Ai niin 1980-luvulla ajettiin Pirkan Pyöräilyssä Muroleen pätkä Kurun takana soratiellä sinne kanavalle asti ja ei siitä silloin muistaakseni ylimääräisiä jupinoita ollut. Sitten kun sitä alettiin tekeen pikitieksi ajettiin PP Kangasalan-Sahalahden-Kuhmalahden ja Pälkäneen kautta muutaman vuoden ajan.

Lainaa viestiä vastauksessa
tänään Girodespoossa meidän tiimillä oli
pääsin kerran nostaan kättä, kun yhdeltä tiimin kärkikuskilta meni kumi! Mun pyöräilyuran huippuhetki! Toinen oli se, kun Mallorcalla ostin Spessun kengät, niitä esiteltiin oikeen ravintolan pöydällä
️ Niin... Luulen että se oli kärkikuski, kun ajeltiin peräkkäin puolet reissusta 
Näkötorniltahan voi sitten liittyä joukkoon myöhemminkin, siellä ollaan noin klo 1715. Ajatuksissa ajaa aluksi lämmittelyt kevyellä välityksellä, sitten välitystä nostaen. Välillä voidaan käydä varioimassa reittiä ajamalla kirkon kohdalta Mäkikatu - Harjunpää jolloin saadaan maksimiprosentit (ja sykkeet). Toiselta puolen voidaan välillä ajaa ammattikoulunmäki.

Pirkkalassa on pirusti fasaaneja, Lidlin paikkeilla koira jahtas järettömän kokoista kanalintua pellolla joka päänkorkeudella suuntasi lentonsa sivustapäin mun kiitävää Colnagoa kohti. Koska matka oli taittunut joutuisaan, en tahtonut jarruttaa vaan kiihdytin. Valehtelematta alle metrin päähän jäi yhteentörmäys.

Kirjanmerkit