Jep, on mahdollista, että teen jotain väärin, mutta olen kyllä tehnyt kaikki temput mitä ajatella saattaa. Ja Blackburnin kanssakaan ei ollut kyse siitä, että tein jotain väärin vaan se oli yhtä hankala pyörähuollon pojille. Tämä on toki parempi pumppu ja aionkin salettiin käydä sen näyttämässä jossain ennen palautusta ehkäistäkseni omasta toheltamisesta/tietämättömyydestä johtuvat väärät tuomiot tuon suhteen.
Mutta olen laittanut pumpun pään aivan niin syvälle kun se vaivatta menee, tukenut kädellä samalla kun lukitsen jne. ja myöhemmin olen koittanut myös löysemmällä, mutta ilmat tulee vain pihalle ja ennenkaikkea en vain saa sitä tukevasti lukittumaan. Jollain enkkusivustolla joku juuri kehui miten hyvin tuo sopii Prestaan. Siksi ihmettelenkin miten se voi olla noin vaikea siihen tukevasti saada.
Keksin juuri miksi se Blackburnin suutin, jota tossakin käytin aiheuttaa ongelmia. Se kierretään kiinni myötäpäivään, jolloin se usein sulkee jo avatun Prestan ja poisottaessa vastapäivään kiertäen se tietysti avaa taas Prestan ja samalla sielun, jonka joutuu uudelleen sulkemaan. Eihän mulla mitään sulkijoita ole kun Blackburnin piti sopia sellaisenaan Prestaan.
Porraspelleilijä, treenaa porraspelleilyn amatööricuppiin, sarja -tosi höpöt
-team Söpöshox
Kirjanmerkit