FillariElectrobikeHephaGiant
Sivu 51 / 68 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 41 49 50 51 52 53 61 ... ViimeinenViimeinen
Näyttää tulokset 1.501 - 1.530 / 2033

Aihe: Radonin pyörät

Jep. Ilmajousi iskarit. Iskari pumpulla sopivat ilmat sisään ja menoks. Pumppu kannattaa tilata samalla esim.http://www.bike-discount.de/en/buy/g...th-gauge-28413
    Aina on kivaa, kun pääsee polkemaan...

Mulla on reilu viikon ollu ajossa tommonen violetti Slide 130. Vaihdoin heti 60mm stemmin ja 750mm leveen tangon orginaalien tilalle. Tuossa on todella paljon vastinetta rahalle.

Eilen tuli ajettu reilu satkun maastolenkki, Roineen kierto. Tämän aikana alimman linkun laakerit piti kiristää, kun melkein putosivat matkalle. Samaten kammen pultti löysty ja piti kiristää kahdesti. Muuten toiminut hyvin. Takajousto on vähä jäykän oloinen, lieneekö Horst-linkun ominaisuus.

Morjestas, olen tässä jo jonkun aikaa tehnyt mielikuvashoppailu kunnollisesta alumiini täpäristä. Jotenkin eniten tuo Radonin 27,5 slide 8.0 miellyttää silmää ja kukkaroa. "Haussa" olisi siis noin 2tontun all mountain täpäri. Onkos foorumilailla jotain perversioita noista BD:n pyöristä? Tuntuu olevan paras hintatasoltaan ja geometrialtaan mitä vähän siitä ymmärrän kun katsoo tuota 2000e hintaa. Ei tunnu oikeen mistään muualta saavan samalaista settiä pariin tonniin, Rockshox reverb, Fox CTD keula ja perä 150mm, 12mm akselit edessä ja takana. Mites takuuasiat mahtaa toimia noissa tilatuissa nettipyörissä? Entä mites noi vara-osat? Olisiko hintahaitarilla muita samantason pyöriä ?
    Kiitoksia kaikille mielenkiinnosta ja kovia ajoja! Onko kenelläkään tuollaista ajossa ? http://www.radon-bikes.de/en/bikes/m.../slide-275-80/

Tsekkaa vielä canyonit

Juu olen myös canyoneja katsellut, käsittääkseni Spectral on lähinnä all mountain tyyppinen pyörä. https://www.canyon.com/fi/mountainbi...ke.html?b=3563 muuten aika samaa huttua mutta osasarjat pykälää huonompaa canyonissa. Onko pyörissä jotain muita eroja mitä tälläinen noviisi ei osaa spotata ? Ajan lähinnä Tampereen alueen kivisiä kinttupolkuja joilla kyllä nykyinenkin jäykkäperä kulkee kohtalaisesti, mutta kyllähän tuollainen täpärikin himottaisi.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti seppo_taalasmaa Katso viesti
    Juu olen myös canyoneja katsellut, käsittääkseni Spectral on lähinnä all mountain tyyppinen pyörä. https://www.canyon.com/fi/mountainbi...ke.html?b=3563 muuten aika samaa huttua mutta osasarjat pykälää huonompaa canyonissa. Onko pyörissä jotain muita eroja mitä tälläinen noviisi ei osaa spotata ? Ajan lähinnä Tampereen alueen kivisiä kinttupolkuja joilla kyllä nykyinenkin jäykkäperä kulkee kohtalaisesti, mutta kyllähän tuollainen täpärikin himottaisi.
    Hyviä vaihtoehtoja nuo Radon ja Canyon. on. Ainut "ehkä miinus", mikä itselle noista tulee mieleen on nuo keulat ja eritoten 32 mm yläjalat, ja sitä kautta niiden joustavuus. Mutta ongelmahan saattaa tulla eteen vasta kovemmilla vauhdeilla alamäkeen pommittaessa. Mutta jos taalasmaan sepolla on jerkkua reidessä, niin kyllä tuo tasamaan kivikossakin saattaa ongelmaksi tulla. Laitan tähän hassun hauskalla nimellä näin Suomalaisittain nimetyn Vitutuk...korjaan Vituksen .
    Mutta onhan tuossa Radonissa aika ylivertainen osalista muihin verrattuna, jos sitä pitää arvossaan.

edit. Itselle täysin harmaata seutua nämä 29:sit. Mutta saattaisiko tämä käydä sun ajeluihin? En tiedä mutta ei taitaisi haitata "laihat yläjalat" näissä jouston pituuksissa? Nakatkaa kivellä jos olen väärässä.
    alteregoni muokkasi tätä : 28.04.2015 at 22.14
    Entinen Wanhan liiton asiamies, nykyinen takinkääntäjä

Oon pihlajankadun talkkarina tottunu vaan harjalla lakaseen niin kerroppa tälläselle viiksivallulle mitä eroa 32mm vs 36mm keulassa on = siis joo luonnollisesti puhutaan putkien halkaisijasta mutta miten se vaikuttaa ajo-ominaisuuksiin? tuottaako paksumpiputki=suurempi sylinterien ala jotenkin paremman jouston ? ja siis tosiaan nyt ajelen 29" jäykkäperällä ja kiinnostais siis 27.5 täpäri.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti alteregoni Katso viesti

edit. Itselle täysin harmaata seutua nämä 29:sit. Mutta saattaisiko tämä käydä sun ajeluihin? En tiedä mutta ei taitaisi haitata "laihat yläjalat" näissä jouston pituuksissa? Nakatkaa kivellä jos olen väärässä.
    Ko. Pyörän ennen omistaneen voin sanoa että haittaa. Ainakin mua. Enkä ole varmaan yksin ajatuksieni kanssa. Keula sukeltelee eikä keskialue kanna. rokkarin revelation kyllä taas parempi 32 mm liukuputkinen... Jämäkämpi.

nyt mulla 34mm fox fit ja keskialue kantaa kun päästelee kovempaa kivikkoon, mikä tuo vakautta ajoon.

No näin on putkien halkaisijastahan tässä on kyse. Ja tarkemmin eri halkaisijoiltaan olevien putkien taipumis ominaisuuksista, kun keulan kohtaa jonkun esteen, esim kiven murkulan, juuren yms. Haitaammassa vauhdissahan tämä ei niikään ole ongelma, mutta vauhdin kasvaessa keulaan kohdistuu suurempia voimia edellä mainituissa tapauksissa. Ja tämä kaikki vaikuttaa ohjaukseen ja sen vakauteen. Toki tähän vaikuttaa kiekot ja akselit, ja runko yms. Mutta omasta kokemuksesta keulalla on suuri merkitys. Mutta en tosiaan osaa nyt suoraan sanoa onko tällä sulle ja sun ajolle merkitystä, moni pärjää 32 mm yläjaloilla olevien kanssa hyvin. Ajotekniikkakin ratkaisee. Itsellä keulassa 36mm yläjalat ja 20 mm akseli, ja kauheasti haluaisi "letkumpaa" keulaa enään.

Näkyyköhän tuollaiset erot tälläisen nöösin ajossa empä usko. Toivon todella että tulee vielä aika jolloin suurimmat ongelmat ajossani ja vakaudessa johtuvat liukuputkien joustosta ja värähtelystä Mites tuollaisten täpärien huolto eroaa sitten jäykkäperistä? Pitääkö niitä "pivots" linkkuja jotenkin availla ja rasvata säännöllisin väliajoin? Uskoisin kuitenkin että nuo Saksan 2k postipyörät ovat parasta mitä rahalla saa. Mielellään tietenkin pyörän myös suomesta ostaisin mutta kun hintaan tulee niin paljon lisää ilmaa ettei kyllä kehtaa.

No tuo varmaankin totta, eroa ei huomaa ennenkuin tulee kokemusta vyölle ja pääsee tekemään vertailua, eikä se siltikään välttämättä haittaa. No tätä ketjua kun vähän taaksepäin selaa, niin selviää Radonien linkkujen laakerien laatu. Mutta saattaahan nuo kestää kauemminkin mene ja tiedä. Rasvattomuushan noita hieman vaivaa. Mutta todella hyvän pyörän tuohon rahaan saat, ja kyllä tuo Revelation varmaankin Fox:in perusmallit hakkaa vaimentimen osalta.

Vastaavia vehkeitä olen katsonut myös Canyonilta. Olenko väärässä vaiko onko Nerve enemmän XC tyypin pyörä ja pitäisi Slidea verrata suoraan Canyonin Spectraliin? Toisaalta vähän kokemusta omaavana en edes pysty faktana sanomaan mikä olisi optimaalinen määrä joustoa täpärissä. Ajan polkuja ja korkeusvaihtelua on runsaasti. Välillä tulee myös ajettua hiihtolatupohjia ja tietä. Mahtaakohan 110mm riittää vai 130? 140 ? 150? Ehkä koitan hahmottaa kesän ajojen aikana mikä olisi optimaalinen määrä joustoa. All mountain pyörä kun nimensä mukaan tuntuu hyvältä yleisvalinnalta ekaksi täpäriksi.

No kyllähän se vähän noin on, mutta ei kannata pelkkää joustomatkaa pitää "oikeanlaisen" pyörän mittana. Nyky fillarit taitaa olla aika taipuvaisia genrensä ääripäissä liikkumiseen. Mutta näin se menee. Kokeilemalla selviää. Mutta jos sulla on jo 29 jäykkäperä , niin tuskin kovin lyhyt joustoista 27:kaa kaveriks hommata. Itse liputtaisin sun kohdalla, ja tuolla budjetilla Radonin puolesta. Itse tussuttelen meneen 160 joustavalla Radonilla, eikä vauhti tasamaalla todellakaan päätä huimaa, ja hyväks olen senkin kokenut. Ja kun alamäki eteen tulee, niin taivas aukeaa.
    Se kannattaa muistaa, että näissä postimyyntipyörissä ostetaan aina vähä sitä siaketta siellä pussukassa. Pyörähän on osiensa summa. Ja jos ei ole vielä selkiytynyt mitä on hankkimassa, niin homma on tietenkin entistäkin vaikeampaa, kun tarvitsee lähes pelkkien mielikuvien mukaan mennä. Mutta eihän sitä sontaa oikein pysty millään ostaan nykypäivänä.
    Tuosta vielä yks hämmennys keitokseen: Rose . Tuohon kun speksaa mukaan hissitolpan, niin pariin tonniin hinta kohoaa. Vielä kokemuksesta sellainen pointti, että kun pyörässä hyvää osaa kiinni, niin hajotessaan homma tulee aina hintavammaksi (no shit sher....) . Ja aika karvasta voi olla downgreidata osia...
    Ja ei ne osat oikeasti taivasta tee. Kivojahan ne on, mutta taitaa slx, deore taso olla nykypäivänä jo niin hyviä, että niillä päästelee jo hyvinkin.
    alteregoni muokkasi tätä : 30.04.2015 at 04.49

Ite olen pari vuotta ajanu 29 jäykkäperällä 100mm etujoustolla. Nyt pitkän pähkäilyn jälkeen tilasin ensimmäiseksi täysjoustoksi Slide 130 7.0, kumeiksi vaihdoin heti Hansdampfit. Parin lenkin jälkeen täytyy todeta että hieno peli. Vauhti ainakin kasvoi varratuna samanlaiseen lenkkiin kuin jäykkäperällä.

Vastaavia vehkeitä olen katsonut myös Canyonilta. Olenko väärässä vaiko onko Nerve enemmän XC tyypin pyörä ja pitäisi Slidea verrata suoraan Canyonin Spectraliin? Toisaalta vähän kokemusta omaavana en edes pysty faktana sanomaan mikä olisi optimaalinen määrä joustoa täpärissä. Ajan polkuja ja korkeusvaihtelua on runsaasti. Välillä tulee myös ajettua hiihtolatupohjia ja tietä. Mahtaakohan 110mm riittää vai 130? 140 ? 150? Ehkä koitan hahmottaa kesän ajojen aikana mikä olisi optimaalinen määrä joustoa. All mountain pyörä kun nimensä mukaan tuntuu hyvältä yleisvalinnalta ekaksi täpäriksi.
    100-110mm on optimaalinen määrä joustoa 29-täpäriin, jos etsit endorfiinisi tasamaalta ja mutkaisilta poluilta, mutta alamäetkin kelpaavat. 130mm on optimi, jos endorfiinit (ja adrenaliinit) tulevat alamäestä, mutta tasamaa ja mutkatkin kelpaavat :-) Sekä XC- että AM-fillarit ovat mainioita valintoja ensimmäiseksi "yleistäpäriksi".

Ei 110-millinen Nerve AL 29:kään mikään onneton alamäessä ole. Meillä juniori laskee sellaisella kohtuullisen kivistä ränniä alas viittäkymppiä :-)

Täytyypä sitten katsoo noita cubejakin, siellä on varmaan ihan hyviä vaihtoehtoja 120mm luokassa jos saisi hinnan neuvoteltua. http://www.bike-discount.de/en/buy/c...-hpa-29-239839 näyttää ihan pätevältä. http://www.rtechsuspension.fi/pyorat...e-29-2015.html tuostakin voisi tietenkin koittaa neuvotella.

Täytyypä sitten katsoo noita cubejakin, siellä on varmaan ihan hyviä vaihtoehtoja 120mm luokassa jos saisi hinnan neuvoteltua. http://www.bike-discount.de/en/buy/c...-hpa-29-239839 näyttää ihan pätevältä. http://www.rtechsuspension.fi/pyorat...e-29-2015.html tuostakin voisi tietenkin koittaa neuvotella.
    Cuben yhteydessä täällä on yleensä kehotettu kysymään sähköpostitse tarjous Fun-Corner.de:stä.

http://www.fun-corner.de/index.php/d...ike/l-WG001036

Täytyypäs kysyä sitten tarjousta. Mihin aikaan vuodesta muuten valmistajat julkaisevat uudet mallit? syksy? Joka tapauksessa ajan kovaa tämän kesän Cube LTD:llä mutta voisihan sitä harkita myyvänsä sen syksyllä ja keväällä sitten ostaa täpärin saksasta. Eiköhän siinä kesän vertailussa jotain tartu. Jotenkin tekisi mieli myös 2x10 voimansiirtoa mutta senhän voi sitten perus slx/xt kampiinkin itse vaihtaa. Mielikuvashoppailu on kivaa, löytää aina jotain uutta ja mielenkiintoista ja pankkitili pysyy stabiilina kiitos kaikille neuvoista ja lisääkin saa aina ehdotella ja kertoa-

Kyllä toi stereo on pätevä peli, suomestakin ostettuna. Tosta vielä tinkaat. Täys XT osasatsi ja rento geometria. Takuutkin pysyis kotimaassa, jos sitä arvostaa. Esim. Radonilla 2kiloeuron pyörässä täys XT eikä paljoa eroa cubeen.

Onkos tuolla suurta merkitystä että onko akselit tuollaisia läpiakseleita vai ihan noku pikalukkoja. Ilmeisesti tukevoittaa ajoa.

Onkos tuolla suurta merkitystä että onko akselit tuollaisia läpiakseleita vai ihan noku pikalukkoja. Ilmeisesti tukevoittaa ajoa.
    Riippuu pikalukoista. Jos on pikalinkullinen irtokuulalaakeri (se perinteinen halpa tapa) ja sitä vertaa paksuun läpiakseliin, niin ero on selvä, mutta jos on konelaakereilla oleva läpiakselinapa, joka on pikalinkkuadaptereilla kiinni, niin ero ei mielestäni ole järin suuri. Kokonaisuus ratkaisee eniten, ei se miten se on kiinni rungossa. Noita irtokuulalaakereita saa olla myös huoltamassa tiuhempaan.

Mites tuollaisen sitten tälläinen nöösi tietää taidampa vetää pään täyteen simaa ja sitten mennä koettameen DH:ta ilman kypärää jopolla. Tutustuin tuohon alteregonin linkittämään roseen ja on kyllä ihan hauska idea että asiakas saa itse valita rajatulla valikoimalla specsit pyöräänsä! Helposti voi samalla valita parempaa keulaa tai osasarjaa jos siitä haluaa ylimääräistä maksaa. Ja näyttää myös tulevan suoraan asennettuna ja halvemmalla kuin irtonaisena ostettuna. Isot peukut kyllä tuosta innovaatiosta.

Vihdoin löytyi pyörä joka on kohtuuhintainen, vaimon mielestä kivannäköinen ja minusta riittävän hyvä. ZR Lady 27.5 6.0 siis:
    http://www.bike-discount.de/en/buy/r...7.5-6.0-238272

Tuo olisi tulossa pääasiassa ns. hybridikäyttöön, mutta tila leveille talvirenkaille on myös jees. Onko jollakin foorumilaisella kokemuksia näitten ZR Ladyjen koosta? Vaimolla on mittaa 174cm, mutta inseam on pitkä 84cm. Laskuri http://www.ebicycles.com/bicycle-too....2&b=Calculate tarjoaa 19" runkoa, mikä onkin saatavilla (18" olisi varmaan parillisista paras). Rungon geometriasta sanotaan seuraavaa:
    The geometry is modified to meet the specific requirements of female riders. The shorter top tube allows for a more upright seating position. There is plenty of stand over room too, so smaller riders are catered well for.
    Ts. 19" runko lienee sopiva, vaikka kuskin selkä onkin lyhyt? Ja maastokäyttöä ei todennäköisesti tule, joten ei tarvitse olla erityisen ketterä.

PS. Sopii toki ehdottaa muitakin pyöriä, mutta valitettavasti vaimo ei ole innostunut kalliista, droppitangollisista eikä "miestenrungollisista" fillareista. Ja tuo violetti väri on kuulemma tosi hyvä.
    PPS. Mielestäni 29" renkaat olisivat paremmat vaimon käyttöön, mutta 27.5" tuskin on niin kovin paljon hitaampi (vierintävastus).

Lainaus Alkujaan tämän lähetti EemeIi Katso viesti
    Ts. 19" runko lienee sopiva, vaikka kuskin selkä onkin lyhyt? Ja maastokäyttöä ei todennäköisesti tule, joten ei tarvitse olla erityisen ketterä.
    Satulaputki on tuossa 2 cm pidempi kuin minun pyörässäni (18") ja vaakaputki on samanmittainen, ja kuitenkin minulla on mittaa selvästi enemmän. No, lyhyitähän nämä pyörät toki ovat, mutta ehkä kannattaa miettiä kokoa pienemmän ottamista. Tosin, jos on noin hurjan pitkät koivet, niin satulatolpan riittävyys voi olla 17":n pyörässä aika rajoilla. Sen pituus ehkä kuitenkin olisi sopivampi naiselle juuri tuollaiseen kaupunkihybristelyyn, niin ei tarvitse niin kurottaa. Tällainen ajatus tuli vain mieleen.

PPS. Mielestäni 29" renkaat olisivat paremmat vaimon käyttöön, mutta 27.5" tuskin on niin kovin paljon hitaampi (vierintävastus).
    Ei ole merkitystä. Ei pysty tuntemaan eroa.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti orc biker Katso viesti
    Satulaputki on tuossa 2 cm pidempi kuin minun pyörässäni (18") ja vaakaputki on samanmittainen, ja kuitenkin minulla on mittaa selvästi enemmän. No, lyhyitähän nämä pyörät toki ovat, mutta ehkä kannattaa miettiä kokoa pienemmän ottamista. Tosin, jos on noin hurjan pitkät koivet, niin satulatolpan riittävyys voi olla 17":n pyörässä aika rajoilla. Sen pituus ehkä kuitenkin olisi sopivampi naiselle juuri tuollaiseen kaupunkihybristelyyn, niin ei tarvitse niin kurottaa. Tällainen ajatus tuli vain mieleen.
    Ilmeisesti tuo 17" versio ei pitäisi olla miltään osalta liian suuri, ja pelkästään vaimon pituuden perusteella (inseam unohtaen) suosituskoko rungolle on 18". Sekä tuossa 19" ZR Ladyssä, että 18" miesten 29:ssä (http://www.bike-discount.de/en/buy/r...601/wg_id-6666 ) etäisyys satulasta emäputkeen on ilmoitettu 590mm. Lyhytselkäiselle tuo voi tosiaan olla hieman pitkä, 17" rungolla ko. mitta on 570mm. Sen sijaan satulaputkessa tulisi aikalailla takapakkia: 470mm vs 425mm. (18" miesten 450mm).

Voitko muuten laittaa tarkemmin mittasi ja pyörän geometrian? Tuo bd:n sivuilla ilmoitettu "ylämitta" ei taida olla vaakaputken pituus?

Näillä näkymin pitäisin edelleen 19" parempana vaihtoehtona, mutta siinä täytyy pitää mielessä optio lyhyempään stemmiin. Tuolla bd:n sivuilla stemmin pituutta ei ole ilmoitettu (kysynkin sitä), mutta jos siitä olisi varaa karsia sentti-kaksi, niin saisi oikean pituisen satulaputken ja riittävän lyhyen pyörän.
    PS. Kiitos huomiosta muuten.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti EemeIi Katso viesti
    Sen sijaan satulaputkessa tulisi aikalailla takapakkia: 470mm vs 425mm. (18" miesten 450mm).
    Minä olen 180 cm ja pyörän mitat ovat tuon 18":n 29:n mitat. Kinttujen mittaa en muista, kun niin harvoin tarvitsee pyöriä ostella. Ei minulla kuitenkaan lyhyet jalat ole, vaan hyvin sopusuhtaiset ainakin esteettisesti arvioituna. Minulla jäi alkuperäisellä satulatolpalla muistikuvien mukaan ehkä 2,5 cm käyttämättä maksimiviivaan asti. En mene vannomaan, mutta sen muistan, että ei mennyt maksimiin, mutta ei jäänyt mitenkään erityisen paljon varaakaan. Varmaan kevyt nainen voi hitusen mennä sen ylikin tolpan tai rungon kärsimättä. Mutta minähän vaihdoin satulatolpan reiluun setback -tolppaan, joka sattuu olemaan 40 cm, niin pelivaraa on nyt yllin kyllin. Minusta tuon geometria vie älyttömän eteen (polvien kannalta) ilman setbackiä (tai vähintäänkin satulan joutuu kiinnittämään ihan kiskojen etuosasta, jos säätövara riittääkin). Ja jos näin käy, niin sehän pidentää sivuvaikutuksena myös ohjaamoa. En sitten tiedä, miten noissa 27,5":n malleissa tuo keskiön sijoittelu suhteessa on hoidettu.

Jos kuvittelen tuon mittaista naista ajamassa tällä pyörällä, niin luulen, että vähän isolta tuntuisi. Ja kun nämä ovat keulasta niin korkeita, niin en pitäisi sitä ongelmana, jos satulatolppaa on nostettu reilusti. Samoin näissähän on kaikissa korkea standover, niin pitäisin pyörän mahdollisimman matalana. Jos minä olisin ostamassa pyörää tuon mittaiselle naiselle, niin laittaisin rahani pienemmälle.

Tuo bd:n sivuilla ilmoitettu "ylämitta" ei taida olla vaakaputken pituus?
    Kyllä sen pitäisi olla. Kyseessähän on siis virtuaalinen vaakaputki, eli kuviteltu putki vaakatasossa.
    orc biker muokkasi tätä : 08.05.2015 at 11.45

Jos jollain olisi ZR Team (8.0) 22" ja/tai ZR Race (6.0) 22" koossa ja voisi mitata stand-over mitan sekä ilmoittaa mistä kohtaa sen mittaa olisin kiitollinen.
    Valmistajahan ilmoittaa mitat 852,7mm ja 848mm.

Todelliset mitat kiinnostaa kun mitään standardiahan ei kaiketi ole olemassakaan ja en löytänyt etsinnöistä huolimatta mittauspisteelle määrettä radonin sivuilta.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marxme Katso viesti
    Jos jollain olisi ZR Team (8.0) 22" ja/tai ZR Race (6.0) 22" koossa ja voisi mitata stand-over mitan sekä ilmoittaa mistä kohtaa sen mittaa olisin kiitollinen.
    Valmistajahan ilmoittaa mitat 852,7mm ja 848mm.

Todelliset mitat kiinnostaa kun mitään standardiahan ei kaiketi ole olemassakaan ja en löytänyt etsinnöistä huolimatta mittauspisteelle määrettä radonin sivuilta.
    Pistin nyt 22" tilaukseen ja DHL parhaillaan kuskaa sitä kun Heiko Kurz bike-discountilta totesi että tämä runkokoko on varmasti sopiva. Lampaanperseitä palstalaisille kun vastauksia satelee kuin mummolle kuolinvuoteella.

Onneksi bike-discount lupautui vaihtamaan rungon pienempään jos tarve vaatii vaikka sitä epäilen.

Pitänee vaihtaa forumia sukankudontaforumille kun siellä todennäköisesti saa järkevämpää palautetta kuin täällä... joko et saa mitään tai joku hifisti kertoo että osta 6000e pyörä että pärjäät.

Lainaus Alkujaan tämän lähetti Marxme Katso viesti
    Pitänee vaihtaa forumia sukankudontaforumille kun siellä todennäköisesti saa järkevämpää palautetta kuin täällä... joko et saa mitään tai joku hifisti kertoo että osta 6000e pyörä että pärjäät.
    Hankala ilmoittaa pyörän standoveria, jos ei sellaista pyörää omista. Samoin on hankala spekuloida, mistä Radon mittansa ottaa ja vieläpä eri malleille ja eri vuosina. 22" on yllättävän harvinainen koko.

Luulen kuitenkin puhuvani koko foorumin puolesta pahoitellessani sitä, että palvelu ei tyydyttänyt, koska sitä vartenhan me kaikki täällä vain olemme. Itsekin olen elämässäni kirjoittanut vain muutamia tuhansia viestejä auttaessani aloittelijoita pyörien kanssa. Siinä olisi kieltämättä parantamisen varaa.

Cool

Lainaus Alkujaan tämän lähetti orc biker Katso viesti
    Hankala ilmoittaa pyörän standoveria, jos ei sellaista pyörää omista. Samoin on hankala spekuloida, mistä Radon mittansa ottaa ja vieläpä eri malleille ja eri vuosina. 22" on yllättävän harvinainen koko.

Luulen kuitenkin puhuvani koko foorumin puolesta pahoitellessani sitä, että palvelu ei tyydyttänyt, koska sitä vartenhan me kaikki täällä vain olemme. Itsekin olen elämässäni kirjoittanut vain muutamia tuhansia viestejä auttaessani aloittelijoita pyörien kanssa. Siinä olisi kieltämättä parantamisen varaa.
    Pyydän hartaasti anteeksi pientä pikkumaista tunteenpurkaustani. Suomen jääkiekkomaajoukkueen pelejä seuratessani tunteet oli vähän liian pinnassa ja olin hieman liian tunnekuohujen vallassa antaakseni palautetta kenellekkään.

Toki en rehellisesti olettanut edes että kukaan ehtisi mittaamaan kyseiset mitat fillaristaan. Ja sain aika hyvän diilin että fillarin voi laittaa takaisin jos ei koko miellytä. Mutta useiden mittausten jälkeen epäilen ettei tarvitse...

Ja tiedän ja ymmärrän näin rauhoituttuani aika hyvin että forumin anti on aika antoisaa ja tulevaisuudessa toivon että kyseistä hairahdustani ei käytetä minua vastaan, koska meinaan olla forumin jäsenistöä edelleen ja todennäköisesti mopo lähtee käsistä kaluston hankinnassa kunhan maastoharjoittelun jälkeen viritän tuon radonin työmatkaan...

Joten

Kirjanmerkit

Viestin säännöt

• Käyttäjä ei voi aloittaa uusia viestiketjuja
  • Käyttäjä ei voi vastata viesteihin
  • Käyttäjä ei voi liittää liitetiedostoja
  • Käyttäjä ei voi muokata viestejään
  •