ElectrobikeGarminGiant
Sivu 10 / 36 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 8 9 10 11 12 20 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 271 - 300 / 1078

Aihe: Garmin Fenix 3

zzxx Guest
    Itse peruin tuon ennakkotilaukseni jonka tein noin kuukausi sitten. En maksa yli 500 euroa kellosta joka ei toimi kuin mainostetaan. Kello olisi kyllä tänään jo ranteessa muuten, mutta jos matka jää lyhyeksi ja juostaan talojen läpi, korkeusmittari ei pidä paikkaansa ja muuta lastentauteja niin ostanpa vaikka olutta sillä rahalla (alkoholitonta).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti zzxx Katso viesti
    Itse peruin tuon ennakkotilaukseni jonka tein noin kuukausi sitten. En maksa yli 500 euroa kellosta joka ei toimi kuin mainostetaan. Kello olisi kyllä tänään jo ranteessa muuten, mutta jos matka jää lyhyeksi ja juostaan talojen läpi, korkeusmittari ei pidä paikkaansa ja muuta lastentauteja niin ostanpa vaikka olutta sillä rahalla (alkoholitonta).
    Itse hankin Tactixin kun se ilmestyi, juuri bt synkronoinnin takia. Sitä ennen minulla oli 310XT johon olin ollut hyvin tyytyväinen . Ei toiminut bt siirrot , muutenkin ketutti, kun tuon oston jälkeen julkaistiin Fenix2. Tactix onneksi hajosi ja sain takuusta uuden. Tuon myin ja olin onneni kukkuloilla, vihdoin sain sportteihin sopivamman laitteen. Ketut tässäkään toiminut bt synkronointi, kuten luvattiin.

Nyt olen vähemmän tyytyväinen Fenix2 käyttäjä, mutta kun on lähes 5v. treenejä "ylhäällä" ei viitsisi esim. Polariinkaan vaihtaa.

Mutta jos jotain opin, maltti on valttia

Itsellä ei mitään valittamista. Bt-ongelmakin varmasti ratkeaa ajan kanssa. Olen erittäin tyytyväinen hankintaani.
    Teknisen vempeleen kun hankkii, saa olla melko varma että jossain välissä jotain ongelmia tulee. Comes with the territory.
    Olutta ostan jokatapauksessa.

"Jossain vaiheessa " ... Kolmonen kiinnostaisi , mutta nämä kaksi edellistä eivät jotenkin saaneet minua sille fiilikselle. Tuo wifi sync. voisi kyllä olla kätevä ?

Nyt ei ole mitään moitittavaa jäljellä; Bluetooth ongelmakin ratkesi. Laitteet pariutuvat aina automaattisesti.

Kaikki toimii kuten pitääkin. Ja esim. juoksusta saatava data on erittäin kiva lisä.

Ovatko muut ehtineet testailla maastossa juoksua/pyöräilyä ja nimeonmaan tuota matkanmittausta? Eli poluilla jossa käännöksiä tai mutkaisuutta - tahtoo Fenix 3 jäädä omien kokemusten mukaan matkamielessä ainakin 920XT ja Edge 1000:n lukemista. Itse "piirtojälki" kartalla on hyvin samansuuntainen... Maantiellä ei ongelmaa.

Parinkympin mettälenkillä -480m vs. Edge1000, jälki hyvin sama.. Eiköhän tuota sofalla korjailla tulevissa päivityksissä..

Fenix 3 tilattu. Wi-Fi synkkauksesta muutama kysymys. Toimiiko synkkaus nyt pelkästään Fenix3 + WLAN verkko? Ei tarvita kännyä eikä läppäriä väliin? Pystyykö Fenixin parittamaan useampaan Wi-Fi verkkoon?

^ Riittää että tulee ovesta kotiin kello kädessä. Wifi synkkaa automaattisesti. Useammasta verkosta en tiedä.
    ________

Nothing compares to the simple pleasure of a bike ride. ~John F. Kennedy

Nonii, nyt iski kolmoseen GPS vika.
    Ei löydä gepsiä millään. Miten porukka on saanut tämän takaisin toimintakuntoon? Hard Reset?

Höh - ei ole oma Sapphire Bundle saapunut - ja taitaapi mennä toukokuun puolelle...
    Vissiin Grey kelloja ja bundleja on yllinkyllin myyntiin, mutta Sapphiret on kortilla...

Äsken oli Garminin tuki puhelimen päässä ja ei ole kuulema toimitusvaikeuksia. Löytyi kelloja suoraan hyllystä.
    Saa oman sitten nopeasti vaihdettua uuteen.

zzxx Guest
    Lainaus Alkujaan tämän lähetti FoMoCo Katso viesti
    Äsken oli Garminin tuki puhelimen päässä ja ei ole kuulema toimitusvaikeuksia. Löytyi kelloja suoraan hyllystä.
    Saa oman sitten nopeasti vaihdettua uuteen.
    Liekö Garmin peittelee sekä toimitusongelmaa (tuon lauseen perusteella) sekä tämän perusteella ongelmia GPS-jäljessä ja matkan tarkkuudessa sekä korkeustiedoissa: https://forums.garmin.com/showthread...-to-the-fire!)

EDIT: Ja nyt kun ehdin tuon äsken kirjoittaa niin Facebookissa on Garmin myöntänyt (tai ainakin Fenix 3 -sivun päivittäjä) että kellossa on ongelmia ja että ovat fiksaamassa sitä seuraavassa GPS-päivityksessä parin vkon sisään: https://forums.garmin.com/showthread...26%23128515%3B

Toivottavasti saavat toimimaan siihen 1-2% kieppeille tarkkuudessa mitä lähes kaikissa muissakin on, oli puita/korkeita rakennuksia tai ei.

Oletteko katsonut yhtään millaista korkeustietoa kello antaa? Kävin tekemässä jaloilla vähän paikallisessa laskettelukeskuksessa mäkivetoja ja kellon mukaan menin ylös noin 450m ja tulin alas snadisti vajaa 300. Loogisesti kuitenkin lähtöpaikan ja lopetuspaikan korkeusero oli korkeuskuvaajassa 11m eikä tuo 150, joka noususummissa on luettavissa..

Aiemmalla Suunnolla sain parhaimmillaan eroksi vain joitain metrejä. Korkeusdata taitaa olla ainakin näiden summien osalta aika haastavaa, sillä lopputulos tuntuu olevan aika eri riippuen ihan mistä ja millä ohjelmalla asiaa katsoo. Connectin kuitenkin kuvittelisi antavan tässä sen "oikeimman" tuloksen. Esimerkiksi tuo 450m on oletusasetuksilla RubiTrackiin siirtynyt lukemaksi 384..

Lainaus Alkujaan tämän lähetti brilleaux Katso viesti
    Nyt ei ole mitään moitittavaa jäljellä; Bluetooth ongelmakin ratkesi. Laitteet pariutuvat aina automaattisesti.

Ei pariudu enää. Mystinen ongelma, ilmeisesti esiintyy laajemminkin.
    Kun BT-yhteyden katkaisee, on puhelin ja Fenix paritettava aina uudestaan Connectin kautta.
    Kumma etteivät saa asiaa kuntoon. Eihän toi iso vaiva ole noita aina paritella, mutta kuitenkin...

Uskon vakaasti ongelman olevan Gonnectin softassa, ja tavassa jolla laitteet paritetaan:
    Paritushan tapahtuu Connectin kautta, ei normaalisti puhelimen asetuksista.
    Fenixiä ei saa edes näkymään puhelimen BT-laitteiden listassa.

En usko parittelun toimivankaan ennenkuin muuttavat tuon(kin).

^iLuurin kanssa synkkaa ilman ylimääräisiä paritteluja, joten puhelin lienee syyllinen tapauksessasi. Jos muistan ketjusta oikein niin Sulla oli joku muu puhelin?

IOSin kanssa myös ongelmia yleisesti, mikäli on ulkomaan foorumeita uskominen.
    Omassa tapauksessa saattaa luuri(kin) olla syyllinen yhtälailla, en ihmettelisi. S3 siis mulla.

Hyvin toi tosin pariutuu Denonin nappiluurien, Magnatin Sounddekin+työpaikan stereoiden kanssa.
    Ei mitään ongelmia. Ainut mikä tökkii on Fenix 3. Tai siis Connect, väitän edelleen.

Kyllä kyse on suurimmalti osin kai siis puhelimesta. Toki Garminin asia olis laittaa asia kuntoon kaikkien yhteensopivien luurien osalta.

Nyt on Fenix 3 saatu ranteeseen. Muutama outous? Yritän määritellä woima-alueita käyttäjäprofiiliin. Tökkää heti jo ensimmäisen alueen syötässä, kun kello ei anna syöttää alue 1 0-178 W? Max. ykkösalueelle on 149W?? Mulla on FTP 335 ja jos sen syöttää niin automaattisesti menee luvut päin pyllyä eikä manuaalisesti pysty syöttämään oikeita??
    Miksi ihmeessä Connect ei voi siirtää omista asetuksista suoraan oikeita tietoja (sykkeet, watit, etc.) samalla kun kellon synkkaa??

Lainaus Alkujaan tämän lähetti leecher Katso viesti
    Miksi ihmeessä Connect ei voi siirtää omista asetuksista suoraan oikeita tietoja (sykkeet, watit, etc.) samalla kun kellon synkkaa??
    Toimiiko se Garmin Connectin Asetukset -> Harjoitusalueet sivun Lähetä laitteeseen -namiskuukkeli Fenix 3:n kanssa? Tactixin kanssa ei minun kokemukseni mukaan toimi (sykerajat olen asettanut manuaalisesti kellon asetuksissa) mutta Edgeen siirtyy kaikki mitä sinne haluaa.
    "Jaffan juon useimmiten suoraan pullosta." - palstapersoona 16.01.15

Lainaus Alkujaan tämän lähetti CamoN Katso viesti
    Toimiiko se Garmin Connectin Asetukset -> Harjoitusalueet sivun Lähetä laitteeseen -namiskuukkeli Fenix 3:n kanssa? Tactixin kanssa ei minun kokemukseni mukaan toimi (sykerajat olen asettanut manuaalisesti kellon asetuksissa) mutta Edgeen siirtyy kaikki mitä sinne haluaa.
    Kiitos vinkistä!! Toimi juurikin noin. Verenpaine laski välittömästi

Mites tuon WLAN synkkauksen kanssa? Tekeekö se sen automaattisesti vai pitääkö joka kerta käydä valitsemassa WLAN päälle asetuksista?

Sent from my iPhone using Tapatalk

Mites tuon WLAN synkkauksen kanssa? Tekeekö se sen automaattisesti vai pitääkö joka kerta käydä valitsemassa WLAN päälle asetuksista?
    Itellä ainakin auto upload on päällä, mutta silti pitää aina käydä kytkemässä wifiin, taitanee auto upload tarkoitta sitä, että lataa harjoitukset yms. itsekseen kunhan on kytketty wifiin.. Voisin kuvitella, että syö aika maukkaasti akkua jos kokoajan nuuhkii wifin läheisyyttä..

Toki samaan hengenvetoon on todettava, että oma Edge1000 kyllä uppaa automaattisesti ilman näppäilyitä kun ajaa kellariin/pihapiiriin wifin kantoalueelle..

Okay. Harmi ettei wlania saa pikanäppäimeen ohjelmoitua.

Okay. Harmi ettei wlania saa pikanäppäimeen ohjelmoitua.
    Tämä on totta, laitahan postia Garminille, ei luulis olevan vaikee saada sitä hot-buttoniin..

Synkkaa automaattisesti, ei tarvitse erikseen laittaa wifiä päälle. Tämä siis tapahtuu automaagisesti kun harjoituksen lopettanut.

Sent from my SM-N910F using Tapatalk

^hmmm.. Ei mulla vaan. Juuri kokeilin, autoupload on päällä..

^Kyllä mulla toimii.

EDIT: Tästä muuten hiukan apua bluetoothin kytkentäongelmien kanssa painiskeleville.
    Siis puhelin vaihtoon jos ei pelitä.

Olen tässä kahden vaiheilla ostaakko fenix3 vai ambit3 peak. Oliko teillä jokin erityinen syy ostaa fenix3 kun jotenkin tuntuu että ambit ois aika samanlainen? Tarvisin apua valintaan

edge1000 löytyy jos sitä ylipäänsä kannattaa valinnassa huomioida

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Needleman Katso viesti
    Oliko teillä jokin erityinen syy ostaa fenix3 kun jotenkin tuntuu että ambit ois aika samanlainen?
    Oli. Ulkonäkö.

EDIT: Onhan toi aivan jäätävän tyylikäs jopa kelloksikin.
    Kun halusin samalla edustuskelpoisen rannekellon itselleni.

Aiheen tagit

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •