Kiitokset eiliselle ajoseuralle myös täältä, maisemat olivat todellakin mitä hienoimpia ja vauhti omaan kuntoon nähden juuri sopiva. Täytyy ehdottomasti tulla uudelleenkin tutustumaan alueeseen.
Kiitokset eiliselle ajoseuralle myös täältä, maisemat olivat todellakin mitä hienoimpia ja vauhti omaan kuntoon nähden juuri sopiva. Täytyy ehdottomasti tulla uudelleenkin tutustumaan alueeseen.
Terve riksulaiset, porukka on ilmeisesti aktivoitunut kun aurinko on alkanut paistamaan. Olen tulossa viikonloppuna paikkakunnalle ja ajattelin, että voisin ottaa pyörän mukaan. Jos esim lauantaina joku on menossa porukalla ajelemaan niin lähtisin mukaan mieluusti, tai vaihtoehtoisesti jos joku haluaisi näyttää uusia maastoreittejä.![]()
Ensi lauantaina lupailee mukavaa ilmaa. Tehdään yhteislenkki. Lähtö klo10. Ilmoitan paikan reittisuunnittelun jälkeen. Vauhti ja matka lähtijöiden mukaan. Mukaan lähtijät, kuitatkaa tähän perään.
Ja suunnitteilla olisi vähän experimentti reitti= ihan jokaista polkua ei ole tullut kahlattua. Lähtöpaikkana Tapiolan Maja Hiihtomajantien päässä. Siellä on laavu, missä voi lenkin jälkeen paistella makkaraa. Lenkin suunnaksi ajateltu Hatlamminsuon reuna - Ekokem - Karhi - Lavinto - Hikiä - Salpausselkä - Erkylännummi - Metsäkulma - Tapiolan maja. Matkalla single trackkiä, metsäautotietä, märempää polkua, asfalttia...eli monipuolista. Linnuntietä n. 35km. Reittiä on helppo säätää menohalujen mukaisesti.
Linkki majalle.
http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...381083&lang=fi
Jos joku ei tiedä paikkaa.![]()
Tulkitsenko JanneCoo tämän ilmoksi?![]()
Noh. Jos sinne lenkille tarvii jarruvarjoa niin minähän se olen.![]()
Ei vielä pysty sanomaan varmuudella. Reidet on vieläkin kipeinä. Kramppasivat oikein kunnolla sunnuntaina.
Mutta nythän on vasta tiistai. Mieli tekee tottakai lähteä. Omasta puolestani varmistelen asiaa myöhemmin viikolla.
JanneCoo muokkasi tätä : 21.04.2015 at 20.26
Kovalta kuulostaa ja näyttää. Paikat lähinnä nimeltä tuttuja.kauden eka kunnon maastopätkä joten tohdin pyytää, että edetään sillai sopivassa tahdissa.
mutta näillä näkymin minä olen ainakin mukana.
JanneCoo: Kipu lähtee sillä millä se tulikin.
Gordon: Vauhti määräytyy porukan mukaan, eli on sopiva kaikille. Ja lenkkiä pystyy helposti oikaseen ja tekeen siirtymiä asfaltilla jos on tarve.
Nyt sitten näyttäisi siltä että, sää olisikin sateista lauantaina.️
No perskales. Pidetäänkö suunitelma kuitenkin kiinni toistaiseksi ja seurataan tilannetta?
Seurataan kehittymistä, mutta otetaan varapäiväksi sunnuntai klo10 jos kaatamalla meinaa sataa. Tuo nyt ennustettu ei vielä paha ole.
Itselle ei kyllä tuo sunnuntai onnistu sikäli kun lähden takaisin savonmaalle todennäköisesti aika aikaisessa vaiheessa. Toivotaan nyt kuitenkin, että la passaa. Pilviseltähän tuo tässä vaiheessa näyttää, mutta vedetään lenkkiä lyhyemmäksi mikäli alkaa vettä tulla.
Nythän tuo sää näyttää tosi hyvälle. Ainakin 3 meitä nyt on lähdössä.
Näköjään sateet pikkuhiljaa siirtyvät sunnuntain puolelle. Itsekin voisin tulla taas lenkkiä heittämään, jos tällä kertaa yrittäisi edellisen päivän ottaa hieman rauhallisemmin...
No hemmetti vie.
Kyllähän se minäkin tulen mukaan. Pääsenhän sitä sitten vaikka poistumaan kesken lenkkiä jos taas kunto loppuu kesken.
Elikkä klo: 10.00 startti Tapiolan majalta.
Päivää,
Jos nopeus on maltillinen, niin voisin tulla testaamaan, josko polvet ja selkä kestävät maastoajoa. Makkarat mukaan vai?
edit: Jos ei näy klo 10 majalla, niin ei tarvitse odottaa...
Size is a matter of preference - http://pienetpyorat.blogspot.com
Nopeus ON maltillinen kun minä olen mukana.
Lähtöpaikalla on laavu jossa olisi kyllä tarkoitus varmastikin lenkin jälkeen syödä. Ota vaan eväät mukaan.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Josko vielä yx Hyvinkääläinen mahtuis jonon jatkeeksi?
Päivät ilman vahinkoa
Ei pääse mukaan, kolmatta päivää sängyn pohjalla kunnon kuumeessa. Tarvii vakoilla myöhemmin mistä menitte.
Juu, grillataan lenkin jälkeen laavulla. Ja tänään tulostelin vähän karttoja, osa matkasta tarkoitus mennä ainakin allekirjoittaneelle uusia latuja - pyydän kärsivällisyyttä jos välillä vähän karttaa luetaan. Viime lenkillä todettua, et konkeli on old school, samoin on navigointi.
Kiitos vetojuhdalle. Hienoo settii ol tarjolla. Harmi kun en päässyt jälkipeleihin mukaan. Onneksi kärtsäsin makkarat aamusta niin ei tarvinnu eväitä kotia tuoda. Linkissä jälki ja kuvia. Olisiko kellään koko reissua?
Mitäs http://www.sports-tracker.com/workou...b052ed15f05b17
SimmiS muokkasi tätä : 25.04.2015 at 14.44 Syy: kiitokset
Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.
Kiitos kaikille. Oli tosisaan sitä experimenttireittiä jonnin verran. Mut puskassakin on välillä kiva ajella. Vähän sen jälkeen kun pinkaisit omille poluille, päätti mun työjuhta sopimuksen sanoa irti. Meni takahaarukka keskiön takapuolelta poikki molemmin puolin. Loppu se matka siihen. Ei muuta kuin Trekin pojille valittamaan...ettei 5 vuotta laite kestä. Onneks takuu on sen 5 takahaarukalle...menee just rangeen.
Siihen loppui poromiehen reissu. http://kansalaisen.karttapaikka.fi/l...387596&lang=fi
Jouduttiin vähän huijaamaan ja tultiin loppu matka erkylän hiekkatietä ja sitä kautta asfaltin kautta majalle kun ainakin minun voimat taas loppui.
Tässä olisi mun reitti: noin 4-5km:ä voi vähentää kotimatkoista.: http://www.sports-tracker.com/workou...b01e571a1e4631
Ja iso kiitos taas kaikille mukana olleille.![]()
Iso käsi porukalle myös täältä, vaikka pari kertaa polun päätä jouduttiinkin hakemaan niin sää oli sen verran komea että ei haitannut ympyränajoToivotaan vaan että Poromies saa pikaisesti uutta konkelia alle niin pysyy harjoituskausi päällä.
Jos tuo melkein 4000kcal pitää kutinsa niin on se varmaan ihan terve merkki että pikkasen puhalluttaa... Oma Suuntoni väittää että 2200kcal olisi ainoastaan hukattu reissun aikana: http://www.movescount.com/fi/moves/move60242990
Saadaanko kuvaa vaurioista? Niin se on että kovassa käytössä alumiini antaa periksi. Cannondale:n runko mulla kesti 5 kesää. Sain takuuseen hiilarin.
Cycling El Burro. Aasi, joka ajaa CANYON Bikellä.
Aasi tahi ei. Korrekti käytös se olla pitää.
Tänks - hyvää settiää niin kauan kuin sitä kesti.
Jaa-a, minne mun reissu päätty? No se löytyy linkistä www.sports-tracker.com/workout/jasan/553b6d21e4b052ed15effaf8
Eppu laittaa pyörän kuntoon. Sen jälkeen pöörä on parempi kuin uutena![]()
Päivät ilman vahinkoa
Mäsä trekki heti vaurion syntymisen jälkeen.
Kirjanmerkit