Predator vs Läski tulossa...
Paha kuva kaivannee lisävinkkiä.
Predator vs Läski tulossa...
Paha kuva kaivannee lisävinkkiä.
1. vinkki vssry
Suo, kalja ja läski.
Oli eilen yön hämyssä mahoton tehtävä, kun jäi otsalamppukin kotiin... hoitakaa joku homma kotiin.
Voin mä huomenna käydä kattelemassa.
Kävin haeskelemassa. Oli kai väärä taistelutanner. Ei ollut Predatorin verta, vaan valkoisia liekkö hampaan kappaleita epäpolut pullollaan
Juoksen, hiihdän, kävelen. No en. Minä pyöräilen
Perusleiri pystyyn, vain vettä mukaan ja huipulle. Suunnilleen täällä.
Ja polkee... kuopalle joka on keskellä polkua. Ubbeita polkuja joka puolella.
![]()
artzi muokkasi tätä : 15.04.2015 at 15.39
1. Jänis
xxxxxxx
2. Rastille eli jäniksen persiiseen on kirkolta alle 3 km.
3-5. Kansalaiset - medborgare, seuratkaa jänistä kartalla. Kilometri rastilta on puisto joka on nimetty vanhan hansakaupugin mukaan. Sen läheltä taas löytyy huikeita hiekkarantoja ja Lighthouse in Hel.
Olis ollu hieno päivä ajella mut noi vinkit ei kyllä avaa yhtään et mihin suuntaan olisi pitänyt lähteä. Jäniksen perse ei kerro mulle mitään, eikä nähtävästi kenellekään muullekaan.
Sent from my Spaceship
Vähän piti tehdä salapoliisityötä, mutta kyllä näiden vihjeiden perusteella luulen tietäväni paikan. Emmäää kyllä enää kerkee hakea.
6. Turku + 3km.Joko nyt aukeaa tämä mysteeri?
Suikkilan kuoppa
Uusi rasti
![]()
Jotain vinkkiä, kiitos.
Kuva on tuosta rastista jo kännykässä ollut pari päivää, mutta uudeksi rastiksi suunnittelemani paikka olikin jo ollut rastina. Huomenna tulee uusi jos ei joku sitä ennen ehdi.
2500m kirkolta!
Vanha.
Ja uusi.
![]()
Tuulenkaato. Varmuutta ei ole onko oikea. Ei auennut vanha kuva kännykässä pelipaikalla. Uuden otin tietysti toisesta suunnasta, eikä oikein ole vertailukohtia.
Uusi, siis siinä tapauksessa, että N-K hyväksyy vanhan.
![]()
Ihan oikea oli.
Ajokeli olisi vallan mainio, mutta ei hajuakaan suunnasta. Vinkkii?
Taustalla näkyy jotain jonka suunnassa pitkoksia muutaman sadan metrin päässä
Ei auttanut yhtään
Sent from my Mobira Talkman
Löytyi. Kivet piti kasata uudestaan, kun olivat pudonneet.
Ja uusi.
Sen verran vinkkiä heti alkuun ettei ole kovin suuri metsä, lähellä on peltoa ja muutaman metrin päässä on pistetty puu puolen metrin pötköiksi.
Olin n ä i n vähän myöhässä...
Vähän ihmettelinkin ettei kukaan vielä napannut. Rasti haettu joskus 11.30 ja ehdittiin hyvin vielä Konailemaan haunisten altaalla ja takastulomatkakin meni kierrellen.
Mälikkälässä vanha rasti.
Uusi
![]()
Yhden tuollaisen ison kävin tsekkaamassa, mutta sehän olikin jo vanha kuvarasti, pitäisi aina muistaa katsoa sekin ennen lähtöä. En onnistunut työntämään sitä alas kalliolta...
Kirjanmerkit