Lainaus Alkujaan tämän lähetti V1l1 Katso viesti
Moi,
Onko kukaan joutunut olemaa yhteydessä polarin asiakaspalveluun huonon lataus- ja synkronointi kosketuksen vuoksi? Mikä on käytäntö polarilla näissä tapauksissa? Oma on ruennut vajaan vuoden käytön jälkeen oikuttelemaan.
Vuoden vaihteessa ja ennen sitä jatkuvasti soittelin ja kerroin ongelmasta. Lopulta ottivat huoltoon ja lupasivat uuden tilalle. Kolme viikkoa huollossa ja sama vanha paska tuli tilalle. Ostin Suunnon, sen kanssa muutama kuukausi, mutta lievä kuoppa rintakehästä aiheuttaa Suunnon vyöllä sen, että sykemittauksesta ei toiminut. Kesäkuussa ostin uuden Polarin ja tämä toimii kuin unelma. Yhden kerran on treenin merkannut korkeana aktiivisuuspalkkina.
Polar voisi oikeasti palkata muutaman hyvän tyypin kehitysporukkaansa. Tässä uudessa 800:ssa on se kumisuoja latausportin edessä.