GarminElectrobikeMPMessutGiant
Sivu 88 / 115 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38 78 86 87 88 89 90 98 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.611 - 2.640 / 3437

Aihe: Kuka ajoi silloin siellä?

Kiitos sille kaverille, joka eilen iltapäivällä tarjosi paikkausapua Vihdintien klv:llä Vantaan ja Espoon rajan liepeillä. Olin jo tosiaan rengastöissä loppusuoralla, mutta kiva tuntea, että apua olisi tarjolla!
    http://maltaidenmaailma.blogspot.fi/

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Frosty Katso viesti
    Kiitos sille kaverille, joka eilen iltapäivällä tarjosi paikkausapua Vihdintien klv:llä Vantaan ja Espoon rajan liepeillä. Olin jo tosiaan rengastöissä loppusuoralla, mutta kiva tuntea, että apua olisi tarjolla!
    Olkaa hyvä. Silloin alkanutta lenkkiä vielä 130 km jäljellä.

Kuvittelenko vaan vai moikkasko joku punapukuinen maantiepyöräilijä mulle tossa 110-tien varrella suurin piirtein Turun hautausmaan kohdalla, vähän viiden jälkeen ? Ehkä vaan näin näkyjä..

Suomen ainoa kaupunkioikeudet omaava risteys
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti Premnas Katso viesti
    Kuvittelenko vaan vai moikkasko joku punapukuinen maantiepyöräilijä mulle tossa 110-tien varrella suurin piirtein Turun hautausmaan kohdalla, vähän viiden jälkeen ? Ehkä vaan näin näkyjä..
    Moi vaan uudestaan ja hidastettuna. (Pu-mu asu).
    SLAVA UKRAINI! Oikeat päätökset eivät tunnu valinnoilta.

Kuka tai ketkähän mahtoivat olla ne kaksi Uuden Porvoontien kelviä lauantaina kahden jälkeen ajaneet jotka olivat jo ehtineet hankkia IBD Cyclingin eli kevään ehkä tyylikkäimmät ajoasut?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Hääppönen Katso viesti
    Moi vaan uudestaan ja hidastettuna. (Pu-mu asu).
    Hah, ai sinäkö se olit ! Moi vaan. Nostin kyllä käden tervehdykseen mutta tilanne oli niin yllättävä että en tiedä tuliko se liian myöhään.

Kuka tai ketkähän mahtoivat olla ne kaksi Uuden Porvoontien kelviä lauantaina kahden jälkeen ajaneet jotka olivat jo ehtineet hankkia IBD Cyclingin eli kevään ehkä tyylikkäimmät ajoasut?

Mä ja herra PJ oltiin pk-lenkillä.
    Ville Ilves

Ketkä kaksi "alan miestä" kävi pihakirppiksellä Talkootorilla? Toisella oli valkoinen Jamis Cc. Toinen oli liikkeellä Scott-maantiepyörällä.
    H32i muokkasi tätä : 18.05.2015 at 16.23

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Joo minä ja Ilveksen Villehän siellä ajeltiin valmistautumassa Kevätpolkaisuun joka ajettiin siis tänään.
    Kiitos kehuista! Oon itsekin ollut tuossa asujen suunnittelussa mukana ja omasta mielestänikin ne ovat onnistuneet.
    Ainakin erottuvat joukosta hyvin. Ja kyllähän niillä hyvin kulkeekin kun Kimmo Kananen (joka myös asuja suunnitellut) nappasi tänään voiton Kevätpolkaisussa

Ja tänään sitten joku vihreätakkinen pyöräilijä nosti mulle peukkua Lietsalantiellä kun ajoin Maskusta Naantalia kohti ? Morjestin takaisin.

Tänään Helsingissä Mäkelänkadulla pohjoiseen päin noin klo 16.40 lähti liikennevaloista nainen oranseissa poksyissä sinkulalla kuin hauki rannasta! yritin pysytellä perässä mutta tiukkaa teki, huikkasin perään "hyvin kulkee sinkula" kun jatkoi eri suuntaan. Toivottavasti oli aktiiviharrastaja tai muuten lopetan ajamisen kokonaan...

Ei sinänsä kuulu kuka ajoi kategoriaan, mutta. Ajelin Malmilla Myllypuron suuntaan kohtuu isoa mäkeä ylös, niin eikös yksi naisellinen juossut ohi. Mäki on pitkä ja jyrkkä. En meinannut päästä ohi tasaisellakaan. Tuollaisella vauhdilla ja matkalla pärjää varmasti ainakin Kalevan kisoissa. GPS:n mittari näytti ylämäessä noin 15km/h.
    Miksi tänne pitäisi jotain kirjoittaa?

Palstalla poliiseja? Kaksi pyöräpoliisia ajeli sinisillä Nishikeillä alas Helsingin Paciuksenkatua hiukka ennen neljää. Esimerkillisen särmästi näyttivät suuntamerkkiä

Ketkä kaksi maasturimiestä tulivat vastaan Hyrylän varuskunnan metsässä Itäväylän kieppeillä eilen ja toissapäivänä illansuussa? Eilen mukana oli kolmaskin, läskipyöräkuski.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Markku Liitiä Katso viesti
    Ketkä kaksi maasturimiestä tulivat vastaan Hyrylän varuskunnan metsässä Itäväylän kieppeillä eilen ja toissapäivänä illansuussa? Eilen mukana oli kolmaskin, läskipyöräkuski.
    Taisi olla oman kylän miehiä niin sanotusti: http://www.fillarifoorumi.fi/forum/s...69#post2376269

Polkukonkelistilla on ainakin valkoinen On-One -fatty, tai oli ainakin vielä jouluna.
    #fillarifoorumi @ IRCNet

Tervehdys! Eilen saatettiin hyvinkin tulla vastaan. Minä ja Stone täpäreillä ja Petjala käskytti pläskiä (oranssi kypärä). Toissapäiväisestä ei tietoa.

Taisi olla kaupin kanuunoita kun eilen klo14 aikaan meni 10-20 maastoporukka pirkan uraa kyröskoskella ja vajaan tunnin päästä cc-porukka .
    Olitteko pitkälläkin lenkillä ja mitä reittiä ajoitte ?
    Asun tässä polun vieressä ja olin ulkona halkohommissa .
    jame1967 muokkasi tätä : 24.05.2015 at 11.46 Syy: lisäys

Kuka ajo 22.5. perjantaiaamuna Oulussa Patelassa läskirataspöörällä ohi punasesta randonneurista, jonka kuskilla punainen Tärpin takki päällä? Hyvin näytti kulkevan
    Jaaha, täällä ei selvästikään meno maita!

Kauheesti meni fillareita ohi tosta .. oliskohan ollu joku Giro

Mikkelin pyöräilijät ovat avanneet kesäkauden Kokkosenlahden lenkin kierroksella ja kiitävät huimaa vauhtia asuinpaikan ohitse. Tunnistaako kuka itsensä?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jame1967 Katso viesti
    Taisi olla kaupin kanuunoita kun eilen klo14 aikaan meni 10-20 maastoporukka pirkan uraa kyröskoskella ja vajaan tunnin päästä cc-porukka .
    Koska päivämäärä oli 23.5. ja Kanuunoita seassa, niin epäilisin jotain Tour de Tampereen porukoita

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jame1967 Katso viesti
    Kuten tuossa yllä epäiltiinkin, niin ainakin meidän TdT-extreme -ryhmä ajeli tuolla noihin aikoihin uraa pitkin takaisin Treelle. Starttasimme siis jo edellisen illan puolella klo 20 Pirkkahallilta, kävimme kiertämässä alkulämmöiksi Roineen ympäri ja sitten ajeltiin lounaalle Jämille, ja jälleen takaisin Pirkkahallille. 22h ja noin 300km. Jälki löytynee tuolta TdT-topikista. Hieno reissu!
    px / #55 / pekkatahkola@youtube / ptahkola@instagram / syotemtb.fi / pappiskapartio.blogspot.fi / krossikommuuni.fi

Eilen oli paljon Kuopiolaisia liikenteessä Kallansilloilla pyöräilemässä, kovasti koetin morjestaa kaikkia vastaantulijoita (ohihan meikä ei pääse kenestäkään ), mutta jos nyt joku jäi moikkaamatta niin ei muuta ku suuri virtuaali-MOI tätäkautta.

Olin se mustissa Ridleyn cycloa ajanut kovasti puuskuttava kaveri.

Väänsit läskillä Myyrmäki-Varisto-Martinlaakso risteyksessä myrtsiä kohden. Olin isolla pickupilla valoissa seisomassa Fatboy lavalla ja tööttäsin sekä morjenstin. Ehkä se läskirengas sieltä lavalta näkyi tai sitten ei

^^ Harvemminhan noita vastaantulijoita muutenkaan "ohitetaan"

Lainaus Alkujaan tämän lähetti beehoo Katso viesti
    ^^ Harvemminhan noita vastaantulijoita muutenkaan "ohitetaan"
    Tokihan se on näin. :-)

Lauantainakin oli mukava keli käydä Puutossalmen suunnalla. Pyöräilijöitä oli liikenteessä.

Tuollapäin vähemmän liikkuneena tuli tuo vanhan vitosen työmaa vähän yllätyksenä, mutta ei ollut cyclolle etes paha rasti.

-Jouni

Lainaus Alkujaan tämän lähetti PK1 Katso viesti
    Väänsit läskillä Myyrmäki-Varisto-Martinlaakso risteyksessä myrtsiä kohden. Olin isolla pickupilla valoissa seisomassa Fatboy lavalla ja tööttäsin sekä morjenstin. Ehkä se läskirengas sieltä lavalta näkyi tai sitten ei
    Tervehdys huomattu. Voimiksen valoista olin Blizzardilla palailemassa Petikko-Keimolasta Raappavuoren kautta..
    "Veto pois" -päivä, kevyttä ajelua ilman kiirusta minnekään.
    Love the Ride!

Ketkähän tänään klo 7.30 jälkeen ajoivat Tuomarinkylän suoralla kohti Helsinkiä siinä neljän pyörän junassa, jonka viimeiseksi osuin? Siellä Alepan risteyksessä porukka hajosi.
    Canyon Ultimate 7,9 k / GT Grade 26,4 k / Cannondale Quick 4,0 k / Ridley X-Fire 48 k (Myydyt: 44 k)

Oliko foorumilaisten Bianchi väki liikkeellä Seutulan suunnalla, kun näytti että joka kolmas maantiepyöräilijä oli Bianchia ulkoiluttamassa. Useampi Oltre,sempre,infinito ja joku teräsrunkoinenkin bongattu. Allekirjoittaneella musta/celeste värinen Infinito cv.

Keneenkäs toiseen Ridley-kuskiin törmäsin tänään Tony&Tonyn edessä? Vaihdoimme pari sanaa ennen kun työnsin X-Bowni ovesta sisään.
    Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
    -team Söpöshox

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •