Hieno juttu!
Hieno juttu!
Aika erikoislaatuinen keikka tämä joka kyllä kannattaa kokea. Rautajärveltä eteenpäin tie on tosi hienoa, ei mitään kevyintä ajettavaa, mutta ylämäet otamme tosi hiljaa, alamäissäkään ei tarvitse happoja ottaa.Luvassa siis taatusti jotain tavallisesta kehäkukasta poikkeavaa. Padasjoella on ruokailtu yleensä ABC asemalla. Ehkäpä kannattaisi taas meno ottaa Sahalahden kautta, niin eka tauko voisi taas olla Nikkilän kyläkaupalla. Paluumatkalla on yleensä kahvit juotu Rautajärven mainiossa kuppilassa. Mahdollisuus on vielä näiden lisäksi paluumatkalla pysähtyä vielä joko Pälkäneellä tai Nikkilän kyläkaupalla reittivalinnasta riippuen.
Hyvää keliä luvassa joten vaatetta pääsee vähentämään jossain vaiheessa. Rohkeasti mukaan vain, ei tämä niin raskas keikka ole kuin voisi luulla järkevästi ajellen. Itselläkin on kaikenlaisia vaivoja siellä täällä ja kunto on kaikkea muuta kuin terästä. Ketään ei jätetä susille, itse jään paimentamaan jälkijoukkoja jos tällainen tilanne tulee päälle.Todennäköisempää että olen itse jälkijoukko...
![]()

Luvassa siis taatusti jotain tavallisesta kehäkukasta poikkeavaa. Padasjoella on ruokailtu yleensä ABC asemalla. Ehkäpä kannattaisi taas meno ottaa Sahalahden kautta, niin eka tauko voisi taas olla Nikkilän kyläkaupalla. Paluumatkalla on yleensä kahvit juotu Rautajärven mainiossa kuppilassa. Mahdollisuus on vielä näiden lisäksi paluumatkalla pysähtyä vielä joko Pälkäneellä tai Nikkilän kyläkaupalla reittivalinnasta riippuen.
Lainaa viestiä vastauksessa

Kirjanmerkit