GiantGarminElectrobikeMPMessut
Sivu 2 / 3 EnsimmäinenEnsimmäinen 1 2 3 ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 31 - 60 / 80

Aihe: Voihan p*rse - apua hanuriin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti tunkkari Katso viesti
    Ahteri amputaatio??
    Perseettömyys voisi ottaa koville, pyöräillessä, ja muutenkin esim. kaupassa lapset nauraa
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Linola suojaava balsami sitä kannattaa kokeilla. .tai sit jos pahemmin päässy jo niin Pimafucort voide/salva. .ja tehoa on..Itse käytän välillä...✌☺.

Lähetetty minun SM-T335 laitteesta Tapatalkilla

Kyllä täällä nyt pidetään hulluja jännityksessä...

noniinno Guest
    Vanha sanonta kuuluu, "Lainaisitko naamaasi, mulla on perse remontissa"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti noniinno Katso viesti
    Vanha sanonta kuuluu, "Lainaisitko naamaasi, mulla on perse remontissa"
    -L.

Noniin, pahoittelut venyneestä vastauksesta. Perse on yhä kehossa kiinni, mutta työkiireet pakotti olemaan internetissä normaalia vähemmän

Pääsin eilen ihotautilääkärin vastaanotolle ja tuomio oli karvatuppitulehdus (follikumikälie). "Finnien" lisäksi lääkärin mukaan ihossa oli hankaumavahinkoa, joten se selittänee ongelman synnyn. Omalla hanurianalyysillä en tuota hankausta ollut huomannut, joten olipa hyvä että joku pääsi tiiraamaan lähempää! Mukaan apteekista tuubi antibioottivoidetta ja sitä onkin sitten hanuriin uponnut tasaista tahtia. Sibicortia olisi kuulemma saanut apteekista ilman reseptiä (jonka pitäisi tähän myös jeesata useimmissa tapauksissa), mutta pyysin tuhdeimmat mahdolliset mömmöt varmuuden vuoksi. Lisäksi kuten monet täällä ehdotti, niin lääkäriltäkin tuli ohjeistusta viettämään aikaa munasillaan mahdollisimman paljon. Treenasin sitä tänään etätöiden merkeissä ja hyvin jo sujuu!

Tutkin vinkkien mukaisesti vielä ajokamat kotosalla läpikotaisin ja huomasin, että käyttämissäni ajohousuissa pehmuste oli hieman nuhraantunut juuri tuon kipeän persposken puolelta. Pökät löysivätkin siitä sitten tiensä suoraan roskiin.

Tänään jo hanukka tuntuu huomattavasti kevyemmältä istua, joten ehkä tässä on vielä toiveita saada takamus ajokuntoon ennen reissua. Vielä ei satula varsinaisesti luokseen houkuttele, mutta sohvalla sentäs kärsii jo istuakin. Alasti.

Kandee reissulla voidella säämiskä (vaikka ois keinosäämiskä), niin pienenee riski hiertymistä. Itse oon käyttänyt decubalia runsaasti säämiskään ennen pitkiä lenkkejä. Paljon mukavampi on ajaa. Nivusiin ehkä baby oilia vielä hieman, luo pikantin fiiliksen....
    ”Mitä enemmän somessa seuraa muiden elämää, sitä vähemmän ehtii elää omaansa…..”

Pylly-Assos on hyvää
    -L.

^ Komppaan ja taidankin itseasiassa sipaista sitä tänään hanuriin, kun pian on lähtö pienelle randosojotusreissulle..
    Krossikommuuni / Syöte MTB

Lainaus Alkujaan tämän lähetti LJL Katso viesti
    Pylly-Assos on hyvää
    Riippuu. Itse kokeilin aikoinaan ja en tykännyt. Jotenkin lismasempi perse tuon kanssa kuin ilman rasvaa. Housu jopa tarttui hanuriin tiukemmin muistaakseni mitä ilman rasvaa? Joten itse ajan ainakin ihan naturellina.

Tein tosin löydön vuosi sitten tms. Brooks oli paljon parempi perseelle mitä tuommoset rasvat! Ja Castellin ProgettoX2 tietysti.

Hyvä että veturin perse on nyt parantumassa. Persevaivat on perseestä, pyöräilijälle.

Assos on kyllä hyvää hiertymille ohuesti sipaisten myös lenkkien välillä, niinku hoitomielessä.

Ite en oo hirveesti tarvinnu maastopuolella Mitä nyt nivuset välillä vaatii rasvaa..ja käytän alushousu mis vaippoja parit bibsit pehmustettu on käytän niitäkin..kun lämpenee kelit..et pärjätään 🆒😊

Hyvä kuulla, että aloittajalla helpottanut jo. Jos muuten tulee esim sheivailun jälkeen pieniä punaisia, yleensä melko kutiavia näppyjä, niihin auttaa ihan hydrokortison voide tai muu kortisoni ja vähän väljemmät vaatteet ja muutamassa vrk:ssa ovat hävinneet. Jos niitä raapii tai muuten hankaa vaatteilla tai pitkillä pyörälenkeillä ne voivat tulehtua ihan kunnon karvatuppitulehdukseksi/paiseeksi, joten kannattaa ainakin hankautuvilla alueilla pitää lyhyt tauko (jopa vrk voi riittää) jos näppyjä ilmenee, sillä ne häviävät yleensä tosi nopeasti jos saavat happea.
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

Kun sheivaa naaman kun niin pitäähän jollain desata, ettei tuu näppyjä. Käsidesi on mun aftershave.... Miksei muualekin....
    ”Mitä enemmän somessa seuraa muiden elämää, sitä vähemmän ehtii elää omaansa…..”

Toi on varmaan yksilöllistä..itse en ole koskaan menneeseen 50 vuoteen tehnyt moista parranajon jälkeen. Ei mitään ongelmia koskaan.

Ehkä pitäis kokeilla Assosta

^
    Harva paikka meillä hengittää niin hyvin kuin kasvot, eikä niihin siksi yleensä mitään tule, mutta koitapa ajella vaikka kainaloitasi, mitä naiset usein tekevät säännöllisesti. Ennemmin tai myöhemmin onnistut sheivatessa hankaamaan sen verran, tai sitten kainalon ihon hankautuminen kylkeen aikaansaa, että saat pari-muutaman punaisen, pienen, mutta isosti kutiavan näpyn kainaloosi, jossa ne käden alhaalla ollessa hankautuvat vielä lisää.
    -team Söpöshox

Hyvähän täällä on hihitellä, mutta Veturin tilanne on totinen paikka kenelle vain - mutta etenkin pyöräilijälle. Kerran olen saman sorttisessa liemessä ollut, sen episodin jälkeen olen käyttänyt >100 km lenkeillä assoksen salvaa. Ja hygienia on A&O.
    Pyöräilyvideoita * Vuoden pyöräilyteko 2015 * www.velogi.com * www.youtube.com/velogi

Minä hihittelen ja kärsin parhaillaan samasta vaivasta. Pylly-Assosta olisi puoli purkkia jossakin mutta wife on piilottanut sen muutossa jemma-nimiseen paikkaan
    -L.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Velogi Katso viesti
    Hyvähän täällä on hihitellä, mutta Veturin tilanne on totinen paikka kenelle vain - mutta etenkin pyöräilijälle. Kerran olen saman sorttisessa liemessä ollut, sen episodin jälkeen olen käyttänyt >100 km lenkeillä assoksen salvaa. Ja hygienia on A&O.
    Totta, mutta niin se tuppaa olemaan, että mitä intiimimmästä alueesta kyse, sitä enemmän hihittelyä ja syy siihen lienee, että jo intiimialueen tulehtuneiden pattien ajatteleminen on aika stressaavaa ja hermostuneena ihmiset tuppaavat joskus naureskelemaan.
    Onhan meillä suojarefleksit muutenkin paljon voimakkaammat intiimialueella. Esim. mies, joka katsoo telkusta, kun toinen mies saa potkun nivusiin suojaa usein omansakin vaistomaisesti, ihan vaan varmuuden vuoksi.
    -team Söpöshox

Yks juttu tosta parranajosta tuli mieleen..Jos ajaa karvoja nivusalueelta niin partaterällä ajettu karvan pää on terävä & saattaa satulan ja ihon välissä pujahtaa takaisin ihon sisään aiheuttaen ongelmia. Trimmerillä tai kotiparturityyppisellä koneella leikatun karvan pää on suora eikä niin suuri riski em. skenaarioon.

^Mutta trimmerillä ym. ei saa posliiniksi.
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Antza44 Katso viesti
    ^Mutta trimmerillä ym. ei saa posliiniksi.
    Sit pitää ottaa vahaus

Vahauksela vasta saa ongelmia kun karvat saattaa alkaa kasvaa ihon sisällä...

Kyllä ne voi kasvaa ihon alle yhtälailla sheivauksen jälkeen. Vahaus ja esim epilaattorit pitää karvat vain hieman pitempään pois, mutta ne on kivuliaampia vaihtoehtoja. Karvanajokoneita en suosittelisi käytettävän intiimialueella. Niillä, jos nyt edes onnistuu, saa ajaa monta kertaa jos posliinia haluaa ja herkemmällä ihoalueella tekevät helposti haavoja, voi iho jäädä väliin yms. ja muutenkin aroissa paikoissa, joihin näkyvyys vielä huonompi ne ovat ihan mahdottomia välineitä.
    -team Söpöshox

Puoliapinan tyhmä kysymys: miksi pitää sheivata alapäätä?
    Polje vaan poika, ketjua kyllä riittää...

^
    Haha, eihän sitä pidä sheivata, mutta jotkut haluavat pitää karvattomana. Sinänsä, jos miettii hygienian kannalta, niin kyllähän se karvaton iho on helpompi pitää puhtaanakin, naisilla on kerran/kk tulva yms. ja toiset taas esteettisistä syistä tykkäävät ajella/vahata.

Enemmänkin se on minusta makuasia, toiset vaan tykkää karvattomasta ihosta. Itse en kyllä pystyisi käydä vähän väliä jotain brassivahausta ottamassa, auts.
    -team Söpöshox

Ensimmäinen kerta menee jännittäessä ja siksi ehkä kivulias,siihen tottuu 😉

Niin tottuu 🆒😊

Ei kaikki totu. Lisäksi toisilla on herkempi iho, joka voi reagoida voimakkaastikin vahaukseen mm. erikokoisilla punaisilla pateilla, mutta toki se on ihan tehokas ja toimiva ja siten hyvä karvanpoistomenetelmä niille, joiden iho sen kestää.
    Kannattaa sitä ainakin kokeilla jos haluaa karvat jostain pois. Epilaattoreista myös osa tykkää, mutta niissä sama ongelma herkkäihoisille, voi iho reagoida nostaen pitkäänkin säilyvät punaiset patit. Ei nämä vaarallisia ole, häviävät usein itsestään ja jos on niin herkkä iho, että näitä tulee vahauksesta tai epistä niin kannattaa sheivailla, tai käydä vaikka laserilla poistattamassa karvat, jos alue pieni tai kukkaro iso.
    -team Söpöshox

Itselläni oli joskus paise 16v ikäisenä, juurikin rankemman pyöräilyn ja huonon hygenian myötä. Kesti monta päivää ja lopuksi leikattiin ilman puudutusta, eli viiltoa kehiin ja nesteet ulos.

No nyt, about 15v jälkeen tuli toisen kerran, sama kohta. Olen ehtinyt jo 2v ajaa päivittäin pyörällä, ja nyt vasta tuli eteen. Kaapista löytyi Pimafucort, kattoo jos auttais tai sit lääkäriin huomenna sopivampaa reseptiä hakemaan.
    https://www.facebook.com/groups/110730039321174/ <- PK-seudun vapaamieliset pyöräilijät, joini mukaan!

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •