamat rahat lasketaan kuitenkin miljoonissa/kausi. Mut ei kelpaa alle edes rahalla...
"To avoid hitting the bumper of the car in front, I struck the pedestrian."
DCRainmakerin raportti Powertapin pedaaleista:
http://www.dcrainmaker.com/2015/08/p...ls-review.html
Rule #1: Obey The Rules
Se tekee minun kirjoissani aika paljon, kun tekninen toteutus on pyritty tekemään ainakin loppukäyttäjälle näkyviltä osin mahdollisimman yksinkertaiseksi. Tuon DCR:n jutun perusteella PowerTapin P1:t näyttää olevan sillä saralla ihan kirkkaasti edellä. Suunnittelu on tehty kärsivällisesti ja melkein kuin tarkoituksella kaikki Vectoreiden suurimmat tekniset hankaluudet korjaten.
"Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15
Jäätävät ankkurit! Ei jatkoon.
Niin painaahan ne peräti100 grammaa enemmän kuin Vectorit. Taitaa olla ainoa negatiivinen ominaisuus verrattuna esimerkiksi Vectoreihin. Suurin ero painossa taitaa tulla AAA-pattereista, jotka käsittääkseni mukana tuossa punnauksessa.
Pian saa n. 400 € tehomittaria. 4iiii precision tehomittarin tuotanto-ongelmia on saatu näköjään ratkaistua ja toimitukset ovat alkaneet sujua ajallaan ja Watteam PowerBeat on kertonut julkaisuajankohdan
https://www.facebook.com/4iiiicom
https://www.facebook.com/WatteamPowerBeat
Kirjanmerkit