ElectrobikeGiantGarmin
Sivu 88 / 107 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 38 78 86 87 88 89 90 98 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 2.611 - 2.640 / 3210

Aihe: Valkeakoski!

Alkaa olla mukavasti meininkiä koskilaisessa maastopyöräilyssä! Ajakaa kovaa, mä lähden kuunteleen siirappipoppia!

Mä voisin lähteä ajamaan su Sale10.05 lenkkiä rauhallisesti parhaita polkuja kierrellen ja maisemia katsellen. VK -lenkki ei kiinnosta edes vähää alusta huomisen Roineenkierron jälkeen, varsinkin kun tietää vauhdin Roineenkierrolla olevan nykivää
    MTBwannabe muokkasi tätä : 16.05.2015 at 01.11
    Musha rain dum a doo, dum a da

Olisko MTBw:stä sitten taas seuraksi meidän uusimmalle harrastajalle jos itse lähtisin vetään kovempaa?

Kai minäkin tuohon "Tahko-simulaatioon" lähden mukaan, ainakin aluksi. Jäädään sitten kyydistä jos vauhtia on liikaa...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jarge Katso viesti
    Olisko MTBw:stä sitten taas seuraksi meidän uusimmalle harrastajalle jos itse lähtisin vetään kovempaa?
    Toki, tapanani ei ole hylkiä ketään ja odottelen tarvittaessa.

Hyvä että saadaan Tahko-simulaatioon porukkaa!! Eikä vauhti liian kova ole...

Lisäksi reitti on sellainen, että kotiin on aina kohtuullinen matka jos tulee ongelmia. Jostain Kyötikkälän-Kuohunharjun seutuvilta on ikävämpi talutella jos laitteet hajoaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTBwannabe Katso viesti
    Mä voisin lähteä ajamaan su Sale10.05
    Peruttu, ei ehdi aamulla kun muita menoja ja illalla pitää vielä ajaa.

Okay, mä möngin sitten Juhan seurana, pikataipale sitten myöhemmin...

Mulla kanssa suunnitelmat muuttui hieman kun huomasin kutsun hiihtopuolen harjoituskauden avaukseen korkkikselle klo 14. Ajattelin ajella pyörällä pari tuntia siihen pohjille, joten voisin periaatteessa vaikka liittyä porukkaan klo12 aikoihin. Jos letka vaikka kulkisi siinä kohtaa läheltä korkkista tai lintulaa niin sehän olisi sopiva yhteensattuma😉

EDIT: Näyttää Tahkomiesten reitti suuntautuvan loppuvaiheessa tänne pohjoispuolelle kaupunkia joten taidan pyöriä korkkiksella😊

Noniin. Aika täydellinen Tour de Koski tuli ajettua kolmen miehen iskujoukolla!
    Tavoitteet täyttyi, eli 60 kilsaa tuli Salelta kotiin täyteen, ja aika jäi alle 4 tunnin. Kovempaa en ainakaan itse olisi jaksanut ajaa, eli kaikki voimat tuli tänään jätettyä metsiin😊.

Komppaan ja kuittaan. Hieno ja vauhdikas reissu tuo "simulaattori" Nyt kebabille vetäseen pari dööneriä ja kolme pitaa. Ehkä ne reidet sillä määrällä taas täyttyy?

Hyvä hyvä! Eli kaikki on ollu pelissä. Minä olen vetäny aamusta asti tour de vessanpöntön ja sohvan väliä ja kroppa on myöskin aivan tyhjä😩

Kuulostaa kovalta toi lenkki! Oltiin äsken Korkiksella ja ihmeteltiin, kun Piirinmestaria ei näkynyt kiipeilemässä rinnettä. Mutta TdWC selittää kaiken. Pikaista paranemista!

Olis tuo voinut Akillakin luiskahtaa palauttavasta pk-harjoituksen puolelle!!
    Piirinmestari: Parane pian!

Noniin, aktivoin Valkeakosken Maastojaos -joukkueen taas Kilometrikisaan (www.kilometrikisa.fi) ja osallistumiskoodi on Kesämöngintä15

Kerätääs sitten kesäkilometrit yhteiseen laariin, kaikki kynnelle kykenevät kerrytämään kilometrejä ja saamaan tästä lisämotivaattoria lisälenkeille!

Hyvähyvä!! Merkattu tän kuun ajot 😊

Valkeakosken iltarasteilla tiistaina 19.5. mahdollisuus p y ö r ä suunnistukseen. Maastopyörä on oikea peli tähän lajiin. Radat 12 ja 6 km. Lähtö Roukon purtsin lähtöpaikalta klo 17-19. Kartta 6 eur, emit-leimasimen vuokra 1 eur. Lisätiedot: VS Iltarastit 2015 sekä pyöräsuunnistus. Tämä on toinen epävirallinen Valkeakosken pyöräsuunnistuksen mestaruuden osakilpailuista, toinen järjestetään elokuussa Korkeakankaalle.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti treilor Katso viesti
    Valkeakosken iltarasteilla tiistaina 19.5. mahdollisuus p y ö r ä suunnistukseen. Maastopyörä on oikea peli tähän lajiin. Radat 12 ja 6 km. Lähtö Roukon purtsin lähtöpaikalta klo 17-19. Kartta 6 eur, emit-leimasimen vuokra 1 eur. Lisätiedot: VS Iltarastit 2015 sekä pyöräsuunnistus. Tämä on toinen epävirallinen Valkeakosken pyöräsuunnistuksen mestaruuden osakilpailuista, toinen järjestetään elokuussa Korkeakankaalle.
    MAHTAVA juttu. Henkilökohtaisesti lupaan ostaa jäätelön jokaiselle oman aikani alittaneelle henkilölle, joka edes kerran on viimeisen vuoden aikana osallistunut Salen yhteislenkeille Mitäs tähän uhoamiseen vastaa micanon

Ja jos joku haluaa lähteä matkaan, niin huuto tänne niin pyrin järjestämään karttatelineitä lisää. Mahtava treeni tarjolla.

Mää lähen, jos karttateline järjestyy nin mahtava homma!

Ja jäätelölle tietty

Hemmetti, kun en osaa _yhtään_ suunnistaa. En todellakaan yhtään. Mutta tää treilorin tarjoama kuvio on kyllä hieno!

Tänään on taas sukalla, tovilla ja Jerellä ollu vauhti päällä.

Hitsi, mä kun lupauduin tuonne jo jalkapelillä suunnistamaan. Noh, lupaan kaljan jokaiselle SaleSu-fillaristille joka voittaa mut pisimmällä juoksuradalla maastopyörää käyttäen.

En mäkään ole suunnistanut kuin lukiossa joskus Mut koitetaan...

(provovaara) Tässähän näkee etteivät nössöpojat edes uskalla tavoitella jäätelöjä? Vai pelataanko vaan peliä? Pyöräsuunnistushan on ihan sattuman summaa.......

Lainaus Alkujaan tämän lähetti MTBwannabe Katso viesti
    (provovaara) Tässähän näkee etteivät nössöpojat edes uskalla tavoitella jäätelöjä?
    Tavoittelin jäätelöä ainoalla itselleni realistisella taktiikalla, eli olisin hypännyt päällikön peesiin, jos herra vain olisi ilmestynyt lähtöpaikalle. Olin ottanut pojankin karavaaniin mukaan menoa tasoittamaan. Mutta ei, johtaja ei saapunut paikalle ekan vartin aikana, ja karavaanin perämies alkoi siinä määrin hermostua, että oli lähdettävä kotiin.

Päällikkö taisi tulla paikalle vasta kuuden jälkeen, kun itse juuri lähdin ajeleen kotiinpäin. Ajatteli kait mennä jo muiden tekemiä jälkiä seuraten, ettei vaan tulisi pummia ja sitä myöten jätskitys matkaa ;-)

Itse pääsin taas esittäytymään yhdelle teikäläisistä. Jarge jatkoi pitkää suunnistusuraansa karttatelinettä fillariin viritellessä. Täytyypä koittaa tuota sitten elokuussa korkkiksen maastoissa...

Heitetään tähän pyöräsuunnistushuuman sekaan, että miten olis xce-treenit perjantaina kuudelta? Ja Korkeakankaalla tietenkin. Joko sitä alunperin suunniteltua rataa tai sitten samaa kuin viimeksi.

Toimiskohan tuo xce hyvänä valmistavana harjoituksena lauantain Aulangon reissulle 😊

Ei välttämättä ollenkaan pöllömpi valmistautuminen, kunhan jättää korkeintaan 20 kierrokseen.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Jarge Katso viesti
    Mää lähen, jos karttateline järjestyy nin mahtava homma!

Ja jäätelölle tietty
    Kyllähän sitä ny toki mieluusti polokee, jäätelöpalkalla

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •