HephaElectrobikeFillariGiant
Sivu 22 / 53 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 12 20 21 22 23 24 32 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 631 - 660 / 1581

Aihe: Polar V800

Synkkaus pelleilee edelleen välillä. Viime torstaina tehty noin 5 tunnin lenkki ei näy kunnolla selain-flowssa. iLuurissa näkyy kaikki tuosta lenkistä, mutta selaimessa on vain kokonaisaika, -matka ja -kalorit. Käppyrät ja kartta puuttuu täysin.

Topeak Panobike on toiminut hyvin. Sellainenkin bugi tuntuu olevan, että kun laittaa harjoituksen pauselle ja jättää kellon pyörään ja poistuu sykevyön kantavuuden ulkopuolelle, ei kello löydä aina sykevyötä tai kadenssianturia harjoitusta jatkettaessa. Pari kertaa kun keskeyttää ja jatkaa uudestaan niin on toistaiseksi aina löytynyt.
    Rule #6 // Free your mind and your legs will follow.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zander Katso viesti
    ...ei kello löydä aina sykevyötä tai kadenssianturia harjoitusta jatkettaessa. Pari kertaa kun keskeyttää ja jatkaa uudestaan niin on toistaiseksi aina löytynyt.
    Oletko yrittänyt tehdä anturien hakua pikavalikosta?

En ole kokeillut.

Sillä ne löytyy ilman stop/start -kikkailua.

Joku sen täällä aiemmin vinkkasi, kiitokset.

Se on mun mielestä hienoa, kun tuntuu että - suurimpaan osaan - V800 tai Flow'n havaituista "ongelmista" löytyy ratkaisu/vinkki, yleensä heti kun täällä kysyy! Äärimmäisen arvostettavaa.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Se on mun mielestä hienoa...
    Tää on niiiiiin yhteisö tää topic!

Pitäisi oikeastaan järjestää V800-tapaaminen tai V800-päivät. Tai vähintäänkin oltaisiin kaikki toistemme kavereita flowssa niin näkis miten on kulkenut ja miten on nukuttu

Kiitoksia vinkistä! Vaikka voishan tuo löytää ne itsekin uudestaan, jos oikeen sulavasti toimisi

Tuon näköinen on se rikkonainen treeni selaimessa. Ei tule käppyröitä vaikka kuinka synkkailee.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Oletko yrittänyt tehdä anturien hakua pikavalikosta?
    Start stop on sykevyön kanssa ainakin nopeampi. Toimii itsellä ainakin heti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti JackOja Katso viesti
    Pitäisi oikeastaan järjestää V800-tapaaminen tai V800-päivät.
    Joo vähän niinku Aidalle! (josko tähän tapaamiseen tultaisiin sitten ihan paikalle saakka)
    -L.

Flow ei toimi

-L.

Juu, kännykän kautta ei yhdistä, mutta kompuutterin kautta sain synkattua. Outoa.

iPhonella tulee "Palvelu ei ole käytettävissä" ...hirveet vieroitusoireet
    -L.

Minulla sekä synkkaus että mittarin lataus ovat loppuneet totaalisesti. Molemmat kyllä käynnistyvät, mutta loppuvat sitten saman tien. Olen tutkinut mahdollisia kontaktiongelmia haenleuoissa, mutta ei vaikuta siellä olevan vikaa. Vähän alle vuoden laite ehti toimia......
    „Quäl dich, du Sau!“ (Udo Böltz)

Lainaus Alkujaan tämän lähetti sianluca Katso viesti
    Minulla sekä synkkaus että mittarin lataus ovat loppuneet totaalisesti. Molemmat kyllä käynnistyvät, mutta loppuvat sitten saman tien. Olen tutkinut mahdollisia kontaktiongelmia haenleuoissa, mutta ei vaikuta siellä olevan vikaa. Vähän alle vuoden laite ehti toimia......
    Takuu hommiahan noi on.
    Miksi tänne pitäisi jotain kirjoittaa?

IncBuff Guest
    Takuuseen. Saat uuden tilalle.

Onko sulla mittarissa se suojatulppa latausliittimen päällä? Itsellä oli samanlaisia oireita ja epäilin kanssa vikaa, kunnes tajusin missä asennossa sen suojatulpan pitää olla ettei leuat irtoa. Se tuntui tosiaan ihan kontaktihäiriöltä ensin.
    -L.

Suojatulppa?!? Ei mulla ole mitään semmoista...

Joo uudemmissa on tämmöinen tulppa

http://www.tmiland.com/wp-content/up...2-16.12.42.jpg
    -L.

Eipä ole mitään suojatulppia mittarissani, mittari juuri heinäkuussa tulee vuoden ikäiseksi. Taitavat Polarilla vähitellen saada infoa tuotteen heikkouksista....

Mulla oli kanssa vastaavia ongelmia. Latasi, jos puristi koko ajan yhteen. Käytin apuna tiukkaa pyykkipoikaa.

Kysyin asiakaspalvelusta mitä tehdä. Ilmoitin sarjanumeron ja kohta tuli tilalle uusi laturin johto. Uudella liittimellä lataus ja synkkaus pelaa kuin se kuuluisa junan vessa.

Ehdin kysellä pikakysymyksissä, mutta kokeillaanpas täällä. En ole tällaisia laitteita käyttänyt liiemmin, saati niiden tekniikka seurannut, joten on paljon avoimia kysymyksiä - jos jotakuta kiinnostaa ottaa kantaa, olen hyvin kiitollinen.

Olen laiska ja pihi harrastelijapyöräilijä.
    Olen käyttänyt sykemittauksessa ja ajettujen matkojen seurannassa Class Ohlssonin sykevyötä yhdistettynä puhelimeen ja Endomondoon. Tovi sitten tuo sykevyö sanoi sopimuksensa irti, ja pitäisi hankkia uutta. Toisaalta olen totaalisen kyllästynyt laahaaviin tuloksiin, joten treenejä olisi parannettava. Kehitysohjelmaa tukemaan pitäisi hankkia kunnollinen sykemittari, joka olisi samalla myös ns. ajotietokone, eli ei tarvitsisi käyttää useita laitteita.

Olisi useampikin kysymys:
    - Miten esimerkiksi Polar V800 toimii tässä? Saako tuon kellon tankoon jotenkin kiinni, vai tarvitaanko erillisiä aparaatteja?
    - Millaiset kadenssi- ja nopeusanturit kannattaa hankkia?
    - Vai saisiko tähän tarkoitukseen halvemmalla jonkun vastaavan tai hieman huonomman/paremman laitteen?

Ihan pelkkä mittauskin periaatteessa riittäisi, mutta ilmeisesti tuossa Polarissa on jotain palautumista approksimoivia toimintoja ja kaikkea muuta hankalaa. Mahtaako niistä olla hyötyä? Kannattaisiko kuitenkin valita vaan Garminin Edge 810?

Hieman ööö... vitutt... ööö... ihmetyttää kun oma mittari tuli haettu verkkokauppa.com:sta ihan vaan viikkoja sitten ja siinä ei ole tuota suojatulppaa. Kerpeles, paskanko möivät. Vaan ei auta valittaa, mittari on pelittänyt aivan loistavasti.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Santerius Katso viesti
    Ehdin kysellä pikakysymyksissä, mutta kokeillaanpas täällä. En ole tällaisia laitteita käyttänyt liiemmin, saati niiden tekniikka seurannut, joten on paljon avoimia kysymyksiä - jos jotakuta kiinnostaa ottaa kantaa, olen hyvin kiitollinen.

Olen laiska ja pihi harrastelijapyöräilijä.
    Olen käyttänyt sykemittauksessa ja ajettujen matkojen seurannassa Class Ohlssonin sykevyötä yhdistettynä puhelimeen ja Endomondoon. Tovi sitten tuo sykevyö sanoi sopimuksensa irti, ja pitäisi hankkia uutta. Toisaalta olen totaalisen kyllästynyt laahaaviin tuloksiin, joten treenejä olisi parannettava. Kehitysohjelmaa tukemaan pitäisi hankkia kunnollinen sykemittari, joka olisi samalla myös ns. ajotietokone, eli ei tarvitsisi käyttää useita laitteita.

- Miten esimerkiksi Polar V800 toimii tässä? Saako tuon kellon tankoon jotenkin kiinni, vai tarvitaanko erillisiä aparaatteja?
    - Vai saisiko tähän tarkoitukseen halvemmalla jonkun vastaavan tai hieman huonomman/paremman laitteen?

Ihan pelkkä mittauskin periaatteessa riittäisi, mutta ilmeisesti tuossa Polarissa on jotain palautumista approksimoivia toimintoja ja kaikkea muuta hankalaa. Mahtaako niistä olla hyötyä? Kannattaisiko kuitenkin valita vaan Garminin Edge 810?
    Kello toimii loistavasti myös pyöräilyssä.
    Tankokiinnitykseen tämän tyyppinen mötikkä on mulla toiminut. Tosin itsellä ei ole juuri tuota Suunnon, vaan joku noname.
    Mulla on myös Sports Trackerin nopeus- ja kadenssisensori. Toiminut moitteettomasti.

Jos käyttäisin pelkästään pyöräilyyn, niin olisin ehdottomasti valinnut Garminin joko 510 tai 810 mittarin.

Eski Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Santerius Katso viesti
    V800 toimii hienosti. Tankoon sen saa kiinni esim. tällaisella -> http://www.bike-discount.de/en/buy/p...038/wg_id-1292

Itse olen pärjännyt pelkällä kadenssianturilla ->
    http://www.bike-discount.de/en/buy/p...r-smart-214050
    Nopeus- ja kadenssianturit on saatavilla settinä ->
    http://www.bike-discount.de/en/buy/p...h-smart-441955

Huonompia ainakin löytyy. Palautumisenarviointi on hyödyllinen ja se ei ole mitenkään hankala, eikä vaadi mitään muuta kuin laitteen pitämistä ranteessa.

IncBuff Guest
    Nopeus- ja kadenssianturit kannattaa hankkia yhdessä eli sellainen jossa ne on samassa anturissa. Esim. Topeak Panobike, SportsTracker tai Wahoo.

Harmillisesti näyttää Tahkon kolmen kierroksen hikoilun synkronointi menneen persilleen. Kellossa treeni näkyy ok, mutta Flowssa näkyy ainoastaan kestoaika. Kokeiltu synkkaa sekä puhelimen, että PC:n kautta, mutta ei auta. Onkos kukaan keksinyt mitään keinoa synkata uudelleen? Tai tuleeko muita ideoita mieleen millä tilanteen voisi koittaa korjata?

Kello näyttää kyllä ihan vakuuttavat lukemat kyseisestä rypistyksestä. Matka 187,4 (nopeusanturilla), kaloreita 12454, nousua 3445, aktiivisuus päivältä 1789%.

V800_downloader ehkä...
    Life is short, go ride!

Ei voi muuta kuin kehua Polarin tuotetukea.... soitin Kempeleelle ja valitin että mittari ei lataudu ja ei synkronoi tietoja. Ottivat yhteystietoni ja lähettävät uuden mittarin....

Lainaus Alkujaan tämän lähetti bog Katso viesti
    Harmillisesti näyttää Tahkon kolmen kierroksen hikoilun synkronointi menneen persilleen. Kellossa treeni näkyy ok, mutta Flowssa näkyy ainoastaan kestoaika. Kokeiltu synkkaa sekä puhelimen, että PC:n kautta, mutta ei auta. Onkos kukaan keksinyt mitään keinoa synkata uudelleen? Tai tuleeko muita ideoita mieleen millä tilanteen voisi koittaa korjata?

Kello näyttää kyllä ihan vakuuttavat lukemat kyseisestä rypistyksestä. Matka 187,4 (nopeusanturilla), kaloreita 12454, nousua 3445, aktiivisuus päivältä 1789%.
    Valitettavasti tuohon ei taida olla mitään keinoa. Itsellä kävi samanmoinen kupru lauantain reenin osalta ja kyrsiihän se.

Ilmeisesti tuo johtuu jollain tavalla flow serverin toimimattomuudesta synkronointihetkellä. Itselle ei aiemmin ole tullut ko kuprua kuin johdolla synkatessa mutta nyt iski puhelin synkronoinnissakin sama vika. Eli puhelimen flowssa ok, netissä vain kesto ja matka.

Valinta on yllä olevien kysymysteni osalta tehty. Päädyin vertailun jälkeen tuohon Garminin Edge 810:aan, kun pääasiallisesti pyöräilyä varten tulee, ja kaikki kamppeet sai mukavasti samassa paketissa alle 340 eurolla. Menkööt sitten juoksut ja muut puhelimen avulla. Kiitoksia konsultaatiosta.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •