Olen mukana perjantaina tuon Akin aikataulun mukaisesti.....pokasaha löytyy
Olen mukana perjantaina tuon Akin aikataulun mukaisesti.....pokasaha löytyy
Perjantai sopii
Mulla olis perjantaina aikaa kello 16.00 asti, sitten pitää lähtee Tampereelle. Mutta jos ei ketään saa päivällä kaveriksi Korkikselle niin meen Lotilaan raivaamaan mettäkoneiden jälkiä yssikseni.
Sen verran tuosta sunnuntaista, että mulle Roineen kierto ei ole mikään välttämättömyys, satoi tai paistoi. Ehkä mieluummin varmasti kuivilla baanoilla isolla porukalla myöhemmin, kuin nyt pienellä porukalla epävarmalla säällä/märillä reiteillä.
SaleSu10 siis käy mulle aivan yhtä hyvin![]()
Toi Roineenkierto on kyllä parhautta, varsinkin jos sää on hieno ja mukana iso porukka. Sunnuntaina en tuolle reissulle kyllä millään ehdi.
Musha rain dum a doo, dum a da
Mä ainakin lähden Salelta sunnuntaina kympiltä, yks uus harrastaja kaveripiiristä on lähdössä tutustumaan paikkakunnan polkuihin ja sitten Veispuukin Valkeakosken ryhmässä on kyselty maastopyöräletkan perään - mahdollisesti tulossa väkeä letkan jatkeeksi.
Näyttäisi tuo perjantai saavan kannatusta eniten niin aloiteltaisiinko klo 16=>
Kilpaa uivien ankkojen päälähtö näyttää olevan perjantaina Koskin keskustassa klo 15, ja kun lupasin vaimolle veneen, joka on kisan pääpalkintona, niin oon tietenkin ostanut yli 50% ankoista itselleni. En siis ehtine ihan neljäksi. Mutta tuun heti, kun pääsen.
Tervehdys!En kerkiä mukaan,kun oltava rakentamassa Akin ankoille rata ja myös purkamassa ja pelastaa ankat kuivalle maalle.Mutta Sale10 voi onnistua.
Rakentamisesta tuli mieleen, että konamiehen pitääkin tulla jossain vaiheessa antamaan rakennusnäkemyksensä meidän pihan tulevalle terassille, ettei tule tehtyä pelkkää sutta ja sekundaa.
Musha rain dum a doo, dum a da
Mikäli vaan pääsen ajoissa wappukekkereistä lähteen niin tulen kans Korkkikselle raivaustalkoisiin![]()
Kiitos kaikille talkoilijoille! Saatiin radalle uutta polkua ja hieno droppi! Ja kun tovi oli käynyt jo eilen riehumassa, myös radalle kaatuneet puut on nyt siivottu pois. Nyt sitten vaan odotellaan muutaman paikan kuivumista ja ajetaan rataa niin maan pirusti.
Sen verran oli sunnuntaista puhetta, että siirretään Roine myöhempään ajankohtaan ja otetaan normaali salesu10. Piirinmestari tosin kertoi, että myös Pälkäneenharjulle on porukkaa lähdössä ajelemaan...
Äimälästä on kaiketi Pälkäneen reissun lähtö. Reitti n. 60km ja lenkin aiemmin ajaneen mukaan kesto n. 4h. Itse arvon vielä lähdenkö Salelle vai Äimälään....
Moneltako ja mistäpäin Äimälää tuo Pälkäneen reissun lähtö?
Äimäläntie 28 ja kympin aikaan. Pitää vielä huomenna varmistaa tuo kellonaika.
Letka Pälkäneen suuntaan lähtee Äimälästä klo 10. Osoite on tuo Äimäläntie 28, eli 1. talo Pälkäneentieltä Äimälään päin. Halukkaat mukaan...
Voihan möhnä... Takalaakereiden kupit molemmin puolin rotansyömät näinollen laakerit on jumitelleet. Joten takapyörä on pyörinyt tuon jenka-akselin varassa ja jyrsinyt rungosta takapyörän kiinnikeurat väljiksi. Nyt ei takapyörä siis pysy linjassa vaan pääsee kääntymään -> rengas osuu runkoon. Täytynee väljentää molemmin puolin saman verran... Tai hakee uusi pyörä, siinä vaihtoehdot. Siispä vinku laulamaan, huomenna on lenkkipäivä
![]()
Oho, vähän on Jargella kulumaa... Mä taidan lähteä aamulla Äimälään, ellei oo koiranilma.
Mäkin taidan lähteä Äimälään jarrumieheksi...
Äimälään äimistelemään täältäkin...
Hyvät Vapunjatkot!Olen itse menossa Salelle kympiksi,jos on tulossa uutta porukkaa,niin tervetuloa mukaan opastetulle maastopyörä lenkille.Mennään helppoja uria,ei tarvitse aristella etteikö uskaltaisi lähteä mukaan. Siis kaikki maastopyöräilystä kiinnostuneet sankoin joukoin Eerolan Salelle klo 10 t.Jari Mäkinen
Pitikin kysellä että jääkö salesu10 lähtöön ketään tuon Äimälän jälkeen mutta on siellä näköjään joku muukin.
Itse tosin ajattelin huomenna koluta Yli-Nissin ja Vanhankylän kaikki muta, trial, pelto ja muut möyrintä "polut" läpi. Hidasta ja teknistä kun tänään tuli ajettua tuo Harjukallio-Rapola-Kannistonmäki-Korkkis "väärinpäin" eli Korkkikselta edeten niin tuli nousumetrit kerättyä.
Mutta Salelle kympiltä niin kahtotaa si etiäpäi.
Ja semmonen palstan väärinkäyttö että:
Kaikki 29er pikalinkku 100/135 heput huom (Sting)! Ylimääräisenä Xentis kehät, Cx-sapim, Tune King-Kong, 1320g. 600€ Kosken maastojaoksen hepuille. Saa poistaa jos rikkoo foorumin sääntöjä.
Kirjanmerkit