Kerettiläisyttä vai ei. Se jääköön jokaisen harkintaa. Oli sitten uskossa tai ei niin suu messingillä ajelin pitkän illan. Suosittelen koeajamaan tänään esim. tehtaansuon juurakon läpi tahi Tapikselta koulun viereisellä mäellä. Molemmissa tapauksissa huomaa kuinka pienikin avustus tuo lisä pontta etenemiseen. Olin yllättynyt kuinka hienovaraisesti lisävoima tuodaan ajon tueksi. Avustus tasoja on 4 "Eco, tour, soport ja turbo" Hakakallion enska pätkällä otin olkapäille osumaa näreeseen. Vauhti kun lisääntyi noin 8-10km/h alkoi kaikki tapahtumaa normaalia nopeammin. Loppulenkistä jalat olivat tikissä tikissä, mutta kädet ja keskivartalon väsyneet. Tämä on kyllä Trekiltä hieno taidonnäyte. Pyörän hallittavuus oli kömpelö johtuen 18kg painosta. Eli sähköt painaa jotakuinkin 6kg. Tähänkin tulee lähiaikoina muutos. Nuo Li-ion akut tulee vaihtamaan 2-3 vuoden sisällä. Lenkillä voi kysellä lisää fiilareista.
Kirjanmerkit