^
Okei, paljon kiitoksia tiedosta. Tätä juuri ihmettelin kun se pohja oli niin erinäköinen, kuin muissa.
Sain minäkin hyvää palvelua alakerran juoksuosastolla kompressiosäärystimiä katsellessani. Hyvä kun ehdin ottaa säärystimen käteen kun apua jo tarjottiin (vs pyöräilykenkiä olisin saanut katsella vaikka loppuillan itsekseni, vaikka olin välillä ainoakin asiakas, ellen olisi apua itse pyytänyt). Pyöräosastollakin olen saanut välillä ihan hyvääkin palvelua, mutta nämä toistuvat ongelmat vie kyllä enimmät innot niitä mainostella.
Ilmeisesti pyöräosastolla ainakin osaan myyjistä pesiytynyt ajatusmalli, että asiakkaita voi palvella pääsääntöisesti hyvin, kunnes heille joku antaa epäreilun hinnoittelun/huonoa palvelua ja asiakas erehtyy vielä huomauttamaan, että näin kävi. Sitten myyjät katsovat oikeudekseen valikoida asiakkaat ja palvella tällaista "valittajaa" vasta viimeisenä tai jättää palvelematta, ellei hän tule itse apua pyytämään. Silloinkin tällainen myyjä palvelee vain juuri sen verran, kuin hänen mielestään tällaista asiakasta kannatta, eli kuten kenkiä katsellessani ei vaivaudu edes lyhyesti selittämään/selvittämään miksi pohja erilainen.
Kirjanmerkit