GiantElectrobikeFillariHepha
Sivu 14 / 154 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 4 12 13 14 15 16 24 64 114 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 391 - 420 / 4606

Aihe: Ei se ole tyhmä joka pyytää....

Saikos tässä aiheessa kysellä hinnoitteluapuja? Tuttu myyjä ei osannut pyytää mitään euromäärää, enkä mäkään osannut äkkiseltään tarjota mitään. Osaiskohan joku antaa vähän suuntia sopuhinnasta? Myyjän ei oo tarkotus rikastua, mut toisaalta ei tehdä hyväntekeväisyyttäkään ja ostajana samoin ajatuksin, ei liikaa, muttei liian vähääkään. Hankalaa tämä kaupanteko tutun kanssa, vieraalle olisi helpompi lähteä tarjoamaan pohjalta.

Wheeler 2000 CZX. Myyjän muistin mukaan ostettu vuonna 2000, eli noin 15-vuotias. Muisteltuna hyväkuntoinen ja vähän ajettu, ollut yli 10v lämpimässä tallissa pölyyntymässä. Pääsen näkemään pyörän tänään, eikä myyjäkään sitä ole aikoihin katsonut. Mutta vähän jos saisi hintaluokkia, oli pyörä sitten hyvässä tai huonossa kunnossa? Puhuttaisko ton ikäsen kanssa jostain satasesta?

Googlella tuommoista näkyy löytyvän lähinnä Puolasta ja muista Itä-Euroopan maista, ilmeisesti myyty siellä paljon pidempään. Tuon näköinen:
    http://www.bolha.com/rekreacija-spor...298343391.html

Noin vanhoilla pyörillä on lähinnä käyttöarvo jos ei puhuta jostain harvinaisesta klassikosta. Jos pyörässä on paljon uusimista vaativia osia, sen arvo on lähellä nollaa eli joku nimellinen hinta, esim. 50 euroa.
    Jos taas pyörä on hyvässä ajokunnossa ja miellyttää ostajaa ajotuntuman ja tyylin suhteen, voi hinta liikkua 100-200 euron tuntumassa. Itse en sen enempää noin vanhasta maksaisi ellei se olisi juuri se pyörä joka minun olisi ehdottomasti saatava.
    Ain kaipaan mä sinne missä olimme silloin kun olimme siellä missä mäkin olin - H. Hopo

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Alottelia-14 Katso viesti
    Wheeler 2000 CZX. Myyjän muistin mukaan ostettu vuonna 2000, eli noin 15-vuotias....

Tuon näköinen:
    Tavikselle myytynä 75-100€, asioista tietäville ~50€.

Tuossa sivun yläreunassa pyörivässä bannerissa on Look Keo Blade2 215,00€
    Nopeasti googletettuna Saksasta kotiin kannettuna 130,00€

Lainaus Alkujaan tämän lähetti N-Man Katso viesti
    Noin vanhoilla pyörillä on lähinnä käyttöarvo jos ei puhuta jostain harvinaisesta klassikosta. Jos pyörässä on paljon uusimista vaativia osia, sen arvo on lähellä nollaa eli joku nimellinen hinta, esim. 50 euroa.
    Jos taas pyörä on hyvässä ajokunnossa ja miellyttää ostajaa ajotuntuman ja tyylin suhteen, voi hinta liikkua 100-200 euron tuntumassa. Itse en sen enempää noin vanhasta maksaisi ellei se olisi juuri se pyörä joka minun olisi ehdottomasti saatava.
    Itte maksoin 3 vuotta sitten vähän vastaavasta, Crescentistä liikkeeseen muistaakseni 150€. Ko pyörässä oli kaikki kuluvat osat uutta vastaavassa kunnossa. Takajousen ja keulan päivitin matkan varrella, ajoin raattaat, ketjut ja laakerit loppuun. Takajousen myin, keulan siirsin seuraavaan pyörään. Halpoja ja mukavia kilometrejä oli. Ilman takajousipäivitystä kunnolliseen oli aika pomppukeppi, Edes jäykempien öljyjen vaihto iskariin ei tuonut toivottua tulosta.

Jos fillari on sopivankokoinen ja hyväkuntoinen, niin ehkä siitä satasen tieliikennekäyttöön vois maksaa. Jos paljon uusimista vaativaa, niin kierrätyskeskus voisi olla parempi osoite. 50€ tuntuu kaliillta jos ketjuja tai rattaita joutuu uusimaan.

Toivottavasti ei ole Espoolainen myyjä, kuulostaa kovin tutulta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Alottelia-14 Katso viesti
    Saikos tässä aiheessa kysellä hinnoitteluapuja? Tuttu myyjä ei osannut pyytää mitään euromäärää, enkä mäkään osannut äkkiseltään tarjota mitään. Osaiskohan joku antaa vähän suuntia sopuhinnasta? Myyjän ei oo tarkotus rikastua, mut toisaalta ei tehdä hyväntekeväisyyttäkään ja ostajana samoin ajatuksin, ei liikaa, muttei liian vähääkään. Hankalaa tämä kaupanteko tutun kanssa, vieraalle olisi helpompi lähteä tarjoamaan pohjalta.

Wheeler 2000 CZX. Myyjän muistin mukaan ostettu vuonna 2000, eli noin 15-vuotias. Muisteltuna hyväkuntoinen ja vähän ajettu, ollut yli 10v lämpimässä tallissa pölyyntymässä. Pääsen näkemään pyörän tänään, eikä myyjäkään sitä ole aikoihin katsonut. Mutta vähän jos saisi hintaluokkia, oli pyörä sitten hyvässä tai huonossa kunnossa? Puhuttaisko ton ikäsen kanssa jostain satasesta?

Googlella tuommoista näkyy löytyvän lähinnä Puolasta ja muista Itä-Euroopan maista, ilmeisesti myyty siellä paljon pidempään. Tuon näköinen:

Lainaus Alkujaan tämän lähetti dazed Katso viesti
    Tuossa sivun yläreunassa pyörivässä bannerissa on Look Keo Blade2 215,00€
    Nopeasti googletettuna Saksasta kotiin kannettuna 130,00€
    Se ei ole tyhmä joka pyytää, vaan tyhmä on se joka on erittäin tyhmä. Erästä asianajajaa lainatakseni, jos on tyhmä, niin on tyhmä.
    -L.

Pervitiiniä, hota-pulveria ja lobotomiaa

Lainaus Alkujaan tämän lähetti jperala Katso viesti
    Toivottavasti ei ole Espoolainen myyjä, kuulostaa kovin tutulta
    Heh, hieman varuillaan tässä toki ollaan. Katsotaan nyt mitä siellä oikeasti on, hyviä ajatuksia hinnasta tuossa tulikin, kiitokset niistä.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Nassetäti Katso viesti
    Mistäs sen tietään onko tyhmä?
    Sen tietää siitä, maksaako
    -L.

Olishan tuohon nyt vielä jonkun tyhmä-sanan voinut survoa.

Niin... Ei ehkä liity aiheeseen, mutta pankeilla on tietääkseni palveluvalikoimissaan muitakin sijoitusinstrumentteja kuin pankkitilejä

Laittakaapas jotain iloisesti hinnoiteltua romua niin päästään asiaan
    -L.

http://www.tori.fi/varsinais-suomi/N....htm?ca=16&w=1
    Ja siitä 2000-luvun alun(?) alamäkijyrä 300mm keulalla. Hinta vain 4000€ ja tämähän on parempi kuin esim. Canyon Torque dhx flashzone Tainnut kuitenkin ehkä tulla se yksi nolla liikaa ilmoitukseen...

http://www.tori.fi/varsinais-suomi/K....htm?ca=18&w=3
    Nii,.. Onkohan toi kasattu ihan itse?

Jos joku ajattelee että pyöräkauppa on villiä, niin voin kertoa että käytetyn auton kauppa se vastaa hurjaa o:n. Tuntuu että suurin osa myytävistä autoista on kaupan...
    -eri ihmisen toimesta kuin omistaja
    -yhteystieto on puh joka ei ole omistajan, ja luonnollisesti salainen numero
    -hyvin todennäköisesti auto on jossain muualla kuin omistajan osoitteessa
    -lopulta papereissa lukeva omistaja ei ole viimeinen omistaja (pino papereita)
    -ilmoituksen katsastupäivä o:n kaikkea väliltä milloin katsastettu-viimeinen käyttöpäivä ennen kilpien viemistä
    -jopa autoliikkeen autoja myy välillä joku joka olen tehnyt "hyvät diilin" ja saanut siinä auton, ilman että papereissa näkyisi häneen tietojaan
    -en viitsi edes urputtaa varusteiden kerrotusta tasosta ja käytännön todellisuudesta...

Loppu oli onnellinen silti...

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Juipp4 Katso viesti

Tässä seuraan henkeä pidätellen millä hinnalla tämä neonvärinen "kaunotar" lopulta kelpaa jollekin...

http://www.fillaritori.com/index.php...C/#entry102045

Nimimerkillä "ei se nimi miestä pahenna mutta väri ehkä pyörää"
    Ain kaipaan mä sinne missä olimme silloin kun olimme siellä missä mäkin olin - H. Hopo

Pari kesää sitten näin pikkupojalla Tsadissa Pirkkolan urheilupuistossa samoin päin viritellyn keulan. Ja kokoonpanosta vastuullisen näköinen iskä oli mukana. Hyvin näky toimivan, ei ainakaan heti liikkeelle päästyä karannut lapasesta. En ilennyt mennä faijaa opastelemaan. Ihmettelin vaan kauempaa...
    Onko joku kokeillut? Mimmonen tommonen on ajaa?
    onks pakko, jos ei haluu

Tää on varmaa sellanen "upside down" tyylinen keula, uusinta uutta kato.

Pähee toi Trekki. Niin ruma, että on oikeastaan siisti.

Hieno Trekki, ostaisin jos olisi tarve maantiepyörälle.

Oikeesti hieno.
    #1 Joulun Suuri Runorace 2009-voittaja

There can be only one.

Onhan se ihan uffen värittämä. Kelpais.

Persoonallisen kauniin ja tietenkin täysin ainutlaatuisen Trek Madonen myyntihistoria on itse asiassa jo yli vuoden pituinen: http://www.fillaritori.com/index.php...-project-2013/

Aiemmasta ilmoituksesta selviää kokokin (52 cm).

FWIW vaikka en olekaan maailman vahvimmalla itsetunnolla varustettu enkä mikään kisakone, kehtaisin aivan varmasti ajaa lenkkini tuollaisella.

PS Olisihan koko tosiaan selvinnyt jo uudemman ilmoituksen otsikostakin, mutta kuka nyt otsikoita lukee tai jos pikaisesti lukee niin ohittaa numerot mallimerkintänä tms
    kuovipolku muokkasi tätä : 10.05.2015 at 10.49 Syy: Asiallisen huomautuksen johdosta

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kuovipolku Katso viesti
    Aiemmasta ilmoituksesta selviää kokokin (52 cm).
    Eikös se tuossa uudemmassakin ole otsikossa?

Toi Trekki on hieno..
    -L.

Mutta millainen ajoasu tuon Trekin kanssa pitää olla? Voiko motipoliisi auttaa, vai laitanko päähäni kypärän pamputusta odotellessani?

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kkolja Katso viesti
    Mutta millainen ajoasu tuon Trekin kanssa pitää olla?
    Jotain tämän tyylistä? Ei tarvii edes erillistä aerokypärää.

Tuossa Trekissä kiteytyy sama dilemma kuin vahvasti tuunatuista autoissakin. Ovat sinällään monen mielestä makeita mutta käytännössä vaikeasti myytäviä ja arvoltaan myyjän odotuksia paljon halvempia.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti kkolja Katso viesti
    Mutta millainen ajoasu tuon Trekin kanssa pitää olla? Voiko motipoliisi auttaa, vai laitanko päähäni kypärän pamputusta odotellessani?
    Tämmönen mulla sillonko Trekillä ajelen

http://www.tori.fi/uusimaa/__Huippu_...8.htm?ca=8&w=3

Nyt löytyi viitisen vuotta vanha "Huippu" maantiepyörä.

Hintaa ainoastaan 250€ enemmän kuin vastaavan tasoisella uudella.
    Dr TuKo muokkasi tätä : 11.05.2015 at 12.00

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •