GiantFillariElectrobikeHepha
Sivu 246 / 281 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 146 196 236 244 245 246 247 248 256 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 7.351 - 7.380 / 8418

Aihe: MTB Järvenpää

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Btw. jos jollain tarvetta POC:n kyynäreille (L-koko, Rautiksen vanhat) saa tulla hakemaan multa. Kunto hyvä tai erinomainen, mulla pitäisi vaan olla isompi haba jotta pysyisivät aina paikoillaan
    Itsellä on salilla käynti jäänyt vähille vaivojen vuoksi ja mahaa lukuunottamatta kroppa kutistunut, niin ratkaisin tämän ongelman sillä, että muori ompeli pienet taitokset suojiin. Nyt pysyvät mukavasti paikoillaan pikku röykytyksessäkin

Timbe: (olin lainaavinani tähän sua...)
    En oo koskaan maratonkisoja ajanut, mutta yhtäkkiä iski hullu ajatus, että pitäiskö lähteä sekin kokeileen, vaikka kuntokin on surkea. Pitäisi mennä ajamaan reitti etukäteen lähinnä sen tutkiakseen, onko täysjäykkä Gladiator oikea väline.
    Ekkös säs ollu Tahkolla? 2010 tai 11?
    Jos en väärin muista, jo vuosia sitten todettiin Foorumilla oikea peli Korsoon olevavan XC-täpäri. Joku kannatti kai jäykkäperääkin, mutta ite sanoisin jottei sinne millään täysjäykällä kannata lähtee. Itteesä kiusaan.
    onks pakko, jos ei haluu

Tuli vähän mutkia matkaan. Tällä hetkellä huomisen pläni on Espooseen EKP:n poluille aamusta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    En oo koskaan maratonkisoja ajanut, mutta yhtäkkiä iski hullu ajatus, että pitäiskö lähteä sekin kokeileen, vaikka kuntokin on surkea. Pitäisi mennä ajamaan reitti etukäteen lähinnä sen tutkiakseen, onko täysjäykkä Gladiator oikea väline.
    Kysy Hans Kompis. On ajanut Korson jäykällä teräskaratemonkey-sinkulalla.
    Kirjoittaja on tunnettu kaikkien alojen erityisasiantuntija.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti TuomasR Katso viesti
    Tuli vähän mutkia matkaan. Tällä hetkellä huomisen pläni on Espooseen EKP:n poluille aamusta.
    Vielä enemmän mutkia kun iskarin puslat lopullisesti vaihtokunnossa. Jää siis tältä viikonlopulta väliin, kele.

Käväistiin Jorin ja Joonan kanssa Messilässä ajamassa enskaa viime viikonloppuna: http://ertsi.blogspot.fi/2015/05/san...1-messila.html

Kolmen viikon päästä Himoksella on tiedossa mielenkiintoiset kisat; sekä lauantaina, että sunnuntaina ajetaan kilpaa ja harjoitella saa vain rajattuna aikana lauantaina! Radat tulevat olemaan teknisesti kohtuu helppoja, joten tuossa olisi oiva tilaisuus tutustua lajiin. Joonakin pärjäsi Messilässä jäykkäperäisellä XC-kihnuttimella, joten fillarista homma ei jää kiinni. http://www.mtb-enduro.net/kilpailukutsut/

Huomenna olisi tarkoitus ajella jotain, varmaan Flisbergettiä pitkästä aikaa. Aikatauluhaasteita on, joten en kyllä välttämättä kerkiä kaupalle. Siinä kun menee helposti puolituntia tehokasta aikaa hukkaan
    Remember: A nice backside will take you far - in life and in bike riding.

Käväsin Kokonniemessä. Hyvä positiivinen meininki siellä, ratoja tulossa lisää(Metsäsempää polkua,safari eturinteeseen, hyppyrilinja, mitähän vielä oli. Hienot bermit rakennettu ja haastetta metsässä riittämiin.
    Oisko 10 pyörää ollu mäessä, sääennuste varmaan syynä vähyyteen. Aurinko kuitenkin paisto ja kuivasi rataa. Ompa tuo ti ja to iltaisinkin auki 17-21, täytyy mennä ehottomasti toistekin.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti FillaRilla Katso viesti
    Timbe: (olin lainaavinani tähän sua...)
    Ekkös säs ollu Tahkolla? 2010 tai 11?
    Jos en väärin muista, jo vuosia sitten todettiin Foorumilla oikea peli Korsoon olevavan XC-täpäri. Joku kannatti kai jäykkäperääkin, mutta ite sanoisin jottei sinne millään täysjäykällä kannata lähtee. Itteesä kiusaan.
    Olinpa tosiaan Tahkolla kerran jonottamassa. En laskenut moista kuntopyöräilytapahtumaa marathoniksi. Sielläkin olisi täysjäykkis ollut hyvä peli muutamia alamäkiä lukuunottamatta. Tomi ja Palis, rataan tutustumaan? Gps-jälki löytyy.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti ertsi Katso viesti
    Huomenna olisi tarkoitus ajella jotain, varmaan Flisbergettiä pitkästä aikaa. Aikatauluhaasteita on, joten en kyllä välttämättä kerkiä kaupalle. Siinä kun menee helposti puolituntia tehokasta aikaa hukkaan
    Ja starttikin on niin kauhian myöhään. Kukaan hereillä? Intoa lähteä enduroisesti hauskuttelemaan Flisbergetin suunnille? Starttailen varmaan tossa kasin pintaan tästä.

No ei sit, mää lähen ny.

Timbe:
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti eskoaa Katso viesti
    Reittiin mahdollista tutustua opastettuna sunnuntaina 24.5.
    Lähtö klo.11:00 XC-radan parkkipaikalta(Huuhkajatie 1)
    ertsi muokkasi tätä : 24.05.2015 at 07.53 Syy: Korsoinfo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Timbe(r)man Katso viesti
    Tomi ja Palis, rataan tutustumaan? Gps-jälki löytyy.
    Mieleellään lähtisin ja jo Tomin kanssa siitä oli jo puhettakin, mutta työt ja lastenhoito estää tulevina päivinä järkevät kellonajat rataan tutustumiseen.

IF Sibbo Gorillas retkiryhmän päivän saludo, ihmeellisiä seikkailuja Sipoossa

Flisbergetillä tavattiin ei gorilloita mutta Päänraapija ja pari Viuhahtajaa jotka tosin olivat niin nopeita etteivät päässeet kuvaan.

Käytiin tänään uusi reitti ajamassa. Paljon on muuttunut eli vähemmän kuntoilureittejä ja enemmän polkua. Ajettiin yksi kierros hieman reippaammin, mutta ilman mitään repimisiä eli sellaista vauhtia että jaksaa varmasti ainakin sen kaksi kierrosta ajaa ja enemmän. Teknisesti erittäin helppoa koko rata ja todella vähän nousuja. Itse menen 29 täpärillä kun se on ainoa pyörä. Tässä vielä jälki https://connect.garmin.com/modern/activity/783160234

Lainaus Alkujaan tämän lähetti heccu Katso viesti
    Ihmeellisiä seikkailuja Sipoossa
    Sais sateet loppuu ja metät kuivuu pikkuhiljaa. Tuokin reitti paranee huomattavasti sitten, aika paljon tuuli heitelly risua ja oksaa myöskin tosin.
    Ihmeen hyvin itellä kulki, kotimatkalla jakso viäl Sheriffin ja bussitallin mäet runttaa ihanmuntäysii. Jospa tuo kuntonotko olis nyt ylitetty ja kehitystä parempaan tulossa toivottavasti. Askeleen lähempänä pjv:tä. Hyvä retkuilu.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Käväsin Kokonniemessä. Hyvä positiivinen meininki siellä, ratoja tulossa lisää(Metsäsempää polkua,safari eturinteeseen, hyppyrilinja, mitähän vielä oli. Hienot bermit rakennettu ja haastetta metsässä riittämiin.
    Oisko 10 pyörää ollu mäessä, sääennuste varmaan syynä vähyyteen. Aurinko kuitenkin paisto ja kuivasi rataa. Ompa tuo ti ja to iltaisinkin auki 17-21, täytyy mennä ehottomasti toistekin.
    Itse kävin tuolla eilen ajelemassa. Hissi oli kyllä hyvä ja metsälinjoilla haastetta tosiaan riitti, vettä oli satanut sen verran että oli melko liukasta ja aika rauhassa ajelin. Paras linja eilen oli se merkkaamaton kallio pätkä joka ei ollut märässä savessa, siinä sai jo vähän vauhdin tuntua.

Jos torstaihin mennessä ei hirveitä sateita tule niin saatan mennä käymään ja otan revanssin.

Ennusteen mukaan ti iltana pieni sadetäppä, muuten sateetonta. Meinasikko to iltaa vierailulle vai vkl. Jos to niin voisin ottaa kamat duuniin ja mennä suoraan täältä sinne. Vkl taitaa olla mulle ajamaton paikka.
    Yks paikallinen nukeproof kuski näytti tuon kalliolaskun, hyvä on kyllä. Voi kylläkin tulla tavan kulkijaakin vastaan siellä, jotta pikku varovaisuus paikallaan.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jukka H Katso viesti
    Ennusteen mukaan ti iltana pieni sadetäppä, muuten sateetonta. Meinasikko to iltaa vierailulle vai vkl. Jos to niin voisin ottaa kamat duuniin ja mennä suoraan täältä sinne. Vkl taitaa olla mulle ajamaton paikka.
    Yks paikallinen nukeproof kuski näytti tuon kalliolaskun, hyvä on kyllä. Voi kylläkin tulla tavan kulkijaakin vastaan siellä, jotta pikku varovaisuus paikallaan.
    Torstaina ajattelin mennä, voisin yrittää jo 17:00 mutta viimeistään 17:30. Mulla on tuohon luultavasti noin pari tuntia ajoaikaa mutta siitä voin vielä keskustella perheen kanssa.

Luultavasti sama Nuke(oranssi) kuski näytti tuon myös mulle.

APUA !

Näin joskus tässä keskusteluketjussa sport-trackerin jäljen (tai Garmin, tms), kun jengi oli kiertänyt polkuja pitkin Tuusulanjärven ?

En muista kenellä sellainen linkki oli, mutta jos luet tämän txtn, niin saiskos jälkeä vilkaista, koska uudet reitit lähistöllä kiinnostelee.

Samalla katsoisin trackistä,että meneekö se läheltä Karjamaantien laavua.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Seppo Nurminen Katso viesti
    Torstaina ajattelin mennä, voisin yrittää jo 17:00 mutta viimeistään 17:30. Mulla on tuohon luultavasti noin pari tuntia ajoaikaa mutta siitä voin vielä keskustella perheen kanssa.

Luultavasti sama Nuke(oranssi) kuski näytti tuon myös mulle.
    Tää näyttää suunnitelmalle. Joo, kantsii tunti tinkaa.. Varmistellaan lähempänä

^^ Tossa ainakin joku versio järven kierrosta: https://connect.garmin.com/modern/activity/428552956

Tuhannet kiitokset Ertsi, just tommosta hain ja reittihän menee näemmä ihan laavun vierestä. Nyt vaan retkeä suunnittelemaan

^Eipä kestä. Miten on Ladun lenkit pyörineet? Porukkaa ilmeisesti riittänyt?

Sunnuntai taitaa taas olla täynnä ohjattua toimintaa, mutta lauantaina olisi tarkoitus ajella. Starttailen varmaan siinä ysin kieppeillä, notta jos kellään intoa?

Kiitos kysymästä, latulenkkien vakiovuoroilla oli ekalla kerralla mun lisäx yks kuski, tokalla kerralla kaks kuskia, kolmannella kolme ja neljännellä kerralla kuusi.
    Kolmena ekana keskiviikkona satoi vettä kuin esterin peräpukamista konsanaan,mutta päättäväisesti ajettiin silti. Kurssit oli liki täynnä ja jengi on ostellut jo uusia pyöriäkin,eli aika win-win-juttu.

By the way, onkos niitä MTB Järvenpää paitoja vielä joutilaana,voisin haluta ostaa sellaisen

Päivän yhteislenkura. Flisbergetissä tosin mukana olin enää minä, aiemmin meitä oli muistaakseni viisi.
    Me voy en bicicleta, no preguntéis adónde. Busco acaso un encuentro que me ilumine el día.

Toi teidän idän lenkkihän näyttää mielenkiintoselta,koska ainakin mulle siinä on uutta&ajamatonta polkua aika paljonkin,pitänee lähtä hortoilee ton perusteella joskus sinnekin päin

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fillarihemmo Katso viesti
    Toi teidän idän lenkkihän näyttää mielenkiintoselta,koska ainakin mulle siinä on uutta&ajamatonta polkua aika paljonkin,pitänee lähtä hortoilee ton perusteella joskus sinnekin päin
    Joskus kannattaa käydä kimppalenkeillä, oppii uusia polkuja

Kelliksen osasto X:n torstai-iltamat. Sairaan siistiii. Ja vaan kerran katolleen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Fillarihemmo Katso viesti
    Kiitos kysymästä, latulenkkien vakiovuoroilla oli ekalla kerralla mun lisäx yks kuski, tokalla kerralla kaks kuskia, kolmannella kolme ja neljännellä kerralla kuusi.
    Kolmena ekana keskiviikkona satoi vettä kuin esterin peräpukamista konsanaan,mutta päättäväisesti ajettiin silti. Kurssit oli liki täynnä ja jengi on ostellut jo uusia pyöriäkin,eli aika win-win-juttu.

By the way, onkos niitä MTB Järvenpää paitoja vielä joutilaana,voisin haluta ostaa sellaisen

Paidat tehtiin ennakkotilauksena. Voin kyllä askarrella lisää, jos muutama muukin haluaa. Laittakaa yv ja hinta oli siis 30e/kpl.
    Tuonne Kokonniemeen pitää kyllä joku päivä mennä.

Hyvinkään Kankurin liikuntapuistoon on tullu tämmönen. Käytiin viime su testaamassa, hyvä oli. Kannattaa käydä pumppaamassa, jos osuu lenkin varrelle.

http://1drv.ms/1JYh5lo

Kokonniemen facebook sivulta. Ilmeisesti joku tallikuski

^kyllä siellä pro tyyliin aina alhaalla speksattiin ajolinjat kuntoon seuraavaa yritystä varten.

Nyt oli kelitkin niin kohdillaan kuin vain voi, silti oli metsässä ongelmia pitää vauhtia yllä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jost Katso viesti
    Ilmeisesti joku tallikuski
    Jaa sen huomaa.. Oonkin vasta hiljattain siirtyny oikeen ulos ajamaan.

Kyllä on mesta korkeella mun asteikolla missä käynyt oon. Ja monipuolistuu vaan ratojen lisääntyessä.
    Jukka H muokkasi tätä : 29.05.2015 at 11.21

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •