Kokonniemeen olisi tarkoitus ensiviikolla mennä testaamaan niitä helpompia mäkiä, muita kiinnostuneita jos saisi pienen porukan sinne ?
Kokonniemeen olisi tarkoitus ensiviikolla mennä testaamaan niitä helpompia mäkiä, muita kiinnostuneita jos saisi pienen porukan sinne ?
No olipa hyvä että kävin yksinlaskin ne kaksi rinnereittiä alas ja tuli todettua että ei ole jäykkäperällä niin kivaa. Pyörä kyllä toimi ja sain jopa pidettyä jonkun näköistä vauhtia yllä, mutta outo rata ja pienet yllärit reitillä aiheutti pari paniikkikohtausta, kaatoja ei kuitenkaan tullut.. onneksi oli toimivat jarrut
Suurin ongelma oli ylösnousu, siinä syy että tuli vain kaksi laskua. Satulatolppa ja hissinaru eivät olleet millään muotoa yhteensopivia, eka nousulla luiskahti kesken nousun irti ja napsahti polvitaipeeseen, oli pieni paniikki hetken aikaan mutta lähti irti ja sitten työnnettiin ylös..mies hapoillatoinen kerta ei ollut sen helpompi, tälläsin niin hyvin kun pystyi ja silti väänsi koko ajan irti tolpan takaa, sain oikeasti tehdä töitä että selvisin ylös asti, ei vaan pysynyt paikoillaan.. hapoilla taas
olo oli kun olisi ollut kehässä 10min ja hissin pitäisi helpottaa nousua ?
Katselin siinä sitten muiden nousua ja hyvin se paketti pysyi kasassa toisilla, en tiedä mitä tuli tehtyä väärin, kun ei sitä kahvaa saannut kun tasan yhdellä tavalla paikoilleen.
Ankkuri persiin - ei satulatolpan taakse.
Kirjoittaja on tunnettu kaikkien alojen erityisasiantuntija.
Pidä toisella kädellä ankkurista tai sen varresta kiinni, oli ankkuri sitten satulatolpan tai perseen takana.
Mikäli ankkuri/sompa aiheuttaa pumppausliikettä (ja sen myötä ongelmia), niin itse olen ainakin "sitonut" vauhtia jarrulla, tasoittaakseni menoa.
Kirjanmerkit